Achizitie publica - Echipamente, tehnica de calcul, consumabile si servicii necesare pentru organizarea si functionarea Statiei de prelucrare aferenta desfasurarii Alegerilor administratiei publice locale
Detaliu pentru invitatia numarul 324612
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324612/20.04.2012
Denumire contract: Echipamente, tehnica de calcul, consumabile si servicii necesare pentru organizarea si functionarea Statiei de prelucrare aferenta desfasurarii Alegerilor administratiei publice locale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA REGIONALA DE STATISTICA ALBACod fiscal: 4331481, Adresa: Alba Iulia, strada Octavian Goga, numarul 9, Alba Iulia, Telefon: 0258811463, Fax: 0258811463
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sistemul statistic national)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente, tehnica de calcul, consumabile si servicii necesare pentru organizarea si functionarea Statiei de prelucrare aferenta desfasurarii Alegerilor administratiei publice locale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Kit mentenanta scaner model 1 sau echivalent, inclusiv montaj 2Kit mentenanta scanermodel 2 sau echivalent, inclusiv montaj 2Kit mentenanta scaner model 4 sau echivalent, inclusiv montaj 2Statii de lucru (PC) 7SMART UPS-uri750VA/500W7Imprimante laser A4, duplex 2Consumabile suplimentare (15% din valoare echipamentului) - min. 6.000 pagini 2Multifunctionale laser A3/A4, duplex1Consumabile suplimentare (15% din valoare echipamentului) - min. 15.000 pagini 1Conectica reteaSwitch retea 24 porturi 10/100/10001Servicii realizare retea locala (BEJ)1- instalare echipamente, configurare HW, configurare SW- transport echipamente, instalare configurare Kofax- asistenta tehnica (min. 20 zile)
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 93, 525 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in valoare de 1870 lei. Perioada de valabilitate: 30 de zile de la data limita de primire a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006(eligibilitate);? declaratie privin neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;? declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006; Lista cu persoanele cu functii de decizie in cadrul DRS Alba in ceea ce priveste organizarea procedurii de atribuire in speta: Crisan Ioan, Santa Anton, Georgescu Ioana Dorina, Stingaciu Ioan, Chiorean Ioan.? certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? Certificat de atestare fiscala eliberat de Minister Finantelor, Ag. Nat.Adm.Fiscala, din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? Certificat fiscal eliberat de Compart. Impozite si Taxe Locale, din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? Certificat constatator emis de oficiul Registrul Comertului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru serviciile de realizare Statie de prelucrare: 1.experienta similara, respectiv minim un contract de realizare a unei retele locale si asistenta tehnica, in ultimii 5 ani si recomandare.2.echipa tehnica de proiect informatic formata din: -1 expert-Manager proiect: studii universitare in domeniul tehnic/asociat domeniu tehnic/ management si 3 ani experienta ca manager de proiect-2 specialisti
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.04.2012 08:31