Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Echipamente, tehnica de calcul, consumabilel si servicii necesare pentru organizarea si functionarea Statiei de prelucrare aferenta desfasurarii Alegerilor administratiei publice locale, din data de 10 iunie 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 324590
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA JUDETEANA DE STATISTICA BACAU
Numar invitatie: 324590/20.04.2012
Denumire contract: Echipamente, tehnica de calcul, consumabilel si servicii necesare pentru organizarea si functionarea Statiei de prelucrare aferenta desfasurarii Alegerilor administratiei publice locale, din data de 10 iunie 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA JUDETEANA DE STATISTICA BACAUCod fiscal: 4353242, Adresa: STR. GEORGE BACOVIA NR. 51, Bacau, Telefon: 0234510056, Fax: 0234510056
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sistemul statistic national)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente, tehnica de calcul, consumabilel si servicii necesare pentru organizarea si functionarea Statiei de prelucrare aferenta desfasurarii Alegerilor administratiei publice locale, din data de 10 iunie 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica de Echipamente, tehnica de calcul, consumabilel si servicii necesare pentru organizarea si functionarea Statiei de prelucrare aferenta desfasurarii Alegerilor administratiei publice locale, din data de 10 iunie 2012
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 657.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 1953.15 lei.Garantia de participare se poate constitui, conform art. 86 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, in unul din urmatoarele moduri: - Virament bancar in contul deschis de autoritatea contractanta in Trezoreriea Bacau RO63TREZ0615005XXX012458; - Scrisoare de garantie bancara; - Instrument de garantare emis de o societate de asigurare; 1. In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii; 2. Valabilitarea garantiei de participare va fi de 30 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. 3. In cazul unei contestatii se va retine contestatorului contravaloare din garantia de participare in cazul in care CNSC respinge contestatia, in conditiile art.2781 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare suma de 976.57 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea (declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr.34/2006), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, Declaratie priind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din O.U.G. 34/2006 (Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul prezentei proceduri de atribuire sunt: Ordonator de credite: Harja Eugenia, Presedinte comisie: Ababei Elena Roze-Marie, membri: Schrenck Constantin , Turcu Aurel, Sandulache Crinstina, Rupii Claudiu, Rusei Dan Andrei.); Certificat de atestare fiscala eliberat de Minister Finantelor, Ag. Nat. Adm. Fiscala din care reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificatfiscal eliberat de Compart. Impozite si Taxe Locale din care reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Nota: Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducere in limba romana. Documentele cerute la punctele de mai sus se pot prezenta in oricare dintre formele original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea "Conform cu originalul" pentru certificatele fiscale. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? copie.Nota: Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducere in limba romana. Documentele solicitate se pot prezenta in oricare dintre formele original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea "Conform cu originalul".Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru serviciile de realizare Statie de prelucrare: 1. experienta similara, respectiv minim un contract de realizare a unei retele locale si asistenta tehnica in ultimii 5 ani si minim o recomandare. 2. echipa tehnica de proiect informatic formata din: - 1 expert-Manager proiect: studii universitare in domeniul tehnic/asociat domeniu tehnic/ management si 3 ani experienta ca manager de proiect - 2 specialisti
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare SEAP (site-ul www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 17:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer