Achizitie publica - Echipamente, tehnica de calcul, consumabilele si servicii necesare pentru organizarea si functionarea Statiei de prelucrare aferenta desfasurarii Alegerilor administratiei publice locale, din data de 10 iunie 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 324607
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324607/20.04.2012
Denumire contract: Echipamente, tehnica de calcul, consumabilele si servicii necesare pentru organizarea si functionarea Statiei de prelucrare aferenta desfasurarii Alegerilor administratiei publice locale, din data de 10 iunie 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA REGIONALA DE STATISTICA CLUJCod fiscal: 4565318, Adresa: Loc. Cluj-Napoca, str. Brassai Samuel, nr. 13, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264592922, Fax: +40 264597157
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente, tehnica de calcul, consumabilele si servicii necesare pentru organizarea si functionarea Statiei de prelucrare aferenta desfasurarii Alegerilor administratiei publice locale, din data de 10 iunie 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: statii de lucru: 8 bucati; UPS: 8 bucati; imprimante A4 duplex: 2 bucati, multifunctional A3:1 bucata; kituri mentenanta scanere din dotare: 7 bucati; switch: 1 bucata; servicii realizare retea locala: 1 bucata
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 658 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in valoare de 1953 lei. Perioada de valabilitate: 30 de zile de la data limita de primire a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006(eligibilitate);? declaratie privin neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;? declaratie privin neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 pentru tert sustinator (formular 2a);? declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006; Lista cu persoanele cu functii de decizie in cadrul INS in ceea ce priveste organizarea procedurii de atribuire in speta: Director executiv: POP CODREA; Director executiv adj. Negrila Emilia; sef serviciu Vasiliev Calin; expert superior Colceriu Monica; inspector de specialitate Ghisa Augusta;? certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? Certificat de atestare fiscala eliberat de Minister Finantelor, Ag. Nat.Adm.Fiscala, din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? Certificat fiscal eliberat de Compart. Impozite si Taxe Locale, din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Certificat constatator emis de Oficiul Registrul ComertuluiAutoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original / copie legalizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru serviciile de realizare Statie de prelucrare: 1.experienta similara, respectiv minim un contract de realizare a unei retele locale si asistenta tehnica in ultimii 5 ani si minim o recomandare.2.echipa tehnica de proiect informatic formata din: -1 expert-Manager proiect: studii universitare in domeniul tehnic/asociat domeniu tehnic/ management si 3 ani experienta ca manager de proiect-2 specialisti
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare SEAP (site-ul www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.04.2012 08:12