Achizitie publica - Echipamente tehnica de calcul si software
Detaliu pentru invitatia numarul 320351
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320351/16.02.2012
Denumire contract: Echipamente tehnica de calcul si software
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Somes S.A.Cod fiscal: R 201217, Adresa: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264430050, Fax: +40 264430886
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon: +40 264430050, fax: +40 264430886, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. Compania de Apa Somes S.A., B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Cluj-Napoca. etaj 1, camera 3.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Echipamente tehnica de calcul si software
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Echipamentele si programele ce urmeaza sa fie achizitionate se vor utiliza pentru desfasurarea activitatilorCompaniei.Operatorul economic va fi responsabil pentru livrarea, instalarea, punerea in functiune si testarea echipamentelor la sediul achizitorului.Operatorul economic va asigura asistenta tehnica(service) si suport in perioada de garantie a produselor, motiv pentru care in cadrul contractului vor fi incluse si aceste servicii.
II.1.6) CPV: 48820000-2 - Servere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 532, 067.19 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 10.640.Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zile incepand cu termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: -depunere directa la casieria S.C. CAS S.A.-viramentbancar, ordin de plata, semnat/a de banca in favoarea S.C. COMPANIA DE APA SOMES S.A. in contul IBAN RO28RNCB010600076744 0001 deschis la BCR Cluj-Napoca.-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu Formularul nr. 11. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(IMM)-(Formular nr. 12).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie poate fi constituita sub una din formele: a)Scrisoare de garantie de buna executie, (Formularnr. 13) b)deschiderea de catre ofertantul castigator a unui cont de garantii, la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti, in care sa alimenteze 10% din pretul contractului fara TVA.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Constituirea garantiei de buna executie este obligatorie doar pentru ofertantul castigator. Scrisoarea de garantie de buna executie se va constitui in termen de 5 zile de la semnarea contractului.Garantia de buna executie constituita de ofertantii incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% fata de suma fixa solicitata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic(Formularul nr.4).Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.(Formularul nr.5).Certificat de Atestare Fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale emis de Consiliul local - Directia de taxe si impozite localedin care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.(Formularul nr.6). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire la nivelul cerintei "Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006" sunt: Dorin Ciataras, Rodica Filip, Calin Neamtu, Doina Ivan, Maria Calatan, Papai Levente.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca cerintele prevazute la III.2.1.a).Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea financiara si/sau tehnica si profesionala a unui tert sustinator atunci tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, 181( lit.a, c1 si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006.In acest sens tertul sustinator va prezenta: Declaratia privind situatia personala (Formularul nr.4) si Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.(Formularul nr.6). Certificat constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca aceasta cerinta.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va face dovada ca in ultimii trei ani a livrat produse similare in valoare de 500.000 lei. Lista va fi insotita de recomandare si va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private, In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursulderularii contractului respectiv; daca pe parcursul furnizarii produselor au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de furnizari; cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva acontractantului;receptii amanate sau respinse din cauza nerespectariicaracteristicilor tehnice., Ofertantul va face dovada ca dispune de personal tehnic de specialitate pentru: instalarea, punerea in functiune si testarea echipamentelor si programelor;instruirea personalului in privinta operarii echipamentelor si programelor.Daca un grup de operatori depun oferta comuna, atunci cerinta sedemonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilorgrupului.In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatorieconomici beneficiaza de sustinerea unei/unor terte persoane, atuncicerinta va fi indeplinita prin cumulare., Ofertantul va face dovada ca este autorizat si are resursele necesare pentru asigurarea suportului tehnic si service-ului in perioada de garantie pentru produsele ofertate. Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirmacertificarea sistemului calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent.In cazul uneiasocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita de fiecare asociat in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.02.2012 10:25