Achizitie publica - ECHPAMENT INDIVIDUAL PENTRU PERSONALUL DE INTERVENTIE
Detaliu pentru invitatia numarul 293989
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BISTRITA-NASAUD
Cod de identificare fiscala: 7641428
Adresa: BISTRITA, STR. GHINZII NR. 26A JUD.BISTRITA-NASAUD, Bistrita
Telefon: 0263-217055
Fax: 0263-27055
Denumire invitatie: ECHPAMENT INDIVIDUALPENTRU PERSONALUL DE INTERVENTIE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 35810000-5 - Echipament individual (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: ECHPAMENT INDIVIDUALPENTRU PERSONALUL DE INTERVENTIE
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 11.05.2011 16:55
Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Secretariatul Serviciului de Ambulanta Judetean Bistrita-Nasaud din Bistrita, - str. Ghinzii nr. 26A.
Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Sedinte a Serviciului de Ambulanta Judetean Bistrita-Nasaud din Bistrita- str. Ghinzii nr. 26A.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 202, 322 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic2. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, 3. Declaratie privind calitatea de participant laprocedura1.Certificat de înregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga instantacompetenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.-Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.-Fisa de informatii generale- copia buletinului de încercari dupa care s-a facut certificarea.Conform caietului de sarcini si urmatoarelor acte normative: ? OMS 1479/2010? HG nr. 115/2004? OMMFPS nr. 983/2006- EN 471- EN 343- EN 342
GRATUIT PRIN INTERMEDIUL SEAPGARANTIE DE PARTICIPARE 4058 LEI-LOT 1 2861 LEI-LOT 2 393 LEI-LOT 3 134 LEI-LOT 4 670 LEI
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Performantele
15
Descriere: Rezistenta mecanica a materialelor (conform buletinelor de analiza si declaratiilor de conformitate)
Elemente de design
15
Descriere: ? acuratetea executiei8 p? calitatea si designul sistemelor de inchidere2 p? calitatea si designul personalizarii3 p? calitatea materialului elementelor reflectorizante2 p
termen de livrare
10
Descriere: Pn=(termen minim/termenn) xpunctaj maxim alocat.
marimi, marcaje, etichete
5
Descriere: Etichete, marcaje ? fiecare articol trebuie sa aiba cel putin doua tipuri de etichete pe care sa fie specificate: - masura si talia- eticheta cu instructiuni de intretinere recomandate de producator (temperatura de spalare, tip de spalare recomandat, centrifugare etc.), fiind folosite in acest sens simbolurile internationale utilizate in domeniu
Facilitati acordate de ofertant
5
Descriere: reparatii produse (inlocuirea ecusoanelor pierdute, fermoare defectate etc.), sau orice alte tipuri de facilitati mentionate in scris. Nu se admit oferte de facilitati care nu sunt mentionate in scris, in oferta.