Achizitie publica - Eclisa CF49
Detaliu pentru invitatia numarul 323583
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323583/06.04.2012
Denumire contract: Eclisa CF49
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComplexul Energetic Turceni S.A.Cod fiscal: R 16302447, Adresa: Str. Uzinei, Nr.1, Turceni, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Uzinei, Nr.1, Turceni, Romania, cod postal: 217520, telefon: +40 253335045, fax: +40 253335068, persoana de contact: Constantin Vaduva
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Complexul energetic Turceni SA, Directia Comerciala, Str. Uzinei, Nr.1, Turceni, Romania, cod postal: 217520
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Eclisa CF49
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de eclise CF49
II.1.6) CPV: 44532400-2 - Eclise din otel (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 69, 804 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 1300 lei;Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;Constituita prin: a) scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, in original, cu valabilitate de 90 zile;b) ordin de plata depus in contul autoritatii contractante (cont IBAN RO07RZBR0000060004536569, deschis la Raiffeisen Bank Tg-Jiu).c) alte forme legale de garantare emise de societati de asigurariGarantia de participare se va retine in cuantum de 698, 04lei in situatia prevazuta la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 6% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie / asigurare; sau- Retineri succesive in cuantum de 6% din valoarea fara TVA a facturilor partiale, cu conditia ca suma initiala care se depune de contractant in contul deschis la Trezoreria Statului sa nu fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA.- alte forme legale de garantare emise de societati de asigurariOfertantul va opta pentru una din modalitati in modelul de contract. Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: Declaratii privind eligibilitatea: completarea Formularului nr. 12A;Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: completarea Formularului nr. 12B;Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: completarea Formularului nr. 12E;Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1: completarea Formularului nr. 12F.Persoane cu functie de decizie in cadrul procedurii: Octavian Laurentiu Graure - Director General, Daniel Pitaroiu - Director Buget Financiar Contabilitate, Gheorghe Copaci - Director Comercial, Ion Paraschivu - Director Directia Miniera, Ionescu Mircea - Sef Servicii Mecanice Cariera, Constantin Trusca - Sef Serviciu Disciplina contractuala, Ion Biriboiu - Sef Serviciu Achizitii Produse.Formularele 12A, 12b si 12F se vor prezenta de catre toti participantii la procedura (ofertanti/asociati/terti/sustinatori).Subcontractantii vor prezenta doar formularul 12F. Cerinta obligatorie: certificat constatator emis de oficiul registrului comertului valabil la data deschiderii ofertelor (original /copie legalizata sau copie lizbila cu mentiunea ?conform cu originalul?). In situatia in care acest document este prezentat in copie certificata, ofertantul declarat castigator va trebui sa prezinte acest document in original sau copie legalizata inainte de comunicarea reazultatului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Furnizorul trebuie sa aiba certificarea implementarii standardului de management a calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, prin descarcare fisiere atasate
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2012 13:05