Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ECOCARDIOGRAF


Detaliu pentru invitatia numarul 356789
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA
Numar invitatie: 356789/08.01.2014
Denumire contract: ECOCARDIOGRAF
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTACod fiscal: 4301332, Adresa: BD. MAMAIA NR.124, Constanta, Telefon: +40 0241606401, Fax: +40 0241606410
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea Ovidius din Constanta, Bd. Mamaia Nr.124, Camin 1, Parter camera 17, Constanta, Romania, cod postal: 900527, telefon: +40 0241606446, fax: +40 0241606410, persoana de contact: d-na. CHIRU Florina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Ovidius din Constanta, Bd. Mamaia nr. 124, camin 1, Parter, camera 17, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (EDUCATIE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ECOCARDIOGRAF
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ECOCARDIOGRAF 1 buc.OPERATORUL ECONOMIC VA ASIGURA MONTAJUL PUNEREA IN FUNCTIUNE SI PROBE PENTRU PRODUSUL LIVRAT, IN MOD GRATUIT.CONFORM DESCRIERII DIN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) CPV: 33112200-0 - Ecograf (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 311, 969 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Potrivit art. 43^1 alin. (2) lit.a) din O.U.G. nr. 34/2006, cuantumul G.P. mentionat in I.P. este in suma fixa de 6239, 38 lei si nu depaseste2% din valoarea estimata a contractului de furnizare sau leu/alta valuta la cursul afisat de BNR cu trei zile lucratoare inainte de data limitade depunere a ofertelor. 2.Cont. A.C. RO72 TREZ2315005XXX000398 ; deschis la TREZ. C-TA. 3.Perioada de valab.: 90 zile. 4. Mod deconstituire: prevederile art.86 din H.G. nr.925/2006, anume: 4.1. Scrisoare de garantie bancara (original), completare Formular nr. 12 ; 4.2.Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; 4.3. Numerar la casieria autoritatiicontractante din: Constanta Bd. Mamaia nr. 124, Camin 1, Parter; 4.4. A unei file CEC cu cond. confirmarii acesteia de catre banca, pana ladata deschiderii ofertelor; 4.5. Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara saude o societate de asigurari prezentat in original, in cuantumul prevazut si pentru perioada prevazuta in D.A.. G.P. trebuie sa fie irevocabila.5.Restituirea: G.P se restituie in urma transmiterii unei solicitari scrise de catre ofertant; insa, numai cu respectarea termenilor din art.88 dinH.G.nr.925/ 2006. In masura in care CNSC respinge contestatia ofertantului ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatoruluidin G.P in raport cu valoarea estimata suma calculata in temeiul art. 278 ^1 alin.(1), lit. a) din OUG 34/2006 . Aceasta fiind in suma de: 3119.69 lei. 6.Pentru Op. ec. care se incadreaza in categoria IMM-urilor, G.P se reduce cu 50% in conf. cu art.16 alin.( 2) din Legea nr.346/2004. G.P se prezinta impreuna cu dovada ( original/copie lizibila) privind incadrarea in categoria IMM. 7.Ofertele neinsotite de dovadaconstituirii G.P vor fi respinse conf. prev. art. 33 alin.(3) lit.b) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia va fi prezentata si de catre asociatii si/sau tertii sustinatori daca exista. Tertul sustinatir are obligatia de a completa, semna si prezenta Declaratia privind neincadrearea in dispozitii prevederile art. 180 si art 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.Cerinta nr. 2 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69indice 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, Formularul nr. 2 din Sectiunea-Formulare in original.Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatii Contractante. Comisia de evaluare: -Presedinte: Ing.Laurentiu SIRBU-Director General Administrativ, Membrii S.L. univ. dr. Irinel Raluca PAREPA ? Facultatea de Medicina; S.L. Luminita MATEI ? Facultatea de Medicina ; ing. Luminita MIHAIL; Ec. Florina CHIRU ? Biroul Achizitii Publice ;Contractul de furnizare va fi semnat din partea Autoritatii Contractante, Universitatea Ovidius din Constanta, de urmatoarele persoane: 1.Rector, Prof. dr. univ.Ion BORDEIANU; 2.Director general administrativ, Ing. Laurentiu SIRBU;3.Director economic Ec.Maria ATANASIE;4.Sef serv. Juridic si contencios Cjr.Loredana Maximiliana DAN.Cerinta nr. 3 -Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.3.1.Certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat; Din acesta sa reiasa obligatiile exigibile la data corelata cu termenul legal al scadentei de plata , fiind solicitat pentru a demonstra ca ofertantul nu are datoriiscadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Se prezinta in oricare dintre formele : - original; - copie legalizata; - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".3.2. Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local eliberat de Primarii- Directia taxe si impozite locale;Din acesta sa reiasa obligatiile exigibile la data corelata cu termenul legal al scadentei de plata , fiind solicitat pentru a demonstra ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Se prezinta in oricare dintre formele : - original; - copie legalizata; - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4), (5), (6) din HG nr.925/2006, cu modificari si completari ulterioare. -Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii. Se va tine cont de sistemul de plati international, se vor aplica prevederile art 182 din OUG 34/2006.Cerinta nr. 4 -Certificat privind calitatea de participant la procedura. Conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privindpunerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va completa si prezenta formularul nr. 3.Cerinta nr. 5 -Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa si prezenta formularul 4.Cerinta nr. 6 - Acord de asociere / dupa caz, se va completa si prezenta formularul 9, sectiunea-Formulare in original. cerinta nr1. Certificat constatator emis, de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de actvitate. ? In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezite aceste documente, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Cerinta nr. 2 - Persoane juridice /fizice straine: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. 2. Documentele emise in alte state, depuse de persoanele juridice straine se prezinta in traducere autorizata si legalizata impreuna cu documentele in original sau copie ? conform cu originalul? a acestora.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certif. constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus la oferta (daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1. Informatii privind situatia financiara a operatorului economicofertant. Operatorul economic ofertant are in vedere cifra de afaceri indomeniul de activitate aferent obiectului contractului de furnizare care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 (trei) ani (2011, 2012, 2013), in conformitate cu art. 185 alin. (1) lit. c) din OUG nr. 34/2006. Operatorul economic ofertant are in vedere pentru echivalenta cursul mediuanual lei/ valuta comunicat de B.N.R.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: cerinta nr. 1 Declaratie privind lista principalelor livrai de produse similare inultimii 3 ani, (2011;2012;2013), cerinta nr. 2 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajatsi al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, in conformitate cu art. 188 ailn.(2)lit. c) din OUG nr. 34/2006., cerinta nr. 3 Declaratie privind lista cu personalul tehnic de specialitate. Certificat ISO 9001 :2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.01.2014 09:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer