Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Ecograf


Detaliu pentru invitatia numarul 347851
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA ELIAS
Numar invitatie: 347851/31.05.2013
Denumire contract: Ecograf
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA ELIASCod fiscal: 4192537, Adresa: B-DUL MARASTI 17, Bucuresti, Telefon: 021.311.10.32, Fax: 021.311.10.32
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Ecograf
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de ecograf portabil specializat pentru proceduri anestezice si abord vascular - 1 buc.
II.1.6) CPV: 33112200-0 - Ecograf (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 89, 918 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 1.798, 36 ron, cu respectarea art.43/1 si a art.278/1 din OUG 34/2006, actualizata. Perioada de valabilitate a garantiei este de minim 60 de zile (cel putin egala cu termenul de valabilitate al ofertei).Garantia de participare se poate constitui prin orice mijloace asa cum sunt enumerate de art.86 din HG 925/2006, in contul IBAN RO79TREZ7015005XXX000135. Nu este permisa constituirea G.P. prin numerar la casierie.Formularul nr.12 din sectiunea "formulare" este orientativ.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respins contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conf.prev.art.278/1 din OUG 34/2006.Intrucat procedura se desfasoara exclusiv online, ofertantul are obligatia de a face dovada constituirii g.p. in original la sediul a.c. inainte de data limita de depunere a ofertelor, precum si in SEAP conf. art. 18 din HG 1660/2006.NOTA: Pentru o evaluare si raportare unitara, echivalenta in euro a ofertei/garantiei de participare se va calcula conform cursului afisat de B.N.R. la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Solicitata in cuantum de 5% din val.contractului subsecvent.Garantia de buna executie se poate constitui prin orice mijloace asa cum suntenumerate de art.90 alin 1 din HG 925/2006.Nu este permisa constituirea G.Bex. prin numerar la casierie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare si in conformitate cuprvederile art.2 din orinul 170/15.05.2012 al Presedintelui ANRMAP.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare5.Certificat de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala a Finantelor Publice prin care se face dovada platii datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.6.Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Persoanele implicate in procesul de evaluare/atribuire/aprobare sunt: Prof.Dr.Doina Dimulescu - Manager, Ec.Marilena Serbanescu - Director Fin.Cont., Ref. Aurelia Henke - membru, Dr. Negoita Silvius -medic specialist ATI - presedinte, Ec. Gherghe Dumitru - sef serviciu Achizitii Publice- membru, Ec. Calinescu Virginia -ref. Biroul Achizitii Publice-membru. 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuireOBS: autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarilor priv rezultatul proc., de aprezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.2.Aviz de functionare si anexa eliberat de Ministerul Sanatatii Publice
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Completarea unei ?Declaratie pe proprieraspundere" care cuprinde informatii generale despre ofertant precum si cifra de afaceri globala pe ultimi 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din parteaacestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;2) O declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate invederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiusi cercetare. Certificate care sa ateste implementarea de sisteme de management al calitatii pentru furnizor ? ISO sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 14:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer