Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ECOGRAF CLINICA CARDIOLOGIE, ECOGRAF CLINICA RADIOLOGIE SI IMAGISTICA MEDICALA


Detaliu pentru invitatia numarul 346842
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI
Numar invitatie: 346842/17.05.2013
Denumire contract: ECOGRAF CLINICA CARDIOLOGIE, ECOGRAF CLINICA RADIOLOGIE SI IMAGISTICA MEDICALA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASICod fiscal: 4701312, Adresa: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Iasi, Telefon: +40 0232267706, Fax: +40 0232267706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700111, telefon: +40 0232267706, fax: +40 0232267706, persoana de contact: MONICA VICOL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante, Iasi, B-dul Independentei, nr 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ECOGRAF CLINICA CARDIOLOGIE, ECOGRAF CLINICA RADIOLOGIE SI IMAGISTICA MEDICALA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitionarea de ecografe pentru specializarile Cardiologie si Radiologie Imagistica Medicala
II.1.6) CPV: 33112200-0 - Ecograf (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 297, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie gr de participare val 90 de zile de la term limita de primire a ofertelor, in cuantum de 1934 lei pentru lotul 1, 4020 lei pentru lotul 2.Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie emisa de o societate bancarasau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante - original, respectand modelul prevazut in Sectiunea Formulare.b) ordin de plata in contul autorit contract in contul de garantii al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Spiridona? Iasi, respectivRO18TREZ4065005XXX000414 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi ? in copie;Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea denumirii obiectului procedurii pentru care se constituie.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse conform art. 33, alin. 3, lit. b) din HG 925/2006.Dovada constituirii garantiei de participare se prezinta in plic nesigilat in exteriorul plicului cu oferta.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o socientate bancara sau de o societate deasigurari, care devine anexa la contract si este de 2% din valoarea fara TVA a contractului.Daca valoarea garantiei de bunaexecutie este redusa, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea ei prin depunerea la casierie a unor sume innumerar.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturipartiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului dincadrul organului fiscal competent.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de0, 5% din valoarea contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retinerisuccesive din sumele datorate pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Autoritatea contractanta va instiintacontractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006- completata in conformitate cu Formularul A dinSectiunea Formulare. ? in original ;Cerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completat conform Formularului A1 din Sectiunea Formulare ? in original.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul B dinSectiunea Formulare. ? in originalCerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj) - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, certificatul fiscal sa prezintesituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul(semnata si stampilata de catre persoana autorizata)Cerinta nr. 5Certifcat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala - Eliberat de Primaria locala, certificatul fiscal sa prezintesituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul(semnata si stampilata de catre persoana autorizata)Cerinta nr. 6Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul B3 dinSectiunea Formulare. ? in original ;Persoanele cu functie de decizie implicate in in procedura de achizitie sunt: Manager Dr. Ec. Ioan Barliba, Director Medical Conf. Dr. Diana Cimpoesu, Director Fin Contabil Ec. Mariana Loghin, Director Ingrijiri Agapie Speranta, Sef Serv Achiz Publice Ec. Monica Vicol, Sef Clinica Radiologie si Imagistia Medicala Prof. Dr. Dragos Negru, Sef Clinica Cardiologie Conf. Dr. Ioan Bostaca, jurist Ada Soranescu, Ec. Andreea Rusu Serv Achiz Publice.Pentru Cerintele 1, 3, 6, facem urmatoarea precizare: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Pentru Cerrintele 4 si 5 facem urmatoarea precizare: ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul B.1. din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire. Certificat constatator- Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul lizibila (semnata si stampilata decatre persoana autorizata), emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie valabile / reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenentaprofesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizatasau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), anexandu-se si traducerea autorizata in limbaromana.Aviz de functionare si anexa emis de catre Ministerul Sanatatii - in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte autorizarea pentru importul/comercializarea/depozitarea de dispozitive medicale corespunzator obiectului procedurii de achizitie - solicitare conform Legii 176 / 18.10.2000 privind dispozitivele medicale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor produse similare livrate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferentdaca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Se vacompleta si depune, in original, in conformitate cu Formularul C1 dinSectiunea ? ?Formulare?.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unorcertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catreclientul beneficiar. - cel putin unul.in cazul in care beneficiarul este un client privat, si din motive obiectiveoperatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmaridin partea acestuia, demostrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-odeclaratie a operatorului economic., Declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare - in original, Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii - in original Se va prezenta certificat care atesta implementarea sistemului demanagement de calitate conform standardului ISO 9001 sau echivalente aleacestuia pentru furnizor - original, copie legalizata sau copie conform cuoriginalul Nu se accepta in curs de certificare (se vor accepta ofertantii caredovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el rezulta ca ofertantul vaprimi certificarea), Se va prezenta certificat care atesta implementarea sistemului demanagement de calitate conform standardului ISO 13485 ?Dispozitivemedicale. Sisteme de management al calitatii. Cerinte pentru scopuri dereglementare- original, copie legalizata sau copie conform cu originalul . Nuse accepta in curs de certificare (se vor accepta ofertantii care dovedesc caraportul de audit a fost finalizat si din el rezulta ca ofertantul va primicertificarea)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata prezentei invitatii de participare, www-e-licitatie.ro, S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2013 09:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer