Achizitie publica - Ecograf Dopller color cu aplicatii: abdomen, vascular, parti moi, obstetrica-ginecologie si cord
Detaliu pentru invitatia numarul 331231
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331231/05.07.2012
Denumire contract: Ecograf Dopller color cu aplicatii: abdomen, vascular, parti moi, obstetrica-ginecologie si cord
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Orasenesc SegarceaCod fiscal: 4332231, Adresa: str. Unirii, nr. 50, segarcea, Telefon: 0251210423, Fax: 0251210900
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Ecograf Dopller color cu aplicatii: abdomen, vascular, parti moi, obstetrica-ginecologie si cord
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare Ecograf Dopller color cu aplicatii: abdomen, vascular, parti moi, obstetrica-ginecologie si cord
II.1.6) CPV: 33112200-0 - Ecograf (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 133 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 981, 33 lei. Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 alin.(1) din H.G. 925/2006. In cazul viramentului bancar contul este: RO61TREZ2955006XXX000652 deschis la Trezoreria Segarcea Pentru a beneficia de reducere cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca societatea se incadreaza in categoria IMM. Modul de constituire va fi conform prevederilor art. 86, alin.(1)din H.G. nr. 925/2006. Termenul de valabilitate va fi cel putin egal cu termenul de valabilitate al ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare. Pentru a beneficia de reducere cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca societatea se incadreaza in categoria IMM. Modul de constituire va fi conform prevederilor art. 90, alin.(1)din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind eligibilitatea (Formular nr. 1)- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 2)- declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele).- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1/OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 3) Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie sunt: Manager ? dr. Gofita Doru, Director medical ? dr. Fulger Elena, Director financiar-contabil ? Ec. Cazacu Ecaterina, Achizitii ? Ec. Neagoe Bogdan, Contabilitate ? Ec. Dinculeana Elena, Farmacie ? Farm. Sef Popa Paula, As. Igena ? As. Stanciu Gheorghe, Achizitii ? Lucrator com. Gurgui Marius- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta/Ordin ANRMAP nr. 314/2010(Formular nr. 4)- Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. Persoane juridice/fizice romane ? Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea termenului de depunere aofertelor;
- Persoane juridice/fizice straine ? Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;
- Aviz de functionare a ofertantului emis de catre Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000, (copie lizibila conform cu originalul) .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - fisa informatii generale, - informatii referitoare la dotarea tehnica, - declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, - informatii referitoare la personal, - marcaj European de conformitate CE, - declaratie de conformitate - Certificat privind asigurarea sistemului de management al calitatii ofertantului conform SR EN 9001:2008.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2012 11:44