Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Efectuarea de masuratori de performanta pentru determinarea valorii factorului de reducere a puterii electrice in functie de variatia sarcinii termice (factor beta), a valorii reale a raportului energie electrica / energie termica in regim de cogenerare m


Detaliu pentru invitatia numarul 336181
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Numar invitatie: 336181/27.09.2012
Denumire contract: Efectuarea de masuratori de performanta pentru determinarea valorii factorului de reducere a puterii electrice in functie de variatia sarcinii termice (factor beta), a valorii reale a raportului energie electrica / energie termica in regim de cogenerare maxima (factor C) si a valorii eficientei producerii in regim de condensatie, pentru turbinele nr.1 si nr.4 de 50 MW din CET Halanga
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARECod fiscal: R10882752, Adresa: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 750250576, Fax: +40 252/323685
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada N. Iorga, nr. 1, Drobeta Turnu Severin, Romania, cod postal: 220236, telefon: +40 750250568, fax: +40 252315848, persoana de contact: Registratura RAAN, Birou Dezvoltare, Programe de Finantare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: RAAN, DROBETA TURNU SEVERIN, MEHEDINTI, STRADA NICOLAE IORGA, NR 1, SALA DE LICITATII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Efectuarea de masuratori de performanta pentru determinarea valorii factorului de reducere a puterii electrice in functie de variatia sarcinii termice (factor beta), a valorii reale a raportului energie electrica / energie termica in regim de cogenerare maxima (factor C) si a valorii eficientei producerii in regim de condensatie, pentru turbinele nr.1 si nr.4 de 50 MW din CET Halanga
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona servicii de elaborare documentatie ?Efectuarea de masuratori de performanta pentru determinarea valorii factorului de reducere a puterii electrice in functie de variatia sarcinii termice (factor beta), a valorii reale a raportului energie electrica / energie termica in regim de cogenerare maxima (factor C) si a valorii eficientei producerii in regim de condensatie, pentru turbinele nr.1 si nr.4 de 50 MW din CET Halanga?, conform cerintelor din Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 71250000-5 - Servicii de arhitectura, de inginerie si de masurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.500 lei (1.250 lei pentru IMM).Incadrarea in categoria IMM va fi dovedita, daca este cazul, prin depunerea Declaratiei pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM - Formular IMM, conform art.3 din Legea 346/2004 prezentata in original, la vedere.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG 925/2006: - Prin virament bancar in contul RAAN cod IBANRO02RNCB0179034575410001 BCR Sucursala Mehedinti, sau- Prin instrument de garantare ? Formular 13 emis in favoarea RAAN, in conditiile legii, de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Dovada constituirii garantiei de participare reprezinta conditie de participare la licitatie.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% (respectiv 5% pentru IMM) din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006, prin instrument de garantare Formular 14emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cel mult 15 zile calendaristice de la data semnarii contractului, cu valabilitatea cel putin egala cu durata contractului, care devine anexa la contract. In cazul neprezentarii scrisorii de garantie bancara in termen de 15 zile opereaza rezolutiunea contractului de deplin drept.Restituirea garantiei de buna executie se realizeaza conf. art. 92 alin. 2 din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr.34/2006 cu toate modificarile ulterioareCompletare si prezentare Formular 1 - Declaratie privind eligibilitatea, in original.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: - Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna(oferta in asociere), fiecare operator economic (asociat) are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta profesional de catre tert/terti, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180.- Acestdocument nu se solicita eventualilor subcontractanti.Cerinta nr. 2Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUGG nr.34/2006 cu toate modificarile ulterioareCompletare si prezentare Formular 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, in original.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu exista prevederi referitoare la astfel de declaratie, sau aceasta nu vizeaza toate situatiile, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: a) Achizitorul are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de servicii orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006.b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006.c) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna (oferta in asociere), cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta, vor fi demonstrate de fiecare operator economic (asociat).d) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta, nu se solicita a fi indeplinite de eventualii subcontractanti.Cerinta nr. 3Neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu toate modificarile ulterioareCompletare si prezentare Formular 3 - Declaratie privind neincadrarea insituatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006, in original.Nota: Ofertantul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator? care are drept membri in cadrul Consiliului de administratie / Organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire.Cerinta nr. 4Certificarea faptului caparticiparea la aceasta procedura este in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului ANRMAP 314/2010)Completare si prezentare Formular 4 ? Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta, in original. Cerinta nr. 1Declararea apartenentei din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Conditie de calificare: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantul castigator are obligatia de a prezenta documentulin originalsau copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse autorizat in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), care va prezenta experienta ofertantului in prestarea de servicii similare cu serviciile ce fac obiectul contractului supus procedurii de achizitie., Prestarile de servicii se vor confirma prin prezentarea de certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Se vor prezenta urmatoarele documente de confirmare referitoare la cel putin 1(unu) contract de prestare de servicii similare cu serviciile ce fac obiectul contractului supus procedurii de achizitie: 1) document (contract / comanda / proces verbal de receptie) emis sau contrasemnat de o autoritate sau de clientul beneficiar, insotit de2) recomandare / certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale din partea beneficiarului serviciilor similare.Documentele se vor prezentain copie conform cu originalul., Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala de care beneficiaza ofertantul (daca este cazul), in vederea demonstrarii cerintei minime de calificare privind experienta similara, Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze parti din contractul de servicii, are obligatia de a preciza: 1. partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, respectiv indicarea procentajului din totalul serviciilor prestate;2. indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora;3. datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora., Informatii privind asocierea (daca este cazul): Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna (oferte in asociere), fiecare operator economic asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor de calificare prevazute la cap. III.2.1, referitoare la Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei si a celor prevazute la cap. III.2.3., referitoare la Capacitatea tehnica, si la Standarde de asigurare a calitatii. Certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent, Prezentare document privind certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, in copie certificata conform cu originalul, .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE PUBLICATA IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 08:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer