Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Efectuarea reviziilor tehnice anuale la plugurile de zapada tip WPZ


Detaliu pentru invitatia numarul 334720
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Numar invitatie: 334720/03.09.2012
Denumire contract: Efectuarea reviziilortehnice anuale la plugurile de zapada tip WPZ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SACod fiscal: RO 11054529, Adresa: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213192433, Fax: +40 213192433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Centrul Regional de Exploatare Intretinere si ReparatiiCF Bucuresti, Str. Piata Garii de Nord , nr. 1-3 , sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010858, telefon: +40 213199539 /133204, fax: +40 213182381, persoana de contact: Serviciul Comercial -Biroul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Centrul Regional de Exploatare, Intretinere si Reparatii CF Bucuresti, Strada Piata Garii de Nord nr. 1-3, sector 1, Serviciul Comercial, Biroul Achizitii Publice, camera 56, etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Efectuarea reviziilortehnice anuale la plugurile de zapada tip WPZ
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Efectuarea reviziilor tehnice anuale la plugurile de zapada tip WPZ.
II.1.6) CPV: 50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de :240lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu cea a ofertei si anume 90 zile de la data limita stabilita pentru depunere a ofertelor.Garantia pentru participare poate fi constituita sub una din urmatoarele forme: a)virament bancar;b) scrisoare de garantie bancara;c) instrument de garantare emis de o societate de asigurari;d)ordin de plata in favoareaautoritatii contractante nr. . .RO 07 BTRL 0450 1202 U463 57XXdeschis la Banca Transilvania , Sucursala Victoria , confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.d)numerar la casieria Sucursalei CREIR CFBucuresti.Pentru Scrisoarea de garantie bancara se va utiliza modelul indicat in Formularul4(Sectiunea III ). Garantia de participarenu se introduce in oferta sigilata, se va prezenta in afara plicului .Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de prestari servicii.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului : - Instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari-Prin retineri succesive de 5 % din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschideun cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, launitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia . Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind Eligibilitatea- Formularul12 Adin Sectiunea III - Formulare;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si si completarile ulterioare -Formularul 12Bdin Sectiunea III-Formulare;Declaratieprivind neincadrarea la art. 69^1 din OUG 34 / 2006 - FormularulB2 din Sectiunea III ? Formulare;Persoane cu functii de decizie in vederea atribuirii contractului : Maraloi Laurentiu ? Director RegionalLucian Florian ? Sef Divizie LiniiEugen Andrei- SefServiciu MecanizareRadu Liviu ? Contabil Sef RegionalGheorghe Vasilica? SefOficiuJuridicEpuran Dan- Oficiu JuridicLospa Liliana- Sef Birou Achizitii PubliceLulea Constanta - Birou Achizitii PubliceCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010 -Formularul B1 din Sectiunea III- Formulare;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune oferta ;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF-DGFP) care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune oferta.Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul 1.Certificat constatatoremis deOficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalulteritorial, emis/eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de datadepunerii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa cuprinda si activitatide tipul celor supuse procedurii de achizitie in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In etapa de evaluare comisia va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator emis de Registrul Comertului, in original/copie legalizata pentru conformitate , daca nu a fost prezentat sub aceasta forma .2.Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement tehnic feroviar eliberate de AFER , conform OMT nr. 290/2000, pentru serviciul prestat, valabil de la data depunerii ofertelor.Nota: Ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament prin care, in cazul expirarii autorizatiei de furnizor feroviar , agrementului tehnic feroviar pe perioada de derulare a contractului va proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale : Se solicitamedia cifrei de afaceri globaledin cel mult ultimii 3 ani in valoare totala de cel putin: 24.000 lei in functie de informatiile si documentele disponibile. Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani., Experienta similara: Pentru demonstrarea experientei similare se solicita ca cerinta minima prestarea in ultimii 3 ani de la data depunerii ofertelor a cel putin unui contract de servicii similare a caruivaloare sa fie minim 12.000 lei.Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, Se solicita cel putin o Recomandare sau un document constatator pentru indeplinirea obligatiilor contractuale., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii., Declaratiereferitoare la , utilajele, echipamentele tehnice si instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se afla atasata la prezenta invitatie de participare la rubrica Documentatie si Clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.08.2012 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer