Achizitie publica - Efectuarea reviziilor tehnice anuale la plugurile de zapada tip WPZ
Detaliu pentru invitatia numarul 334720
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334720/03.09.2012
Denumire contract: Efectuarea reviziilortehnice anuale la plugurile de zapada tip WPZ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SACod fiscal: RO 11054529, Adresa: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213192433, Fax: +40 213192433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Centrul Regional de Exploatare Intretinere si ReparatiiCF Bucuresti, Str. Piata Garii de Nord , nr. 1-3 , sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010858, telefon: +40 213199539 /133204, fax: +40 213182381, persoana de contact: Serviciul Comercial -Biroul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Centrul Regional de Exploatare, Intretinere si Reparatii CF Bucuresti, Strada Piata Garii de Nord nr. 1-3, sector 1, Serviciul Comercial, Biroul Achizitii Publice, camera 56, etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Efectuarea reviziilortehnice anuale la plugurile de zapada tip WPZ
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Efectuarea reviziilor tehnice anuale la plugurile de zapada tip WPZ.
II.1.6) CPV: 50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de prestari servicii.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului : - Instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari-Prin retineri succesive de 5 % din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschideun cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, launitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia . Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale : Se solicitamedia cifrei de afaceri globaledin cel mult ultimii 3 ani in valoare totala de cel putin: 24.000 lei in functie de informatiile si documentele disponibile. Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani., Experienta similara: Pentru demonstrarea experientei similare se solicita ca cerinta minima prestarea in ultimii 3 ani de la data depunerii ofertelor a cel putin unui contract de servicii similare a caruivaloare sa fie minim 12.000 lei.Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, Se solicita cel putin o Recomandare sau un document constatator pentru indeplinirea obligatiilor contractuale., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii., Declaratiereferitoare la , utilajele, echipamentele tehnice si instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se afla atasata la prezenta invitatie de participare la rubrica Documentatie si Clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.08.2012 11:50