Achizitie publica - Eficientizarea Sistemului de incalzire - Scoala Gimnaziala Axente Sever Aiud, Gradinita cu Program Prelungit nr.2, Cresa - Municipiul Aiud, judetul Alba
Detaliu pentru invitatia numarul 355863
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355863/18.11.2013
Denumire contract: Eficientizarea Sistemului de incalzire - Scoala Gimnaziala Axente Sever Aiud, Gradinita cu Program Prelungitnr.2, Cresa - Municipiul Aiud, judetul Alba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul AiudCod fiscal: 4613636, Adresa: str. Cuza Voda, nr. 1, Aiud, Telefon: 0258861310, Fax: 0258861280
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Eficientizarea Sistemului de incalzire - Scoala Gimnaziala Axente Sever Aiud, Gradinita cu Program Prelungitnr.2, Cresa - Municipiul Aiud, judetul Alba
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de Eficientizarea Sistemului de incalzire - Scoala Gimnaziala Axente Sever Aiud, Gradinita cu Program Prelungitnr.2, Cresa - Municipiul Aiud, judetul Alba;Debransarea de la sistemul centralizat de incalzire a cladirilor si montarea in fiecare cladire a unor centrale termice cu consum redus de gaz metan (in condensatie) care sa satisfaca necesarul de agent termic pentru incalzirea spatiilor.Valoarea estimata fara TVA, 539.060, 00 lei, din care 525.860, 00 lei fara TVA - valoarea estimata a cheltuielilor pentru investitia de baza, iar 13.200, 00 lei - valoarea aferenta cheltuielilor «diverse si neprevazute» - reprezentand2, 51 %, ;
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 539, 060 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Da, val.garantiei de participare(GP) 10.000 lei.- Perioada de val.a GP va fi cel putin egala cuper.de val.a ofertei, resp.90 zile ? care se va rap.la termenul lim.de primire a ofertelor.GP se va constitui in conf.cu prev.art. 86 din H.G. nr. 925/2006 : (a) - Un instrument de garantare irev., emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, in original ? formular nr. 14 .(b) - prin virament bancar, contul Scolii gimnaziale Axente Sever, in care se va vira GP, RO 82 TREZ 00 42 46 50 271 XXXXX, deschis la Trezoreria Municipiului Aiud, CUI 12840966.Dovada constituirii garantiei de participare se va posta in SEAP(scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor, de catre toti operatorii economici.GP trebuie sa fie irevocabila.GP trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf.cu contractul garantat; sau b) neconditionat, resp.la prima cerere a benef.pe baza decl. acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Ofertantii care vor constitui GP in conf.cu prev.art. 16 alin. (2) din L346/2004 privind stimularea IMM, au obligatia de a face dovada ca repr. un IMM prin atasarea F20 - Decl.priv.incadrarea intr.in categ. IMM.In sit.asocierii unui IMM cu o soc.com.care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prev.art.16, alin.(2), din Legea 346/2004.AC are dreptul de a retine GP, in sit.prevazute la art. 87 din HG 925/2006, iar in masura in care CNSC respinge contestatia depusa de op.ec.in cadrul proc.de atrib., ca nefondata, AC va retine din GP a of. contestator, o suma care se va rap.la val.estim.in conf.cu prev.art. 278^1, alin1) din OUG34/2006;Echiv. pt o GP depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii IP.
Garantie de buna executie
Da;a) Garantia de buna executie(GBE) se va constitui in procent de 10 % din val.contractului, fara T.V.A.(5 % in cazul IMM).Constituirea GBE se va face in conf.cu art.90 din HG 925/2006, cu ultimele complet.si modif.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prev.L 346/2004 ref.la red.cu 50% a val.GBE, daca sunt depunse toate actele ref.la calit.de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune.G.B.E. se poate constitui : (a)- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - formular nr.15 ;(b)-Instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari.c)- Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la disp.autoritatii contractante(AC). Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.AC va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al AC care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a AC in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91 al HG 925/2006. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formularul 1;2. Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006, privind eligibilitatea ?completata in conformitate cu Formularul 2; Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;3. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 3;Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, numai pentru situatiile prevazute la art 181, litera a), c^1) si d) din OUG 34/2006;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 4;5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) si la articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 5.Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: - Primar - Mihai Horatiu Josan;
- Viceprimar ?presedinte al comisiei de evaluare a ofertelor - Liviu Octavian Rusu- Director executiv, Directia Economica ? Olga Cota ;
- Director Scoala Gimnaziala Axente Sever, profesorFilimonMaria Coralia;
- Director adjunct Scoala Gimnaziala Axente Sever, profesor Filimon Ildiko Gabriela, ;
- Contabil sef Scoala Gimnaziala Axente Sever, economist Biro Maria Pusa;Consilieri locali: - Florea Martin- Tatar Ioan Viorel- Bogdan Ciprian- Gruita Ioan- Oprita Florian- Kocsis Pavel- Lazar Simona Maria Hortensia- Badea Iulia Adriana Oana- Vultur Vasile- Fleser Aurel- Bradea Cristea Iosif- Molnar Gheza- Budusan Tiberiu- Kovats Krisztian- Szocs Ildico- Krecsak Szollosi Adalbert- Radu Calin- Moldovan IoanPersoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuireTITULARI- Delia Daniela Florea - Director executiv, Directia Tehnica ? membru al comisiei de evaluare a ofertelor- Boanca Ovidiu - consilier, Directia Tehnica ? membru al comisiei de evaluare a ofertelor;
- Scrobota Elena Viorica - consilier, Directia Tehnica ? membru al comisiei de evaluare a ofertelor;
- Cristea Felicia - consilier juridic ? membru al comisiei de evaluare a ofertelor;
- Niculita Cosmina Monica - consilier, Directia Tehnica ? membru al comisiei de evaluare a ofertelor;
- Suhoverschi Maria Crina ? inspector, Directia Economica ? membru al comisiei de evaluare a ofertelor;Membru supleant;
- Manea Elisabeta - consilier juridic.6. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. Documentele pot fi depuse ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ?-semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Conditia este indeplinita daca ofertantul va prezenta certificatul/certificatele fiscale pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. Documentele pot fi depuse ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Este suficient sa prezentati certificatul/certificatele fiscale doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca in cazul in care este declarat castigator ofertantul isi va deschide un punct de lucru pe teritoriul RomanieiIn cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin Formularul 4 - Certificatul de participare cu oferta independenta, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba in corespondent unul din codurile CAEN mentionate in certificatul constatator.Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu semnatura si stampila. Certificatul constator va contine informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat de primul loc, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata- Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;2. Autorizatie pentru executia instalatiilor de utilizare gaze naturale tip EDI - eliberata de A.N.R.E. - se va prezenta certificatul de autorizare valabil la data limita de depunere a ofertelor;3. Autorizatie ISCIR PTA1 - pentru instalarea si montarea aparatelor de incalzit alimentate cu gaze naturale, conform Ordinului MECMA nr.1007din 2010;
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari; din certificari trebuie sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si faptul ca acestea au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit .Completarea Formularului9 ., Cerinta nr.2Experienta similara: 1 contract de lucrari executat, si dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor a carui valoare a lucrarilor executate sa fie de minim 250.000 lei fara TVA; experienta similara trebuie sa priveasca lucrari similare celor prevazute in caietul de sarcini.Pentru sustinerea experientei similare se solicita prezentarea unor certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarii avute in vedere si care precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Astfel, fara a limita tipul de documente prin care se poate demonstra cerinta, mentionam ca certificarile pot fi de natura urmatoarelor documente, sau de natura oricaror altor documente relevante : -copii ale partilor relevante a contractului, respectiv partile contractante, obiectul contractului, durata, valoare, semnaturi;
- fisa privind experienta similara Completare Formular 7 ; certificari de buna executie pt cele mai importante lucrari; copie proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor ? copie procese verbale de receptie partial sau final; recomandare din partea beneficiarului sau orice alte documente justificative echivalente.Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in copie legalizata sau copie lizibila certificata ? conform cu originalul? semnata si stampilata. Valoarea poate fi prezentata si ca echivalenta in valuta, curs mediu stabilit de BNR, pentru fiecare an in parte;
- operatorii economici straini: vor prezenta copiile documentelor solicitate sau orice alte documente echivalente insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana., Cerinta nr.3Declaratie privind lista privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile pentru indeplinireacontractului.Completare Formular 10, anexa. In plus, se vor depune documentele din care rezulta faptul ca ofertantul dispune de utilaje, de ex: documente privind proprietatea, inchirierea, etc., Cerinta nr. 4Informatii privind personalul angajat si cadrele de conducere Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniCompletare Formular 11., Cerinta nr. 5Informatii privind persoanele responsabile pentru executia lucrarilor pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. Ofertantul va nominaliza : -seful de santier, RTE, CQ, specialist SSM, echipa de executie;Completare Formular 12 . Se vor prezenta: CV ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului. Pentru fiecare specialist nominalizat in echipa, ofertantul va prezenta: declaratie de disponibilitate pe perioada de derulare a contractului, CV (in original), adeverinte/certificate/atestate/alte acte de studii care dovedesc competenta pe care o are respectiva persoana, conform specificatiilor pozitiei pentru care este nominalizata(in copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul); actele prezentate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor(de ex: atestat si legitimatie RTE vizata la zi)., Cerinta nr.6Informatii privind subcontractantii.- In cazul subcontractarii a unor parti din contract, se completeaza lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractareFormularul 16 si Anexa A.- Ofertantii au obligatia de a prezenta o lista cuprinzand subcontractantii relevandu-se partea din contract care urmeaza a fi subcontractata.- Documentele referitoare la resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati vor fi depuse si se iau in considerare doar pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontr, precum si inf privind proportia in care ctr urmeaza sa fie indepl de catre subcontr si specializarea acestora.Lista va fi prez in orig, semnata si stampilata de catre ofertanti si insusita sub semnatura de catre subcontr.Daca exista subcontr, acestia se vor identif cf art.11 din HG925, impreuna si in conf cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care doreste sa o subcontracteze, conform art.188 alin (2) din OUG 34/2006.Subcontractantii nu pot subcontracta lucrarile la randul lor. La incheierea contractului prezent, achizitorul va solicita prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta decat cu acordul autoritatii contractante.Se completeaza Formularul 16-Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestora. Formularul 16A- Acord de subcontractare. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va prezenta formularul 16 si formularul 16, cu mentiunea ?nu este cazul?., Cerinta nr.7
1. In cazul asocierii se completeaza lista cuprinzand asociatii, insotita de acordurile de asociere Formularul 16 si Anexa B.
1.1.In cazul asocierii operatorilor economici pentru depunerea ofertei comune:
Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze liderul de asociatie si membrii acesteia. Documentul va consemna ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului, oferta comuna depusa, constituind - actul juridic prin care operatorul economic isi manifesta vointa de a se angaja din punct de vedere juridic intr-un contract de achizitie publica. Art.44 si art.3 litera q din OUG nr.34/2006.1.2.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie (conform Anexei C- Formular 16) prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului; se va preciza faptul ca platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat de catre liderul asociatiei;1.3. In cazul asocierii, criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale vor trebui respectate de fiecare membru al asociatiei in parte, prevazute in documenta?ia de atribuire.
1.4. In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici situatia economica si financiara, capacitatea tehnica si /sau profesionala se demonstreaza prin luarea inconsiderare a resurselor tuturor partenerilor .Se completeaza Formularul nr. 16 si 16 B, care vor contine: sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;
- nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;
-comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei;
-in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat de catre liderul asociatiei;
- partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/ indeplinite de fiecare asociat in parte.Informatii privind asocierea- daca este cazul Pentru orice asociat se vor prezenta documentele de calificare solicitate la punctele III.2.1. a) si III.2.1.b) din documentatia de atribuire. Acestea vor fi prezentate in conformitate cu prevederile Anexei 2 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011 ., Cerinta nr.8
In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190 alin. (1) din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, Formular 22- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici - al persoanei respective-instrument juridic, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG 925/2006 mentionate in Formularul 16.1 , dupa caz. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69 indice 1 din OUG 34/2006. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Completare Formular 22- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici, la data depunerii ofertelor. Cerinta nr.1Standard de asigurarea calitatii ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Cerinta va fi indeplinita de catre ofertant/fiecare ofertant asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza .Prezentare Certificat ISO 9001 sau echivalent acordat de catre un organism de certificare acreditat pentru sistemul de calitate, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Documentele se depun cu semnatura digitala in SEAP., Cerinta nr.2Standard de asigurare a protectiei mediului conformISO 14001 sauechivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Cerinta va fi indeplinita de catre ofertant/fiecare ofertant asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza .Certificat SR EN ISO 14001 sau echivalent acordat de catre un organism de certificare acreditat pentru sistemul de protectie a mediului, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Documentele se depun cu semnatura digitala in SEAP.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.11.2013 12:50