Achizitie publica - Elaborare PT+CS la pachet cu executia lucrarilor: ?Instalatie medie de tensiune ? utilizator - SP Aranca? la obiectivul de investitii, ?Modernizarea/reabilitarea statiilor de pompare de desecare SP Cruceni, SP Cenei, SP Macedonia, SP Aanca, SP Livezile 1
Detaliu pentru invitatia numarul 339790
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339790/21.11.2012
Denumire contract: ElaborarePT+CS la pachet cu executia lucrarilor: ?Instalatie medie de tensiune ? utilizator - SP Aranca? la obiectivul de investitii, ?Modernizarea/reabilitarea statiilor de pompare de desecare SP Cruceni, SP Cenei, SP Macedonia, SP Aanca, SP Livezile 1, pentru imbunatatirea parametrilor de functionare a statiilor de pompare, a retelei de canale si a constructiilor hidrotehnice aferente, jud. Timis?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE IMBUNATATIRI FUNCIARECod fiscal: RO 29275212, Adresa: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0213322816, Fax: +40 0213322183
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 041293, telefon: +40 0213322816, fax: +40 0213322183, persoana de contact: Roxana Popa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 041293, telefon: +40 0213322816, fax: +40 0213322183, persoana de contact: Roxana Popa
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (activitati conexe agriculturii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ElaborarePT+CS la pachet cu executia lucrarilor: ?Instalatie medie de tensiune ? utilizator - SP Aranca? la obiectivul de investitii, ?Modernizarea/reabilitarea statiilor de pompare de desecare SP Cruceni, SP Cenei, SP Macedonia, SP Aanca, SP Livezile 1, pentru imbunatatirea parametrilor de functionare a statiilor de pompare, a retelei de canale si a constructiilor hidrotehnice aferente, jud. Timis?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ElaborarePT+CS la pachet cu executia lucrarilor: ?Instalatie medie de tensiune ? utilizator - SP Aranca? la obiectivul de investitii, ?Modernizarea/reabilitarea statiilor de pompare de desecare SP Cruceni, SP Cenei, SP Macedonia, SP Aanca, SP Livezile 1, pentru imbunatatirea parametrilor de functionare a statiilor de pompare, a retelei de canale si a constructiilor hidrotehnice aferente, jud. Timis?
II.1.6) CPV: 45315500-3 - Instalatii de tensiune medie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 256, 855 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 5100 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile calendaristice, de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitate de constituire: Garantia de participare se va constitui in conf. cu HG nr. 925/2006, art. 86, 87. Date pentru constituirea garantiei de participare: In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se constituie printr-un document emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original sau prin depunerea cu OP in contul RO09TREZ7045009XXX009642- Trezoreria Sector 4, CIF 29275212.IMM-urile pot prezenta garantia de participare in cunatum de 50% din valoarea mai sus precizata.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.Retinerea garantiei de participare se face in conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria I.M.M.?urilor, garantia de buna executie este de 2.5% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui prin orice modalitate prevazuta de art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile HG 925/2006 alin.(4)., cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie privind eligibilitate in conformitate cuart. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formular 12 Ab)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formular 12 Bc)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 12 Cd)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (va fi prezentat atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinatordaca este cazul)Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: 1. Director general ? Adi Florinel Barbu2. Director general adjunct- Ciprian Mircea Blejan3. Director tehnic ? Cornel Popa4. Director economic ? Iuliana Claudia Toma5. Consilier juridic ? Vasilica Sturzu6. Sef serviciu achizitii publice ? Lina Gruiae) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privindpunerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;f)Certificatul de taxe si impozite locale eliberat de Directia de Impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele;g)Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget, care sa prezinte obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.Certificatele se prezinta in original sau copie conform cu originalul, semnate si stampilate cu mentiunea? conform cu originalul?. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, semnata si stampilata, cu mentiunea Conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana Persoane juridice/fizice romanea) Certificat constatator eliberat Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertei din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.Persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit oferatantul/canditatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatile prevazite la art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratria pe propria raspundere, o declaratie autentica data in bfata unui notar, a unei autoritati adminbistrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in ascest sens.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.b) Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-urilorIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Atestate ANRE tip B, C1A, C2A, pentru executia de lucrari de instalatii electrice conform Ordinului 24/2007 modificat de Ordinul 14/2010 si Ordinul 51/2011 ale Presedintelui ANRE
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are capacitatea financiara pentru sustinerea investitiei, respectiv ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit cu care poate sustine finantarea lucrarii, la momentul semnarii contractului valoarea minima de 256855 lei pentru o perioada de 2 luni.Ofertantul trebuie sa prezinte documente financiare (scrisoare de confort angajanta, contract de imprumut, linii de credit special deschise si confirmate de emitent, angajament ferm de sustinere din partea unui tert) eliberate de catre o institutie financiara abilitata (societate bancara sau societate de asigurari).Documentele depuse vor avea obligatoriu definita destinatia resurselor financiare ca fiind pentru investitia: ?Instalatie medie de tensiune ? utilizator - SP Aranca? la obiectivul de investitii, ?Modernizarea/reabilitarea statiilor de pompare de desecare SP Cruceni, SP Cenei, SP Macedonia, SP Aanca, SP Livezile 1, pentru imbunatatirea parametrilor de functionare, Declararea cifrei medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului pe ultimii 3 ani, fara a se lua in considerare anul in curs.Ptr.proiectant cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului trebuie sa fie de 6200 lei. Echivalarea in EURO pentru fiecare an in parte se face la cursul mediu anual al BNR din anul respectiv. Ptr. executantcifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului trebuie sa fie de 250000 lei.Echivalarea in EURO pentru fiecare an in parte se face la cursul mediu anual al BNR din anul respectiv.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Fisa de informatii privind experienta similaraPtr. proiectant? prezentarea a cel putin unui contract sau cel mult a trei contracte de prestari servicii de proiectare similare cu o valoare cumulata deminim 2000 lei (fara TVA) realizate in ultimii 3 ani.Ptr.executantprezentarea a cel putin unui contract sau cel mult a trei contracte similare executate cu o valoare cumulata deminim 75000 lei (fara TVA) realizate in ultimii 5 ani., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducer- sef de proiect, care va asigura asistentatehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor si care va reprezentaofertantul. la fazele determinantesi in relatia cu beneficiarul, cu studii superioarede specialitate si experienta in proiectare (minim 3 ani experienta specifica in activitatile din cadrul proiectului), Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere- 1 manager general de proiect in domeniul instalatiilor electrice, cu pregatire profesionala relevantain aceasta calitate.- 1 sef de santier cu studii de inginerie - in domeniul instalatiilor electrice (experienta specifica de min.3 ani din domeniu)- 1 RTE atestat tehnico-profesional pentru domeniul instalatiilor electrice- 1 responsabil CQ- 1 inginer instalatii electrice si sisteme de securitate cu experienta de minim 3 ani in domeniu, autorizat ANREElectricieni autoriozati: - 1 electrician autorizat ANRE tip B- 1 electrician autorizat ANRE tip C1A- 1 electrician autorizat ANRE tip C2A, Declaratie privind utilajele, instalatiile, laboratoarele ( autorizate), echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul castigator va prezenta pentru utilajele, mijloacele detransport, laboratoarele (autorizate) care nu sunt in proprietatea sa, dar sunt inchiriate sau luate in conventie contractul de inchiriere sau conventia, Informatii privind subcontractantiiFormularul privind subcontractarea se va introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de subcontractanti. Subcontractantii declarati in oferta nu pot fi schimbati pe parcursul derularii contractului decat cu acordul autoritatii contractante. Documente/certificateemise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica proiectarea lucrarilor in cauza conform ISO 9001:2008 sau echivalent ? in proiectarea instalatiilor electrice-ptr. proiectant, Documente/certificateemise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executarea lucrarilor in cauza conform ISO 9001:2008 sau echivalent-executiei de instalatii electrice - ptr.executant, Documente/certificateemise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executialucrarilor in cauza conform ISO 14001:2008 sau echivalent - ptr. executant
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In conf. cu art. 40 alin.(1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 09:38