Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - elaborare D.A.L.I.+P.T.+D.D.E.+C.S. privind lucrarea ?Reabilitare DJ 750C


Detaliu pentru invitatia numarul 319626
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Alba
Numar invitatie: 319626/20.01.2012
Denumire contract: elaborare D.A.L.I.+P.T.+D.D.E.+C.S. privind lucrarea ?Reabilitare DJ 750C
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean AlbaCod fiscal: 4562583, Adresa: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Telefon: 0258-813380, 0258-811982, Fax: 0258-813325
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510118, telefon: +40 258813380, fax: +40 258813325, persoana de contact: Camelia Galac
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510118, telefon: +40 258813380, fax: +40 258813325, persoana de contact: Camelia Galac
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: elaborare D.A.L.I.+P.T.+D.D.E.+C.S. privind lucrarea ?Reabilitare DJ 750C
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: elaborare D.A.L.I.+P.T.+D.D.E.+C.S. privind lucrarea ?Reabilitare DJ 750C: Salciua de Sus (DN 75) - Dealul Caselor - Valea Larga - Vale in Jos - Ponor-Ramet - Valea Manastirii - Geoagiu de Sus ? Stremt ? Teius (DN1), km.0+000 ? km.15+030?, judetul Alba.
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 86, 437 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.700 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare ? 60 zileSuma ce urmeaza a se retine in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC, potrivit art. 278 1 din OUG 34/2006, este864.37 leiForma de constituire a garantiei de participare: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular 13) sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.b) Prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata in contul RO03TREZ0025006XXX000171 deschis la Trezoreria municipiului Alba Iulia, cod de inregistrare fiscala: 4562583, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la deschiderea ofertelor- a unei sume in numerar.In oricare din cele doua situatii prevazute la punctul b), dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii este 10% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular 14)sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar, daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economicSe completeaza Formular 1.In vederea sustinerii formularului vor fi prezentate: Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local. Certificatul se prezinta in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat. Certificatul se prezinta in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat pentru participare cu oferta independenta cf.Ordin nr.314/2010Se completeaza Formular 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 1 din OUG 34/2006Se completeaza Formular 3Persoanele cu functie de decizie din cadrulConsiliului Judetean Albasunt urmatoarele: Ion Dumitrel ? Presedinte Consiliul Judetean Alba, Alin Florin Cucui ? Vicepresedinte Consiliul Judetean Alba, Sorin Ioan Bumb ? Vicepresedinte Consiliul Judetean Alba, Dan Popescu ? Director executiv, Consiliul Juddetean AlbaOperatorul economic strain va prezenta documente edificatoare(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata. Certificat constatator emis de Oficiul Registrul ComertuluiSe va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, in original, copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila. Din certificat trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, precum si faptul ca nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituire curatelei, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizre judiciara sau faliment.Persoane juridice/fizice straineModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. . Din certificat trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, precum si faptul ca nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituire curatelei, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizre judiciara sau faliment.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele servicii prestate in ultimii 3 aniSe completeaza Formularul 5, Experienta similaraSe completeaza Fisa experienta similara conform Formularul 6Se solicita prezentarea a maxim trei contracte de servicii, de aceeasi natura si complexitate cu cel supus licitatiei, astfel: -pentru faza DALIcontracte a caror valoare insumata sa fie egala sau mai mare de 54.000 lei(valoare fara TVA) ;
- pentru faza PT+DDE+CS contracte a caror valoare insumata sa fie egala sau mai mare de 31.000lei (valoare fara TVA).In vederea sustinerii Fisei experienta similara se vor prezent: -contractul de servicii-procesul verbal de predare primire-recomandare din partea beneficiarului.Contractele care pot fi considerate experienta similara sunt acele contracte de servicii ?duse la bun sfarsit? inultimii 3(trei).Prin formula?duse la bun sfarsit? se intelege: - servicii receptionate partial- servicii receptionate la sfarsitul prestarii(sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie)Prin experienta similara se intelege: prestarea unor servic, Informatii privind subcontractantiiSe completeaza Formularul 7Nota: ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inainte de incheierea contractului., Informatii referitoare la personalul de conducereSe completeaza Formularul 8Se vor prezenta in acest sens, pentru fiecare dintre specialistii propusi in indeplinirea contractului CV-urile., Declaratie referitoare la utilajel, instalatii, echipamenteSe completeaza Formularul 9 Standard ISO 9001 sau echvalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.01.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.01.2012 11:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer