Achizitie publica - Elaborare DDE,asistenta tehnica si executie lucrari la obiectivul : Consolidare teren si refacere corp drum DN1 Aiud-Turda km 437+700-437+900
Detaliu pentru invitatia numarul 340853
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340853/11.12.2012
Denumire contract: Elaborare DDE, asistenta tehnica si executie lucrari la obiectivul : Consolidare teren si refacere corp drum DN1 Aiud-Turda km 437+700-437+900
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Decebal nr.128, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400205, telefon: +40 264432552, fax: +40 264432415, persoana de contact: Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DRDP Cluj, str. Decebal nr.128
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare DDE, asistenta tehnica si executie lucrari la obiectivul : Consolidare teren si refacere corp drum DN1 Aiud-Turda km 437+700-437+900
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare detalii de executie, asistenta tehnica si executie lucrari de amenajare de suprafata, lucrari de sprijinire cu piloti forati, lucrari de drenaj, lucrari de drum.
II.1.6) CPV: 45233130-9 - Lucrari de constructii de drumuri nationale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 461, 693.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1)GP va fi elib. in numele ofertantului in cuantum de: 34.617 lei si va fi emisa de catre o soc. bancara/soc.de asigurari, valabila pentru o perioada de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Se poate depune si in euro prin transformarea valorii solicitate in lei la un curs al BNR din 20.12.2012. 2)In cazul in care ofertantul este o asociere de op. economici, GP trebuie constituita in numele asocierii. Poate fi depusa de unul sau mai multi op. ec. din cadrul asocierii. 3)GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in orig. si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. 4)Model orientativ Formular nr.III.1.1.a) 5)Ofertantul care in conformitate cu Legea 346/2004 (art.16, alin.(1)) face parte din categoria IMM sau ofertantul (operatori economici din cadrul unei asocieri) care sunt IMM, au dreptul sa depuna 50% din garantia de participare. Dovada ca sunt IMM, se va face in sedinta de deschidere a ofertelor. Nota 1: a)In baza art.278^1/OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din gar. de participare in cazul in care CNSC a respins contestatia suma de 7241, 69 lei. b)Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine gar. de participare, ofertantului care se afla in situatia prevazuta la art.87 H.G. 925/2006. c)G.P. trebuiesa fie irevocabila(art.86 alin.2 din H.G. nr. 925/2006) d)In cazul in care Ofertantul este o Asociere de op. ec., este obligatorie completarea in continutul garantiei de participare la sectiunea ?ofertant?? a denumirii/numele Asocierii precum si a denumirii lucrarii/serviciului pentru care se emite.Nota 2: G.P. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor ? in sedinta de deschidere a ofertelor (art.86 alin.6 din H.G. nr. 925/2006).
Garantie de buna executie
Gar. de buna executie: 10% din val.fara TVA a contractului.Se poate constitui prin: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari.b)prin retineri succesive cu respectarea prev. art.90 alin.3 H.G.1045/2011.In cazul constituiriiGBEx prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, ofertantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia aut. contractante.In cazul in care ofertantul este o asociere de op.ec, G.B.EX.trebuie constituita innumele asocierii. Poate fi depusa de unul sau mai multi op.ec.din cadrul asocierii. 4.Model orientativ Formular nr.III.1.1.b 5.Ofertantul care face parte din categoria IMM sau ofertantul (op.ec. din cadrul unei asocieri) care sunt IMM au dreptul sa depuna 50% din GBEx.Nota: G.B.EX emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in lb.romana.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: IMPORTANT: Autoritatea contractanta accepta pentru demonstrarea sit. ec.si fin., centralizarea sit. ec. si fin. ale ofertantilor si ofertantilor asociati, subcontractanti sau sustinerea contractului de catre o alta persoana. In cazul in care candidatul isi demonstreaza sit. ec. si fin. invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune ladispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigurasustinerea finan. nu trebuie sa seafle in situatia care determina excludereadin procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c^1) sid) si art.69^1 dinOUG 34/2006. In cazul in care ofertantul este o asociere, documentele si form.solicitate la ?Modul de indeplinire? se depun pentru toti membrii asoc., Cerinta nr.1 Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea: 6.923.387, 1 lei fara TVA, reprezentand 764.002, 11 euro fara TVA.NOTA: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anulrespectiv (2009, 2010, 2011). Cursul mediu se calculeaza ca mediaaritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2009- 1 Euro =4, 2373 Lei; 2010 ? 1 Euro =4, 2099Lei, 2011 ? 1 Euro = 4, 2379 Lei). Pentru alte monede decat Euro, setransforma mai intai in Euro si apoi in Lei, utilizandu-se cursurile mediipentru anii respectivi, publicate pe site-ul: www.bnr.ro. Pt. conversiamonedelor nationale care nu sunt afisate pe site-ul BNR se va folosi cursulmediu pentru anul respectiv publicat pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro, transformand intai in Euro si apoi in lei, Cerinta nr.2 Bilant contabil inregistarat la organele competente sau orice alte documente echivalente, pentru anii 2009, 2010, 2011., Cerinta nr.3 Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii saulinii de credit pentru minim 60 zile, in valoare de 1.384.677, 42 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.2 Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamenteletehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul va face dovada ca dispune de urmatoarea dotare minima: Utilaj foraj D=1080mm ? 1buc ; Utilaj forat ancore+drenuri ? 1 buc; Excavator 1, 2mc ? 1 buc; Autobasculante 25to ? 3 buc; Buldoexcavator ? 1 buc; Motocompresor 10mc/ora ? 1 buc; Aparat sudura ? 2 buc; Utilaj frezare ? 1 buc; Macara 50tf ? 1 buc; Cilindru compactor ? 2 buc; Statie mixare si injectie ancore?1buc; Generator curent ? 1 buc; Buldozer ? 1 buc; Repartizator asfalt ? 1 buc ; Utilaj emulsionare ? 1 buc. Prezentare documente care probeaza /confirma dreptul de proprietate sau de folosinta/ angajamentul de punere la dispozitie a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta nr.3 Declaratie referitoare la personalul si calificarea personalului(de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut)considerat necesar in executia contractului: 1.Pt. proiectarea DDE: a)sef proiect-1pers. b)proiectanti de specialitate-min.1pers. c)verificator de proiect in dom. A4, B, D, Af- min.1pers.; 2.Pt. executia lucrarilor: a)Coordonator de proiect (REPREZENTANTUL ANTREPRENORULUI) b)Responsabil cu calitatea-1 pers. c)Responsabil RTE in domeniul constructiilor de drumuri-1 pers. d)Sef punct de lucru-1pers. e)Geolog - 1pers. NOTA: 1.Pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va prezenta un CV (CV-ul trebuie sa cuprinda toata experienta acumulata). Pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta : a)copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV (pentru responsabilul CQ se poate depune decizia interna de numire). 2.Pentru personalul nominalizat ofertantul va prezenta, ,Declaratia de disponibilitate''., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestora? PRECIZARI: In cazul in careofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul areobligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa lesubcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele derecunoastere ale subcontractantilor propusi. Atentie! a) Autoritateacontractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului deachizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractantsi subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie safie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul deachizitie publica. b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modulde indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fisustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr.34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cumodificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isidemonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinereaacordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, informa autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptulca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionaleinvocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigurasustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, Cerinta nr.1: a)Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sarezulte ca Ofertantul a executat cel putin un contract sau maxim 3 contracte avand ca obiect proiectare si executatie de lucrari similare in valoare de cel putin egala cu: 1730846, 78 lei, reprezentand 382001 euro, din care servicii de proiectare: 36.190 lei, respectiv 7.987, 20euro, iar lucrari similare 1.694.656, 78lei, respectiv 374.013, 86euro.Nota: Autorit. c-ta accepta si contracte distincte de proiectare (min.1 contract si max. 3 contracte)si respectiv executie lucrari similare (min.1 contracte si max.3 contracte).b)Prezentarea de Certif./doc. edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare : a) Copiecontract/contracte nominalizate ca experienta similara b)P-V dereceptie la terminarealucrarilor/receptie partiala/receptie finala a lucrarilor;c)Certificari de buna executie/recomandari din partea beneficiarilor sau Documente constatatoare emise de autoritati c-te. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001un sistem de management al calitatii pentruactivitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SREN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001 un sistem de management de mediu pentruactivitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatilepe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau site www.drdpcj.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fondul de solidaritate al Uniunii Europene)
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2012 08:51