Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elaborare documentatie de proiectare pt mansardare


Detaliu pentru invitatia numarul 194978
Autoritate contractanta
Municipiul Piatra Neamt
Cod de identificare fiscala: 2612790
Adresa: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt
Telefon: 0233218991
Fax: 0233215374
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Elaborare documentatie de proiectare pt mansardare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Elaborare documentatie de proiectare pt mansardare
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 13.02.2009 13:36
Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria P. Neamt, str. Stefan cel Mare , nr. 8 , cam. 20, Registratura, jud. Neamt, cod 610101
Data si ora deschiderii ofertelor: 24.02.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria P. Neamt, str. Stefan cel Mare , nr. 8 , cam. 31.Obtinerea documentatiei de atribuire se vor depune pana la data de 20.02.2009, ora 14, 00.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea Certificat de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor eliberat de ANAF, inclusiv certificatul fiscal de la Directia de Taxe si Impozite Locale. Certificat constatator si de inregistrareemise de ORC. Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181din OUG nr. 34/2006. Declaratie privind calit. de participant.Inform generale.Bilant contabil la 31.12.2007. Minim o exp. similara si recomandarea aferenta.Declaratie privind oblig. referitoare la cond. de munca si protectia muncii..Informatii privind personalul.
Contravaloarea documentatiei de 250 lei se achita la sediul Primariei P. Neamt, cod fiscal RO 2612790- prin OP in contul RO 82 TREZ 491 5006 xxx 000 150 sau in numerar la casieria unitatii
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer