Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elaborare documentatie tehnico-economica ( fazele PT+ CS ,DE si P.A.C.) si executie lucrari la obiectivul de investitii ?Regularizare si consolidare maluri parau Maleia, etapa a II ?a, judetul Hunedoara?


Detaliu pentru invitatia numarul 347920
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE- ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIU
Numar invitatie: 347920/03.06.2013
Denumire contract: Elaborare documentatie tehnico-economica ( fazele PT+ CS , DE si P.A.C.) si executie lucrari la obiectivul de investitii ?Regularizare si consolidare maluri parau Maleia, etapa a II ?a, judetul Hunedoara?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE- ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIUCod fiscal: RO 23886365, Adresa: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Craiova, Telefon: 0251.426655, Fax: 0251.427597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Craiova, Romania, cod postal: 200738, telefon: +40 251426655, fax: +40 251427597, persoana de contact: GABRIEL MÜLLER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Nicolae Romanescu, nr. 54, Craiova, judetul Dolj, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (gospodarirea apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare documentatie tehnico-economica ( fazele PT+ CS , DE si P.A.C.) si executie lucrari la obiectivul de investitii ?Regularizare si consolidare maluri parau Maleia, etapa a II ?a, judetul Hunedoara?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract pentru elaborare documentatie tehnico-economica (fazele PT+ CS , DE si P.A.C.) si executie lucrari la obiectivul de investitii ?Regularizare si consolidare maluri parau Maleia, etapa a II ?a, judetul Hunedoara?Valoarea estimata totala fara TVA: 5896000 lei fara T.V.A. Valoarea estimata cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, in valoare de 446000 lei.
II.1.6) CPV: 45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 896, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 100000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea a ofertelor.Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Documentul se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 si 87 din H.G. nr. 925/2006 (*actualizata*) si in conformitate cu prevederile art. 278 1 din O.U.G. nr.34/2006 (*actualizata*).b) Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr.RO54TREZ2915005XXX005732, deschis la Trezoreria Municipiului Craiova, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, panala data limita stabilita pentru deschiderea ofertelor. Documentul care face dovada constituirii garantiei de participare va fi transmis si la sediul autoritatii contractante (in original in cazul scrisorilor de garantie sau o copie cu viza bancii in cazul ordinelor de plata), insotit de scrisoarea de inaintare (Formular 12). Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50% va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din caresa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.c) in cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG. 34/2006. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contract. reprez. 5% din val. contractului, fara T.V.A.. Modul de constituire este sub forma: - unui instr. de garantare emis in conditiile legii de o societ. bancara sau de o societ de asig, care devine anexa la contract. Instr. de garant trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conf. preved.art.86 alin(3)din HG 925/2006 cu toate modif. si complet. ulterioare , sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (doar cu acordul partilor). In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia aut. contractante, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Aut. contractanta are oblig. de a elibera/restitui garantia de buna executie in conf. cu preved. art.92 alin(4)din HG.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declar. pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006.Se va completa Formularul 1. Incadrarea intr-una din sit. prevazute la art.180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.2) Declar pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la lit. a), c1) si d).Se va completa Formularul 2.;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofert. din prezenta procedura. 3) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 , cu modif. si complet. ulterioare (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul)Se va completa Formularul 3 ;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofert din prezenta procedura.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul A.C.: D-nul dr. ing. Talau Marin ? Director ABA Jiu; D-nul ec. Tonica Cristian ? Director Economic ABA Jiu; D-nuling. Palasca Mihai - Director Tehnic ABA Jiu; D-nul ing. Müller Gabriel ? Sef birou Promovare Urmarire Investitii ABA Jiu; D-nul ing. Barbu Adrian ? Birou Promovare Urmarire Investitii ABA Jiu; D-nul cj. Graure Ionut ? Compartiment Achizitii ABA Jiu; D-nul cj. Vasilescu Ion ?Sef birou Juridic. 4) -Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele. 4' ) -Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata si ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, pentru bugetul de stat din ultimele trei luni, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) pentru dovedirea eligibilitatii.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006.Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata.5) Declaratie pe propria raspundere, conform Ordin nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaSe va completa Formularul 4: ??Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?.Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. 1)Certificat constatator emis de ONRC in baza Legii nr.26/1990 -Certificatul constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte adresa actuala, ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea doc. in original sau copie legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).NOTA: 1.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.2.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.3.Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).Se solicita prezentarea urmatoarelor certificate: - Certificat de atestare eliberate de Ministerul Mediului conform art. 11 din Ordinul nr.3298/2012 pentru domeniul "elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului de gospodarire a apelor".- Certificat de autorizare eliberat de O.N.C.G.C. Ordinului nr. 107/2010 emis de M.A.I.-Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara pentru personae fizice: categoria B sau C sau persoane juridice: clasa a II-a .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorul economic sa fi realizat o cifra medie de afaceri globala pe ultimii3 (trei) ani financiari , care trebuie sa fie egala sau mai mare de 10900000, 00 lei (fara T.V.A.)Cursurile valutare medii ce se vor utiliza la calculul cifrei medii de afaceri in echivalent euro se regasesc pe site-ul www.bnro.ro.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50 % va prezenta, anexat garantiei de participare, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatiaeconomica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare aresurselor tuturor membrilor grupului., bilantul contabil sau documente echivalente pentru ultimii 3 ani financiari , vizat si inregistrat la organele in drept; acesta va fi prezentat in copie, semnata de reprezentantul legal si stampilata pe fiecare pagina si avand mentiunea ?conform cu originalul?, Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul ec. isi asuma obligatia de a incheia inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: PROIECTARE: -Lista serviciilor de proiectare prestate in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani raportati la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor).Experienta similara pentru serviciile de proiectare a ofertantului se vademonstra prin prezent. unui numar de max. 3 contracte de serv de proiectare, avand ca obiect constructii hidrotehnice (regularizari, reprofilare albie, protectii de mal cu zid de sprijin din beton, reabilitare ziduri existente, praguri ingropate) din care sa reiasa experienta similara realizata in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani raportati la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) ale caror valoare cumulata sa fie cel putin egala (sau mai mare) cu 194000, 00 lei fara TVA.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/ valuta comunicat de BNR., EXECUTIE: -Lista princip. lucrari executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani raportati la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor).Experienta similara pentru executia de lucrari a ofert. se va demonstra prin prezent. de contracte de executie lucrari, avand ca obiect constructii hidrotehnice (regularizari, reprofilare albie, protectii de mal cu zid de sprijin din beton, reabilitare ziduri existente, praguri ingropate) din care sa reiasa experienta similara realizata in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani raportati la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) a caror val sa fie cel putin egala (sau mai mare) cu 5256000, 00 lei fara TVA.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Inf privind efectivele medii anuale ale pers. angajate si al cadrelor deconducere, in ultimii 3 ani, conf. art. 188 alin (3) lit. d) din OUG 34/2006-Inf. referit. la studiile, pregatirea profesionala si calificarea pers. de conducere, precum si ale pers. responsabile pentru executia lucrarilor, conf. art. 188 alin. (3) lit. c) din OUG 34/2006.Personal minim necesar: pentru proiectare: -2 proiectanti - ing. absolvent ai unui institut/ universitate de constr. si/sau Facultatea Hidrotehnica/Imbunatatiri Funciare ; -2 ing./ subing./topometristi autorizati topo pt lucrari in sist. de proiectie Stereografic.Personal minim necesar: pentru executie : -1 manager general de proiect, cu studii superioarecare a coordonat cel putin 1 (un) proiect.- desemnare ca R.T.E.-o persoana atestata tehnico-profesional ptr. domeniul: V ? Constructii si amenajari hidrotehnice, conform prevederi Lege nr.10/1995(*actualizat*);
- desemnarea unui lucrator pentru a se ocupa de activitatile de prevenire si protectie privind securitatea si sanatatea muncii cu respectarea prevederilor din H.G. nr.1425/2006 (*actualizata*); desemnarea de ofertant a unui (1) sef santier executie in domeniul constr. hidrotehnice cu pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate, prin coordonarea a cel putin unei lucrari de constructii. Se vor prezenta CV-uri , contractul individual de munca/angajamentul/ contractul de colaborare al responsabilului tehnic cu executia (R.T.E.), al responsab. cu verif. Calitatii execut. lucrari si respectiv al lucratorului desemnat privind securitatea si sanatatea muncii-copii cu mentiunea conform cu originalul. In cazul depunerii unei oferte comune, cerintele minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor., Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune op. ec., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)- lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare; - partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze - datele de recunoastere ale subcontractantilor. Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art. 69^1 din OUG 34/2006- Formularul 3 Certificat ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o va indeplinii), Certificat ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o va indeplinii)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 13:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer