Achizitie publica - ?Elaborare documentatie tehnico-economica (fazele PT+CS+DDE + mapa planuri + volum economic-deviz estimativ) pentru executia lucrarilor de modernizare instalatie PSI Statia de pompare a titeiului Baraganu, jud. Calarasi
Detaliu pentru invitatia numarul 336071
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336071/25.09.2012
Denumire contract: ?Elaborare documentatie tehnico-economica (fazele PT+CS+DDE + mapa planuri + volum economic-deviz estimativ) pentru executia lucrarilor de modernizare instalatie PSI Statia de pompare a titeiului Baraganu, jud. Calarasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONPET SA PLOIESTICod fiscal: RO 1350020, Adresa: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Ploiesti, Telefon: 0244/401360, Fax: 0244/402304
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Rezervoarelor nr.8 Ploiesti, serv. Structura de securitate, corp A, demisol, L-J-8.15-16.00 si V-08.15-13.00
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Ad-tiv II al S.C.CONPET S.A. Ploiesti din str. Rezervoarelor, nr.8 - sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Elaborare documentatie tehnico-economica (fazele PT+CS+DDE + mapa planuri + volum economic-deviz estimativ) pentru executia lucrarilor de modernizare instalatie PSI Statia de pompare a titeiului Baraganu, jud. Calarasi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contract de prestari servicii avand ca obiect elaborare documentatie tehnico-economica (fazele PT+CS+DDE + mapa planuri + volum economic-deviz estimativ) pentru executia lucrarilor de modernizare instalatie PSI Statia de pompare a titeiului Baraganu, jud. Calarasi
II.1.6) CPV: 71321000-4 - Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie de participare: 2.000 lei. Valabilitate obligatorie garantie de participare: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Mod de constituire: prin virament bancar in contul CONPET(RO38 RNCB 0205 0448 6570 0001, deschis la BCR Ploiesti) sau prin instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau de asigurari, in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea CONPET, conf. model din "Formulare". Obligatoriu, instr. de garantare va mentiona clar ca, in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie respinsa de CNSC, CONPET are dreptul sa retina din valoarea GP, iar societatea bancara/asigurari va elibera catre CONPET, suma stabilita in conformitate cu art. 278 ind.1 din OUG 34/2006, respectiv suma de 1.000 lei.Doc.doveditor al garantiei de part. se anexeaza plicului exterior. In cazul neprezentarii dovezii constituirii GP, oferta va fi respinsa conform prevederilor art. 33 alin(3) lit.b), corob.cu art.36 alin.(1) lit.a) din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul benef.de reducerea prev.de Legea nr. 346/2004 privind IMM, acesta are oblig.de a anexa plicului ext.al ofertei, documentele prevazute de aceasta Lege.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea fara TVA a contractului;constituita - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu art. 90 alin. (3) din HG 925/2006 coroborat cu prevederile HG 1045/2011 sauprin Instrument de garantare, emis de catre o soc. bancara sau o soc. de asigurari, prezentat in original Conpet, irevocabil, in favoarea SC CONPET SA Ploiesti, valabil 12 luni de la data semnarii contractului.Din acest instrument de garantare trebuie sa reiasa, fara echivoc, ca soc.bancara sau o soc.de asigurari va plati S.C. CONPET S.A. Ploiesti, suma solicitata, in limita prejudiciului creat.Suma va fi platita de societatea bancara la prima cerere scrisa a S.C. CONPET S.A. Ploiesti.Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, S.C. CONPET S.A. Ploiesti va notifica aceasta pretentie furnizorului precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
- proiectarea liniilor electrice, aeriene sau in cablu, cu tensiuni intre 0, 4 - 20 kV si de posturi de transformare;2. Autorizatie MAI , emisa in baza HG 1490/2004 in baza HG 1490/2004, HG 259/2005 si ORD. 87/2010 pentru: -proiectarea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu;
- proiectarea sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa faca dovada mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de min. 200.000 lei.Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in consid.cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR., Cerinta nr. 2 Ofertantul va prezenta Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, 2009, 2010 si 2011 (din care reiese cifra de afaceri globala la 31.12.2009, respectiv 31.12.2010 si 2011), vizate si inregistrate de organele competente. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant la datele 31.12.2010 si 31.12.2011, din care sa reiasa cifra de afaceri la datele 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011.Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa facadovada experientei sale in prestari de servicii cu obiect asemanator celui pentru care se oferteaza, prin prezentarea a maximum doua contracte cu obiect asemanator si a carui valoare cumulata sa fi fost de minimum 100.000 lei.Ofertantul va anexa copii pagini relevante din contractele prezentate ca experienta similara care sa reiasa, numarul si data contractului, partile contractante, obiectul contractului, valoarea contractului, durata lui si, totodata, va prezenta certificare de buna executie: recomandari din partea Achizitorilor contractelor prezentate ca experienta similara., Cerinta nr. 2.Ofertantul are obligatia de a complete prezenta Declaratie si Lista cu subcontractantii care urmeaza sa indeplinesca parti (in exprimare valorica) din contract, cu: val.subcontr., acordul subcontractantului, specimen de semnatura si stampila in orig.(sau Acord de subcontractare, semnat?model in Formulare). Alte precizari: ofertantul va prezenta, pentru subcontractant datele de identifica din certificatul de inregistrare. Raspunderea privind indeplinirea tuturor criteriilor de calificare soliciat ii revine in mod exclusiv ofertantului. Nu se vor lua in considerare documente de calificare prezentate de subcontractant, cu exceptia celor solicitate expres si a resurselor materiale si umane, cu conditia ca subcontractantul sa indeplineasca in totalitate serviciile pentru care prezinta resursele., Cerinta nr. 3.Ofertantul trebuie sa dispuna, pentru indeplinirea contractului, de urmatoarele echipamente obligatorii (proprietate, inchiriere sau prin prezentarea unui angajament de punere la dispozitie): - aparatura pentru ridicari topografice, sistem de coordinate, STEREO 70 necesar pentru intocmirea documentatiilor, reglementat la nivel national prin Ord. MAI ? Agentia Nationala de Cadastru si publicitate imobiliara nr. 634/13.10.2006, modificat prin Ord 134/26.03.2009 si Ord. 415/16.09.2009, licenta AUTOCAD 2009.Pentru echipamentele inchiriate, ofertantul are obligatia de a prezenta in plus si copia contractului de colaborare/inchiriere., Cerinta nr. 4.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca despune de personal responsabil pentruindeplinirea contractului. Ofertantulva preciza persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului, angajat sau cu contract de colaborare sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, din care, in mod obligatoriuvor face parte: - pers autorizatsa realizeze lucrari de specialitate in domeniile cadastrului, geodeziei si cartografiei conform Ord 108/2010 si a Legilor 7/1996 si 50/1991;
- personal atestat INSEMEX pentru proiectari in conditii de atmosfera potential exploziva, conform Legii 319/2006 si Ordonantei 1636/392/2007, a HG 1461/2006 sau Directivei 94/9/EC.Ofertantul va prezenta, CV-urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului. Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 (SR EN ISO 9001:2008) sau a echivalentului acestuia, emis de organisme acreditate, prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat si mentine anumite standarde de asigurare a calitatii, pentru activitatile supuse licitatiei; certificatul va fi valabil la data limita stabilita pentru depunere ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 16:44