Achizitie publica - Elaborare documentatie tehnico-economica si executie lucrari la obiectivul de investitii ?Refacere mansarda sediu administrativ S.G.A. Mehedinti, judetul Mehedinti?
Detaliu pentru invitatia numarul 338584
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338584/31.10.2012
Denumire contract: Elaborare documentatie tehnico-economica si executie lucrari la obiectivul de investitii ?Refacere mansarda sediu administrativ S.G.A. Mehedinti, judetul Mehedinti?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE- ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIUCod fiscal: RO 23886365, Adresa: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Craiova, Telefon: 0251.426655, Fax: 0251.427597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Craiova, Romania, cod postal: 200738, telefon: +40 251426655, fax: +40 251427597, persoana de contact: GABRIEL MÜLLER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Nicolae Romanescu, nr. 54, Craiova, judetul Dolj, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare documentatie tehnico-economica si executie lucrari la obiectivul de investitii ?Refacere mansarda sediu administrativ S.G.A. Mehedinti, judetul Mehedinti?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract pentru elaborare documentatie tehnico-economica si executie lucrari la obiectivul de investitii ?Refacere mansarda sediu administrativ S.G.A. Mehedinti, judetul Mehedinti?
II.1.6) CPV: 45216110-8 - Lucrari de constructii de institutii de ordine publica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 380, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 7000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Documentul se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 si 87 din H.G. nr. 925/2006 (*actualizata*) si in conformitate cu prevederile art. 278 1 din O.U.G. nr.34/2006(*actualizata*).b) Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr.RO54TREZ2915005XXX005732, deschis la Trezoreria Municipiului Craiova, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, panala data deschiderii ofertelor. Documentul care face dovada constituirii garantiei de participare va fi transmis si la sediul autoritatii contractante (in original in cazul scrisorilor de garantie sau o copie cu viza bancii in cazul ordinelor de plata), insotit de scrisoarea de inaintare (Formular 12). Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50% va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din caresa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.d) in cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contract. reprez. 10% din val. contractului, fara T.V.A.. Modul de constituire este sub forma: - unui instr. de garantare emis in conditiile legii de o societ. bancara sau de o societ de asig, care devine anexa la contract. Instr. de garant trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conf. preved.art.86 alin(3)din HG 925/2006 cu toate modif. si complet. ulterioare , sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (doar cu acordul partilor). In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia aut. contractante, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Aut. contractanta are oblig. de a elibera/restitui garantia de buna executie in conf. cu preved. art.92 alin(4)din HG.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declar. pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006.Se va completa Formularul 1. Incadrarea intr-una din sit. prevazute la art.180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.2) Declar pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la pct. a, c si d).Se va completa Formularul 2.;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofert. din prezenta procedura. 3) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 , cu modif. si complet. ulterioare (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul)Se va completa Formularul 3 ;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofert din prezenta procedura.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul A.C.: D-nul dr. ing. Talau Marin ? Director ABA Jiu; D-nul dr. ing. Paunescu Costica - Director Tehnic ABA Jiu; D-nul ing. Müller Gabriel ? Sef birou Promovare Urmarire Investitii ABA Jiu; D-nul ing. Barbu Adrian ? Birou Promovare Urmarire Investitii ABA Jiu; D-nul cj. Graure Ionut ? Compartiment Achizitii Lucrari si Servicii ABA Jiu; D-nul cj. Vasilescu Ion ?Sef birou Juridic si Contencios ABA Jiu. 4) -Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele. 4' ) -Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata si ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, pentru bugetul de stat din ultimele trei luni, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) pentru dovedirea eligibilitatii.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006.Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata.5) Declaratie pe propria raspundere, conform Ordin nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaSe va completa Formularul 4: ??Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?.Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. 1) Certificat constatator emis de ONRC in baza Legii nr.26/1990 -Certificatul constatator, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte adresa actuala, ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data sedintei de deschidere a ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea doc. in original sau copie legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorul economic sa fi realizat o cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati, care trebuie sa fie egala sau mai mare de 760000 lei (fara T.V.A.)Cursurile valutare medii ce se vor utiliza la calculul cifrei medii de afaceri in echivalent euro se regasesc pe site-ul www.bnro.ro.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50 % va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., bilantul contabil si anexele pentru ultimul an financiar incheiat , vizate siinregistrate la organele in drept; acestea vor fi prezentate in copie, semnatade reprezentantul legal si stampilata pe fiecare pagina si avand mentiunea?conform cu originalul?, Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul ec. isi asuma obligatia de a incheia inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: PROIECTARE: -Lista serviciilor de proiectare prestate in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula de la data limita de depunere a ofertelor in urma).-Experienta similara pentru serviciile de proiectare a ofertantului se va demonstra prin prezent. unui numar de max. 3 contracte de serv de proiectare, avand ca obiect constructii de cladiri din care sa reiasa experienta similara realizata in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula de la data limita de depunere a ofertelor in urma) ale caror valoare cumulata sa fie cel putin egala (sau mai mare) cu 18000 lei fara TVA., CONTINUARE: Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economicIn cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/ valuta comunicat de BNR/BCE., EXECUTIE: -Lista princip. lucrari executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani sevor calcula de la data limita de depunere a ofertelor, in urma).-Experienta similara pentru executia de lucrari a ofert. se va demonstra prin prezent. de contracte de executie lucrari, avand ca obiect constructii de cladiri din care sa reiasa similara realizata in ultimii 5 ani (cei 5 ani se vor calcula de la data limita de depunere a ofertelor, in urma) a caror val sa fie cel putin egala (sau mai mare) cu 362000 lei fara TVA., CONTINUARE: Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, Inf privind efectivele medii anuale ale pers. angajate si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, conf. art. 188 alin (3) lit. d) din OUG 34/2006 -Inf. referit. la studiile, pregatirea profesionala si calificareapers. de conducere, precum si ale pers. responsabile pentru executia lucrarilor, conf. art. 188 alin. (3) lit. c) din OUG 34/2006.Se vor prezenta CV-uri si declaratii de disponibilitate (in original sau in copie) In cazul depunerii unei oferte comune, cerintele minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor., Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)- lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare; - partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze - datele de recunoastere ale subcontractantilor. Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art. 69^1 din OUG 34/2006- Formularul 3 Certificat ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii), Certificat ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2012 09:09