Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Elaborare expertiza tehnica si audit energetic pentru reabilitarea termica a blocurilor de locuinte, situate in Sectorul 4, Bucuresti (cuprinse si aprobate in Programul multianual de Reabilitare Termica a Blocurilor de Locuit, dupa caz)?


Detaliu pentru invitatia numarul 340367
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI)
Numar invitatie: 340367/03.12.2012
Denumire contract: ?Elaborare expertiza tehnica si audit energetic pentru reabilitarea termica a blocurilor de locuinte, situate in Sectorul 4, Bucuresti (cuprinse si aprobate in Programul multianual de Reabilitare Termica a Blocurilor de Locuit, dupa caz)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI)Cod fiscal: RO 4316422, Adresa: BD.GEORGE COSBUC, NR. 6-16, SECTOR 4, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 021.336.03.60, Fax: 021.336.03.60
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.GEORGE COSBUC, NR. 6-16, REGISTRATURA SECTOR 4, BUCURESTI, Romania, cod postal: 040532, telefon: +40 213360360, fax: +40 213360360
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BD.GEORGE COSBUC, NR. 6-16, SECTOR 4, BUCURESTI, cam 28, etaj 2 (informatii cam. 44A-Compartimen Achizitii Publice telefon: +40 213360360 )
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Elaborare expertiza tehnica si audit energetic pentru reabilitarea termica a blocurilor de locuinte, situate in Sectorul 4, Bucuresti (cuprinse si aprobate in Programul multianual de Reabilitare Termica a Blocurilor de Locuit, dupa caz)?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare expertiza tehnica si audit energetic pentru reabilitarea termica a blocurilor de locuinte, situate in Sectorul 4, Bucuresti (cuprinse si aprobate in Programul multianual de Reabilitare Termica a Blocurilor de Locuit, dupa caz)
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 562, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 11.000 lei. b) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile). c) - Forma de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG 925/2006, cumodificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, conform prevederilor art. 86, alin. (3), lit. b) din HG 925/2006. Polita de asigurare trebuie sa prevada aceleasi situatii de retinere (integrala sau partiala) a garantiei de participare ca Formularul de scrisoare de garantie de participare. Scrisoarea de garantie bancara se va constitui in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus, conform formularului nr.12. d) Ofertantul va face mentiunea in documentul privind garantia de participare, ca se supune prevederilor art.2781 (1) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii tip I.M.M. beneficiaza de prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost modificata si completata ulterior; Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88 din HG 925/2006, modificata si completata ulterior.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA - formular nr. 13. Modul de constituire a garantiei de buna executie - in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006, modificata si completata ulterior. Ofertantii vor specifica in cadrul propunerii financiare pentru care varianta de retinere a garantiei de buna executie opteaza.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform art. 92, alin. (3)din HG 925/2006, modificata si completata ulterior.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Formular nr.12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006- Formular nr.23.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular nr.34.Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice- privind plata obligatiilor la bugetul de stat ?(in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa rezulte ca au fost achitate impozitele si taxele solicitate in luna anterioara celei pentru care se depun ofertele, conform Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.5.Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Finantelor Publice, pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa rezulte ca au fost achitate impozitele si taxele solicitate in luna anterioara celei pentru care se depun ofertele, conform Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.NOTA-Certificatele prezentat vor prezenta situatia obligatiilor scadente la plata, in luna anteriora celei in care se depun ofertele.6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/2006-Formular nr.4In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.Persoanele responsabile pentru procedura: POPESCU Alexandru - ViceprimarENE Costel-Director Directia EconomicaBALAN Maria-Director Directia JuridicaCORMOS Adrian Director Directia Dezvoltare Urbana, Evidenta si Amenajare Urbanisticaconsilieri locali ai Sectorului 4 al Muncicipiului Bucuresti se regasesc la urmatoarea adresa de internet: http: //www.ps4.ro/consiliul-local/consilieri/consilieri-in-functie.html7. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 - Formular nr.5 Pentru persoane juridice/fizice romane: 1. Certificat constatator ? valabil la data depunerii ofertelor, in original sau copie cu mentiunea conform cu originalul? emis de oficiul teritorial al Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor, din care trebuie sa rezulte ca desfasoaraactivitati conforme procedurii de achizitie. In situatia in care ofertantul clasat pe locul I a prezentat certificatul constatator in copie, i se va solicita originalul sau copia legalizata, inaintede transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii. Pentru persoane juridice/fizice straine: 1.un certificat, in traducere certificata, de la registrul in care este inmatriculat, in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, care sa ateste existenta societatii ? original sau copie legalizata.2.actul constitutiv ofertantului in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, daca sunt continute in documente separate, impreuna cu toate modificarile acestor documente, in traducere certificata ? original sau copie legalizata; din acestea trebuie sa rezulte ca desfasoaraactivitati conforme procedurii de achizitie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, cel putin 1.100.000 lei. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual, leu/euro, comunicat de BNR/BCE. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest indicator (cumulul valorilor se compara cu cerinta minima).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara sa fie de cel putin 562.000 lei-valoarea cumulata a serviciilor prestate, incluse in contractul/contractele prezentat/prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie cel putin la fel cu valoarea serviciilor ce vor fi prestate in baza contractului care urmeaza sa fie atribuit;Dovada indeplinirii cerintei privind experienta similara se va face prin prezentarea de copii relevante dinurmatoarelor documente: -contracte de servicii, avand ca obiect serviciisimilare celor supuse prezentei proceduri de achizitie. Resurse umane: trei experti tehnici atestati in mod obligatoriu cel putin pentru cerinta A1, precum si cel putin trei auditori energetici cu atestat; acestia pot fi angajati ai operatorului/ subcontractanti/colaboratori, Tot personalul de specialitate solicitat(auditori energetici , experti tehnici) trebuie sa se regaseasca in lista specialistilor atestati http: //www.mdrt.ro/constructii/atestari-tehnico-profesionale si sa s Standarde de asigurare a calitatii. Certificatul SR EN ISO 9001, sau echivalent, privind Sistemul de management al calitatii (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), valabil la data deschiderii ofertelor. Standard de calitate referitoare la mediu. Certificatul SR EN ISO 14001, sau echivalent, privind sistemul de management de mediu pentru activitatile ce fac obiectul contractului(copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP, atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2012 16:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer