Achizitie publica - Elaborare expertize tehnice, carti tehnice de constructii precum si manualede mentenanta pentru imobiliele care apartin patrimoniului judetului Harghita
Detaliu pentru invitatia numarul 329810
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329810/19.06.2012
Denumire contract: Elaborare expertize tehnice, carti tehnice de constructii precum si manualede mentenanta pentru imobiliele care apartin patrimoniului judetului Harghita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL HARGHITACod fiscal: 4245763, Adresa: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266207720, Fax: +40 266207725
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii Nr. 5, camera 23 registratura, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530140, telefon: +40 266207720, fax: +40 266207725, persoana de contact: compartimentul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Libertatii Nr. 5, camera 326, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530140, telefon: +40 266207720, fax: +40 266207725, persoana de contact: compartimentul achizitii publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare expertize tehnice, carti tehnice de constructii precum si manualede mentenanta pentru imobiliele care apartin patrimoniului judetului Harghita
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de elaborare expertize tehnice, carti tehnice de constructii precum si manuale de mentenanta pentru imobilele care apartin patrimoniului judetului Harghita: 1) Policlinica Miercurea Ciuc din str. Miko;, nr. 1, Miercurea Ciuc, 2) Dispensarul medical din str. Petofi Sandor, nr. 14, Miercurea Ciuc, 3) Dispensarul medical din str. Patinoar, nr. 3, Miercurea Ciuc, 4) Spitalul Policlinic Balan partea Policlinica din str. 1 Decembrie 1918, nr. 32, Balan, 5) Dispensarul medical din B-dul. Fratiei, nr. 16, Miercurea Ciuc, 6) Policlinica Stomatologica din str. Timisoarei, nr. 4, Miercurea Ciuc.7) Palatul Administrativ al judetului Harghita din Piata Libertatii, nr. 5, Miercurea Ciuc.
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 136, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 2.720 lei. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea prin numerar la casieria autoritatii contractante. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul in care CNSC respinge contestatia depusa de ofertant in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma in conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completarea Formularului nr.1.Cerinta nr.2 Declaratii privind eligibilitatea: Completarea Formularului nr.2, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, sau cazier judiciar al companiei.Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr.3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006: Completarea Formularului nr.3.Documente de confirmare: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.2 si 3 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006: Completarea Formularului nr.4. (se solicita de la toti participanti la procedura, inclusiv de subcontractanti, sustinatori)Documente de verificare: - certificat constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care suntsot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire." Organizarea, derulareasi finalizarea procedurii de atribuire, care se pot afla in conflict de interese cu ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator: Borboly Csaba ? pre?edinte, Petres Sandor ? vicepre?edinte, So;falvi Laszlo; - vicepre?edinte, Birtalan Jo;zsef ? administrator public, Egyed Arpad ? secretarul jude?ului, Szabo; Barna ? director executiv, Birta Antal ? director general, Mathe Arpad - consilier, Bara Lenke - consilier, Bardocz Maria - consilier, Balint Andras - consilier, Domjan Reka-Ilona - consilier, Gyorgy Emilia - consilier, Bencze Laszlo; - consilier.In conformitate cu art. 13 din LEGEA Nr. 279 din 7 decembrie 2011 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii: ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire." Persoanele juridice romane vor prezenta: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate aferenta obiectului contractului.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc va prezenta Certificatul constatator in copie conforma cu originalul, se va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Informatii privind capacitatea tehnicaSe va completa Formularul nr.6?Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Documente de confirmare care insotesc formularul: a. Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar (continand datele cuprinse in formularul nr6)b. Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului daca beneficiarul este client privat si din motive obiective nu se poate obtine o confirmare din partea acestuia.- Modul de indeplinire a obligatiilor contractuale se poate demonstra si pe baza informatiilor cuprinse in documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de servicii din ultimii trei ani sau prin alte documente edificatoare cum ar fi: copii ale partilor relevante ale contractelor respectiv: partile, obiectul contractului, durata, valoare, semnaturi si recomandari din partea beneficiarului /clientului., Cerinta nr. 2 Informatii privind personalul tehnic de specialitateCompletarea Formularului nr. 7 - Informatii despre personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatiiOfertantul va face dovada existentei personalului calificat (echipa de proiect) necesar pentru elaborarea studiului conform caietului de sarcini.? Documente de confirmare: 1. Lista cu personalul, considerat necesar pentru executarea contractului.2. CV-uri in format european cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.3. Documente care atesta disponibilitatea personalului de specialitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 12:32