Achizitie publica - ELABORARE PLAN URBANISTIC GENERAL AL ORASULUI BORSEC si REGULAMENTUL AFERENT
Detaliu pentru invitatia numarul 311813
Orasul Borsec
Cod de identificare fiscala: 4245380
Adresa: Str.Carpati nr.6/A, Borsec
Telefon: 0266337001
Fax: 0266337007
Denumire invitatie: ELABORARE PLAN URBANISTIC GENERALAL ORASULUI BORSEC siREGULAMENTUL AFERENT
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: ELABORARE PLAN URBANISTIC GENERALAL ORASULUI BORSEC siREGULAMENTUL AFERENT
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 29.08.2011 15:42
Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria oras Borsec, str. Carpati nr. 6A, 535300 Borsec
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria oras Borsec, str. Carpati nr. 6A, 535300 Borsec
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 250, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
a) Decl. priv. eligibilitateab) Decl. priv. neîncadr. în prev. art. 181c)certificate de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si a contributiilor sociale la data de 12.09.2011d)certificat constatator ORCe)autorizatie de functionaref) Decl.priv.calitatea de participant la procedurag) Împuternicire legala participanth)Bilanturi contabile pt ultimii 2 ani(2009, 2010)vizate, înregistratei)Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie egala sau mai mare de 500.000, 00 lei fara TVAj)Lista cu serviciile executate în ultimii 3 ani - minim un contract al carui obiect a fost executarea unor servicii similare cu o valoare contractuala de minim 250.000 lei, faraTVAk) Decl. privind dotarile specifice, echipamentul tehnic, alte mijloace fixel) Decl. priv. personalul de specialitatem) certificat ISO 9001
Prin descarcare de pe SEAP, sectiunea Documentatia de atribuireSe solicita constituirea unei garantii de participare in cuantum de 5000 lei