Achizitie publica - Elaborare Plan Urbanistic General si Regulament Local de Urbanism al orasului Draganesti-Olt
Detaliu pentru invitatia numarul 352181
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL DRAGANESTI-OLT (PRIMARIA DRAGANESTI-OLT)
Numar invitatie: 352181/07.08.2013
Denumire contract: Elaborare Plan Urbanistic General si Regulament Local de Urbanism al orasului Draganesti-Olt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL DRAGANESTI-OLT (PRIMARIA DRAGANESTI-OLT)Cod fiscal: 5209912, Adresa: str. N. Titulescu nr.150, Draganesti-Olt, Telefon: 0249465815 int 43, 0744689506, , Fax: 0249465811
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. N. Titulescu nr.150, Draganesti-Olt, Romania, cod postal: 235400, telefon: +40 249465815, fax: +40 249465811, persoana de contact: Ruta Valencia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. N. Titulescu nr.150, Draganesti-Olt, Romania, cod postal: 235400, telefon: +40 249465815, fax: +40 249465811, persoana de contact: Ruta Valencia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare Plan Urbanistic General si Regulament Local de Urbanism al orasului Draganesti-Olt
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare Plan Urbanistic General si Regulament Local de Urbanism al orasului Draganesti-Olt
II.1.6) CPV: 71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 5000 lei, respectiv2% din valoarea contractului.Perioada de valabilitatea a ofertei este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Constituirea garantiei de participare se face atat c. art.86, alin (1)din H.G. nr. 925/2006 cat si la casieria institutiei. Documentul de emitere a garantiei de participare este recomandabil sa fie emis de catre o banca din Romania.In cazul constituriii garantiei de participare prin virament bancar, acesta se va vira in contul RO50TREZ5075006XXX001965. Se va retine din garantia de participare contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, suma de 2500 lei calculata conform art. 278, alin (1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru evaluarea si raporatrea unitara a cuantumului garantiei de participare constituita in alta moneda se va avea in vedere cursul valutar BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului si se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale cu respecatrea prevederilor H.G. nr. 1045/2011 pentru modificarea si completarea H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratii privind eligibilitatea - Declaratie pe propria raspundere, Formularul 1, in temeiul art.180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, depusa si de asociat si/sau tertul sustinator, daca este cazul;
-Declaratie privind neincadrarea in art. 181 - Declaratie pe propria raspundere a ofertantului, Formular 2, in temeiul art.181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, depusa si de asociat si/sau tertul sustinator, daca este cazul;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal - Formularul 3.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Persoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu inregistreaza datorii scadente in luna anterioara celei pentru care se depun ofertele.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Declaratie pe proprie raspundere- completareFormular nr.4. In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691-Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.5). Persoanecu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: PANTELIE ROTARU ? primar oras Draganesti-Olt, TUDORICA MARIAN VIOREL ? Viceprimar, JIDOVU LAURENTIU ? Secretar, STOENICA EUGENIA?Director executiv , PREOTEASA IONEL ? Sef serviciu urbanism, PRUNA CORINA? consilier juridic, RUTA VALENCIA - Responsabil achizitii publice, OPRISAN FLORENTINA . Sef serviciu buget, DUMITRESCU ALEXANDRINA ? consilier urbanism, RADUTUDOR ? consilier urbanism .Conform Ordinului ANRMAP nr. 509/2011, in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Acest document va fi prezentat de catre Ofertant/Ofertant asociat/ Subcontractant/Tert sustinator.Documentele solicitate pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial/ Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca a prezentat documentul care dovedeste o forma de inregistrare in copie conform cu originalul, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie cel putinegalacu 250.000lei.Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare cu 250.000lei. Pentru anii 2010, 2011 si 2012 operatorii economici rezidenti vor prezentabilantul contabil vizat si inregistrat la autoritatile competente in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta orice alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta in copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.Se va completa Formularul nr. 6.Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei cursul de schimb mediu anual lei/euro, comunicat de B.N.R.2010:1 euro = 4, 2848lei, 2011:1 euro = 4, 3197lei, 2012:1 euro =4 , 4287lei. Pentru echivalenta leu/alta valuta se va utiliza cursul mediu anual publicat de B.N.R.In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarileulterioare, IMM - urile pot solicita reducerea cu 50% a cifrei de afaceri globale medie anuala prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare., Tert sustinator financiarCompletare Formular nr.7.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186, din OUG 34/2006, cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Se va atasa de catre tertul sustinator in conformitate cu art. 186, alin.2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formularul 1 - Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 siFormularul 2 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006.NOTA: in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre un tert sustinator, atunci acesta are obligatia sa faca dovada ca nu se afla in situatia care determinaexcluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 siale articolului 181, lit. a), c^1 si d) si ca nu se incadreaza la art. 69^1 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani din care sa rezulte ca a prestat servicii similare prin cel putin sau la nivelul a cel putin 1 contract max. doua contractea carui/caror valoare cumulata a fost de minim 250.000 lei (valoarea estimata a contractului) insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar.Completarea si prezentarea Formularului nr. 8 ? Lista principalelor serviciisimilare finalizate in ultimii 3 ani: continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prezentarea fisei de experienta similara - formular8a. Se va anexa in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cel putin un document suport pentru contractele din Fisa de experienta similara astfel: copii ale contractelor sau ale paginilor din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi, cat si orice alte parti din contract pe care ofertantul le considera relevante pentru demonstrarea experientei similare/ proces verbal de receptie partiala sau la sfarsitul executarii serviciilor sau certificate sau documente de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar, continand valoarea, perioada, locul executarii lucrarilor / recomandari din partea beneficiarilor, care vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul contractului, acord/contract de asociere (daca este cazul), tipul serviciilorexecutate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului. Documentele emise in alte limbi, se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata / legalizata. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., Operatorul economic impreuna cu ofertantul si subcontractantii , dupa caz , trebuie sa dispuna de dotari minime specifice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii : statii grafice, licenta software compatibila, statie de masura Stereo 70 /sistem GPS stationare/echivalent, imprimanta si scannerA3/A4 , plotter colorsi scanner A0 , aparat foraj geotehnicSe va prezenta Formularul 9 ? Declaratie privind utilajele , instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii .Se va face dovada echipamentelorsolicitate : -pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare , in care vor fi marcate echipamentele minime solicitate .-pentru echipamentele care nu sunt in proprietatea ofertantului se vor atasa precontractele de inchiriere/ contractele de inchiriere / acorduri de inchiriere/ angajament de punere la dispozitie in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnicainvocand si sustinerea acordata , de catre o alta persoana , atunciaceastaare obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza , prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective , prin care confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate , se va completa de catre , se va completa de catre tertul sustinator Formularul nr. 10 ? Angajament privind sustinerea tehnica . Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul 1 ? Declaratie privind eligibilitatea , Formularul 5 ? Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 69?1 din OUG 34/2006 si o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit.a c?1, d., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Nu se accepta schimbarea personalului alocat prezentului contract, decat cu o persoana care indeplineste aceeasi cerinte minime obligatorii, din Documentatia de atribuire, pe baza unor justificari bine argumentate si numai cu acceptul beneficiarului. Ofertantul trebuie sa dispuna depersonal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului conform prev. Hotararii nr.101, publicata in MOF 577/2010 pentru aprobarea Regulamentului privind dobandirea dreptului de semnatura pentru documentatiile de amenajarea teritoriului si de urbanism si a Regulamentului referitor la organizarea si functionarea RUR: 1.Specialist atestat de R.U.R., Urbanist diplomat/ master urbanist/urbanist / arhitect urbanist/ arhitect diplomat- membru cu drept se semnatura al RURpentru coordonarea elaborarii documentatiilor de urbanism categoria D ? planuri urbanistice generalede orase sau comune impreuna cu regulamentelelocale aferente acestora .2. Specialist/ expert in protectia mediului3. Specialist/expert in geodezie / cadastru4. Specialist atestat de Ministerul Culturii si Patrimoniului national5. Specialisti atestati de RUR , cu drept de semnatura pentru urmatoarele categoriiprivind coordonarea elaborarii documentatiei de amenajarea teritoriului si de urbanism si a partilor dindocumentatie: planuri urbanistice generale, zonale si de detaliu; cadru natural si calitatea mediului; demografia si forta de munca; echiparea tehnica a teritoriului; protejarea si dezvoltarea patrimoniului natural si construit; echiparea edilitara; sociologie urbana si demografie; calitatea mediului; economie urbana; studii de istorie urbana; amenajare peisagistica.Se vor prezenta persoane diferite pentru fiecare pozitie. Pentru o pozitie pot fi nominalizate mai multe persoane.Se va prezenta: Formular 12 ? Personal ce va fi angajat in contractFormular 14 - Curriculum Vitae pentru specialistii angajati in contractconform Formularului 12din care sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului si indeplinirea cerintelor precizate .?copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, autorizatiile sau certificatele detinute de specialistii angajati in contract conform Formular 12, necesare pentrudovedirea cerintelor minime .Formularul nr.15 ? Angajament in nume personalse va completa pentru fiecare dintre specialistii angajati in contract conform Formularului 12, in cazul in care nu sunt angajati ai ofertantului .-se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie-prin contract similar se intelege contract de prestare servicii de intocmire plan urbanistic general si regulament local de urbanismFormular 11? Informatii generale privind angajatiiFormular 13? Angajamentulofertantului privind resursele umane.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia profesionala invocand si sustinerea acordata, conf.prev.OUG 34/2006 de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate, se va completa de catre tertul sustinator Formular 16- Angajament privind sustinerea profesionala. Se va atasa de catre tertul sustinator in conformitate cu art. 190, alin 2 din OUG 34/2006 cu complearile si modificarile ulterioare, Formularul 1 - Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 69^1din O.U.G.nr. 34/2006 si o Declaratie privind neincadrarea in prev. art.181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.- Lista cuprinzand subcontractantii, cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, datele de recunoastere ale acestuia/acestora precum si specializarea acestora insotita de acordurile de subcontractate.Observatii: In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Nota: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Se va prezentaFormularul nr. 17Declaratia privind partea/partale din contract care este/sunt indeplinita/e de subcontractanti si specializarea acestora., a)In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.b)Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraMentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Documentatiei de atribuire. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.b) Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora1) Formularul nr. 18 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora completat.2)Formular 19-Acordul de asociere, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.3) Toate documentele solicitate la Situatia personala a operatorului economic, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala, Standardele de asigurare a calitatii (dupa caz) pentru fiecare asociat.Aten?ie! Formularele privind asocierea si/sau subcontractarea se vor introducein documenta?ia de calificare chiar daca ofertantul nu a nominalizat subcontractan?i pentru executia lucrarii. Mentiune: Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Standarde de asigurare a calitatii - Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau altele echivalente valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorNote: 1. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza2. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau altele echivalentevalabile la data limita stabilita pentrudepunerea ofertelor, pentru activitati de servicii.Documentele trebuie sa fie prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 03.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2013 11:23