Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elaborare Plan Urbanistic Zonal- Infiintarea Statiunii Turistice Vidraru, Comuna Arefu, Judetul Arges, parte componenta a domeniului schiabil din Romania


Detaliu pentru invitatia numarul 331953
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA AREFU (PRIMARIA )
Numar invitatie: 331953/19.07.2012
Denumire contract: Elaborare Plan Urbanistic Zonal- Infiintarea Statiunii Turistice Vidraru, Comuna Arefu, Judetul Arges, parte componenta a domeniului schiabil din Romania
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA AREFU (PRIMARIA )Cod fiscal: 4583950, Adresa: STR.PELINULUI, NR.1, Arefu, Telefon: 0248/730210, Fax: 0248/730211
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.Principala, Nr.418, Comuna Arefu, Judetul Arges, Arefu, Romania, cod postal: 117044, telefon: +40 248730210, fax: +40 248730211, persoana de contact: ROBERT C-TIN BUZOIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Arefu, Sat Arefu, Str.Principala, Nr.418, Comuna Arefu, Judetul Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare Plan Urbanistic Zonal- Infiintarea Statiunii Turistice Vidraru, Comuna Arefu, Judetul Arges, parte componenta a domeniului schiabil din Romania
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Transformarea obiectivului turistic Ghitu din arealul Climatic Ghitu-Molivisu in Statiunea turistica Vidraru prin dezvoltarea in cadrul acestui obiectiv a investitiilor in domeniul turismului, care sa asigure punerea in valoare a infrastructurii de turism ce se va realiza prin proiectul ?CREAREA INFRASTRUCTURII GENERALE SI SPECIFICE ACTIVITATILOR DE TURISM DIN AREALUL CLIMATIC GHITU-MOLIVISU, COMUNA AREFU, JUDETUL ARGES?In conformitate cu HCL nr.58/07.12.2011 emisa de Consiliul Local al comunei Arefu, aceasta statiune va contine noua cartiere denumite in continuare astfel: Cartierul nr 1 ? lotul nr 2 cu denumirea , , Vidraru?;Cartierul nr 2 ? loturile nr 4 si 5 cu denumirea , ,Faget?;Cartietul nr 3 ? lotul 6 si parcelele cu suprafetele51439 mp, 4187 mp, 2256 mp, 11512 mp cu denumirea , ,Cicanesti?;Cartierul nr 4 ? lotul nr 7 de la limita estica pana la valea paraului nr 1 cu denumirea , ,Bradet?;Cartierul nr 5 ? lotul 7 limitat de vaile paraielor nr 1 si 2 cu denumirea , ,Capatineni?;Cartierul nr 6 ? lotul 7 intre valea paraului nr 2 si limita vestica a lotului cu denumirea , ,Molivis?;Cartierul nr 7 ? loturile nr 8 si 12, zona G, suprafetele galben si suprafetele rosii de 13779 mp si 3702 mp cu denumirea, , Arefu?;Cartierul nr 8 ? loturile nr 9, 10 si 11 cu denumirea , ,Ghitu?;Cartierul nr 9 ? loturile nr 13, 14 si 15 cu denumirea , , Valsan?.Reglementarea cartierelor se va face prin parcelari avand marime functie de natura terenului, cu suprafetele de: 0, 5 ha, 1 ha, 2 ha si 3 ha.Planul Urbanistic Zonal va determina reglementari caracteristice zonei de dezvoltare si functiuni complementare, mijloace de comunicare si deplasare, zone de parcaj, spatii verzi, indici urbanistici de ocupare si utilizare a terenului conform normelor legale in vigoare.
II.1.6) CPV: 71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 509, 336 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare e necesara pt. a proteja A.C. fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului, pe intreaga perioada derulata pana la incheierea contractului de achizitie publica; se constituie in lei; va fi de 4290 lei, respectiv 2145 lei pt. IMM cf. art.16, alin.2, sect. 3 din legea 346/2006, caz in care se va completa Formularul nr. 10.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitati probare acceptate: 1.Virament bancar catre: TREZORERIA: CURTEA DE ARGES, contul RO93TREZ0482451020XXXXX, beneficiar Consilul Local al comunei Arefu, CIF 4583950.2.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, societate de asigurari, in original, in cuantumul si pt. perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila si constituita cf. prev. art.86 din HG 925/2006. Se va completa Formularul nr. 11. In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de grantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul nr. 14.3. prin depunerea la casieria A.C. a sumei in numerar sau a unui O.P. sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor. Nu poate fi constituita de subcontractanti.A.C. va elibera/restitui garantia de participare cf. prev. art. 88 din HG 925/2006. Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare va fi respinsa. A.C. are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, cf. prev. art. 87 din HG 925/2006.In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, A.C. va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4289, 35 lei, cf. art. 2781 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pt. fact. partiale. Prestatorul are oblig. de a deschide un cont la dispozitia a.c, la Trezoreria Statului. Suma init. nu mai mica de 0, 5% din val. contract. Pe parcursul contractului, achizitorul alimenteaza acest cont prin retineri succesive din sume pana la concur. sumei stab. drept garantie. A.c. elib. garantia de participare si emite ordinul de incepere contract numai dupa ce prestart. a facut dovada constituirii garantiei de buna executie. A.c. are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, daca prestart. nu isi executa, executa cu intarziere sau necorespunz.oblig. din contract. Anterior, a.c. are oblig. de a notifica prestatorul, preciz. obligatiile nerespectate. A.c. restituie garantia de buna executie in 14 zile de la indeplinirea obligatiilor, prin virament bancar in cont prestator.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind eligibilitatea(Prezentare ? formular 12A Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).- declaratie privind calitatea de participant la procedura( Ofertantul trebuie sa completeze formularul 12C.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare( Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 12B.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare( urmatoarele persoane din cadrul autoritatii contractante : Stoican Gheorghe- Primar(ordonator principal de credite), Buzoiu Gheorghe- Viceprimar, Buzoiu Robert- Secretar, Vlaicu Vasile Daniel- Contabil Sef, Sbirnac Ion- Inspector de specialitate, avand functie de decizie in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire si semnand documentele emise in legatura cu procedura de atribuire)- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta( Ofertantul trebuie sa completeze formularul 12E, Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25.05.2012, Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25.05.2012, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, pentru persoanele juridice romane, respectiv traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Se accepta declaratie conform HG 834/2009, art. 11Reesalonarea datoriilor nu reprezinta un aranjament cu creditorii.Certificatele se vor prezenta in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). - certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertuluisau- documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privindsituatia economico-financiara, Situatiile financiare la 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica1. Principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani.2. Efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;3. Informatiilor referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.4.Experienta similara, Informatii privind subcontractantii1.Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul de referinta SR EN ISO 9001 sau echivalent, Certificarea sistemului de management al mediului SR EN ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se obtine online de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2012 08:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer