Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ELABORARE PLAN URBANISTIC ZONAL ?CREAREA INFRASTRUCTURII GENERALE SI SPECIFICE ACTIVITATILOR DE TURISM DIN AREALUL CLIMATIC OTIC, COMUNA ALBESTII DE ARGES, JUDETUL ARGES?


Detaliu pentru invitatia numarul 321086
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA ALBESTII DE ARGES (PRIMARIA COMUNEI ALBESTII DE ARGES)
Numar invitatie: 321086/01.03.2012
Denumire contract: ELABORARE PLAN URBANISTIC ZONAL ?CREAREAINFRASTRUCTURII GENERALESI SPECIFICE ACTIVITATILORDE TURISM DIN AREALUL CLIMATIC OTIC, COMUNA ALBESTII DE ARGES, JUDETUL ARGES?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ALBESTII DE ARGES (PRIMARIA COMUNEI ALBESTII DE ARGES)Cod fiscal: 4121978, Adresa: Comuna Albestii deArges, sat Pamanteni, judetul Arges, Albestii Pamanteni, Telefon: 0749150831, Fax: 0248735005
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Primariei Comunei Albestii deArges, sat Albestii Pamanteni, judetul Arges, Romania, cod postal: 117005, telefon: +40 248735005, fax: +40 248735005, persoana de contact: SAVA VASILE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei Comunei Albestii de Arges, sat Albestii Pamanteni, Strada principala FN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ELABORARE PLAN URBANISTIC ZONAL ?CREAREAINFRASTRUCTURII GENERALESI SPECIFICE ACTIVITATILORDE TURISM DIN AREALUL CLIMATIC OTIC, COMUNA ALBESTII DE ARGES, JUDETUL ARGES?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Planul Urbanistic Zonal va stabili reglementari specifice zonei de dezvoltare si functiuni complementare, circulatie, parcari, zone verzi, indici urbanistici de ocupare si utilizare a terenului conform normelor legale in vigoare.In Arealul Climatic Otic se urmareste realizarea infrastructurii generalesi specifice activitatilorde turism, ce va contine urmatoarele obiective: ? Drumuri publice de interes local pentru satisfacerea cerintelor generale de transport in cadrul obiectivului turistic Otic? Partie de schi? Instalatie de alimentare cu apa potabila? Instalatie de canalizare? Instalatii de distributie energie electrica in tot arealul viitoarei statiuni? Centrala electrica solara? Observator turistic? Instalatie de protectie impotriva fenomenelor meteorologice periculoase.
II.1.6) CPV: 71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 445, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum de 8900 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentruparticipare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitati acceptate: 1.Virament bancarcatre: TREZORERIA: CURTEA DE ARGES, contul RO46TREZ0485006XXX000716, beneficiar Consilul Local al comunei Albestii de Arges, CIF 4121978.2. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, constituita conform prevederilor art.86 din HG 925/2006.3. prindepunerealacasieria autoritatii contractante: a) a unui OP saufila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta;b) a sumeiin numerarNota: A) In caz garantie prin instrument emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 11B) In caz garantie banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de grantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul nr. 14.C) In cazul ofertantilor care se asociaza, garantia poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati. Cu toate acestea, se recomanda constituirea garantiei de participare in mod proportional cu partea/ partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita de acestia.A.c. va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare va fi respinsa.A.c. are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925/2006Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti.In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, a.c. va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4450 lei, conform art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10%, se va constitui prin retineri succesive din sume datorate pt fact. partiale. Prestatorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia a.c la Trezoreria statului(HG 1045/2011). Suma init. nu mai mica de 0, 5%. Pe parcurs. contr., achiz. alim. cont prin retineri succes. din sumepana la concurenta sumei stab. drept garantie.A.c. se obliga sa elib. garan.pt. particip. si sa emita ordin de incep. contr. numai dupa ce prest. a facut dovada constit. garantiei de buna exec. A.c. are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna exec., daca prestat. nu isi executa, executa cu intarziere sau executa necoresp. oblig. asum. prin prez. contr. Anterior, a.c.are oblig.de a notif. acest lucru prestat., precizand totodata oblig. care nu au fost respect.A.c. restituie garan. in 14 zile de la indepl. oblig.A.c va disp. ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantef., precum si despre dest. lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contr.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea: Prezentare ? formular 12ADeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratii privind calitatea de participant: Ofertantul trebuie sa completeze formularul 12C.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181:1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 12B. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidatgeneral) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25.01.2012, Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25.01.2012, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, pentru persoanele juridice romane, respectiv traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Se accepta declaratie conform HG 834/2009, art. 113.Reesalonarea datoriilor nu reprezinta un aranjament cu creditorii.4. Certificatele se vor prezenta in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?: Ofertantul trebuie sa completeze formularul 12E, Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: Ofertantul trebuie sa completeze formularul 12F.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante precum si cele responsabile in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar Sava Vasile, Viceprimar Popa Gabriel, Secretar Isfan Elena, Director Economic Stan Gheorghe, Promotor local Cristian Stefan. Ofertantul sa fie legal inregistrat: 1. Se va atasa, in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor).Acesta trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Societatile trebuie sa aiba obiect de activitate (principal sau secundar) pentru a putea realiza lucrarea din prezenta procedura.Se accepta declaratie conform HG 834/2009, art. 11Ofertele care nu vor contine toate aceste date vor fi respinse.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Persoanelejuridice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara, Bilant contabil.Situatiile financiare la 30.06.2011 si vizate si inregistrate la organele competente. Pentru ofertantii persoane juridice straine, se vor depune documente echivalente, traduse legalizat in limba romana.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica.1. Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.2. Lista informatiilor privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.3. Lista informatiilor referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.4.Experienta similara: Experienta dovedita a proiectantului in realizarea de proiect(e) complexe de infrastructura diversa., Informatii privind subcontractantii.1. Declaratie privind partea/ partile dincontract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 Standard privind sistemele de management al calitatii.Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente (se accepta si prezentarea contractului cu organismul de certificare pentru demonstrarea faptului ca candidatul se afla in curs de certificare), copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, Standard privind sistemele de management al mediului. Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 14001 sau certificate echivalente (se accepta si prezentarea contractului cu organismul de certificare pentru demonstrarea faptului ca candidatul se afla in curs de certificare), copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Format electronic de pe site www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.02.2012 17:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer