Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, documentatii pentru obtinere avize si asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei precum si executia lucrarilor pentru obiectivul: MODERNIZARE RETELE DE


Detaliu pentru invitatia numarul 337636
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DURNESTI (CONSILIUL LOCAL)
Numar invitatie: 337636/17.10.2012
Denumire contract: Elaborare proiecttehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, documentatii pentru obtinere avize si asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei precum si executia lucrarilor pentru obiectivul: MODERNIZARE RETELE DE DRUMURI IN COMUA DURNESTI, JUDETUL BOTOSANI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DURNESTI (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 3373420, Adresa: SAT DURNESTI, Durnesti, Telefon: 0040231578012, Fax: 0040231578173
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT DURNESTI, Durnesti, Romania, cod postal: 717145, telefon: +40 231578012, fax: +40 231578173, persoana de contact: Vasile Sasu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Durnesti, judetul Botosani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare proiecttehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, documentatii pentru obtinere avize si asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei precum si executia lucrarilor pentru obiectivul: MODERNIZARE RETELE DE DRUMURI IN COMUA DURNESTI, JUDETUL BOTOSANI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare proiecttehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, documentatii pentru obtinere avize si asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei precum si executia lucrarilor pentru obiectivul: MODERNIZARE RETELE DE DRUMURI IN COMUA DURNESTI, JUDETUL BOTOSANI
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 801, 973 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
116.000 lei.Valabilitate 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia pentru participare se va constitui: - ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul nr. RO79TREZ1165006XXX000271, cod fiscal 3373420deschis la Trezoreria Municipiului Boto?ani;
- printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (120 zile).La data deschiderii ofertelor viramentul sa fie confirmat prin extras de cont al autoritatii contractante. Garantia sa fie irevocabila. Instrumentul nu trebuie sa contina clauze care sa-l anuleze inaintea termenului de valabilitate si trebuie sa prevada daca plata se va executa conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate (Formular 11). Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere (executie) sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarii contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul;
- in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie suma de 8.140, 18 Lei, conform art.278?1 lit. c) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
5%din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: - instrument de garantare emis de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pt perioada cel putin egala cu durata contractului. (Formularul 19).sau- Daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri succesive, contractantul deschizand la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea lui un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante in care depune cel putin 0, 5% din pretul contractului.La prezentarea ofertei, operatorul economic va opta pentru una din variantele de mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.12 A.b) Cazier fiscal al operatorului economic (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii, in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor, exclusiv pentru tert sustinator.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr. 2Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior .Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici/tertul sustinator, daca exista, pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d), trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 12 B, la care se vor anexa: b) - Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a ofertantului / sustinatorului pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d).Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Cerinta nr. 3Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 12 C.Cerinta nr.4Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese - Formularul nr.12 D .Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conformart. 691*)din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Durnesti, dupa cum urmeaza: 1. Sasu Vasile ? primarul comunei2. Zamfir Viorel ? viceprimarul comunei3. Morosac Laurentiu ? secretarul comunei4. Gorniciuc Gabriela ? contabil sef5. Tendrea Ion? responsabil achizitii6. Mitrica Ovidiu ? consilier local7. Palade Ioan ? consilier local8. Grigoras Valentin ? consilier local9. Federciuc Aurel ? consilier local10. Miler Crina ? consilier local11. Popinciuc Daniel ? consilier local12.Dubei Camelia - Geta ? consilier local13. Aboice Ioan ? consilier local14. Grigoriu Petru ? consilier local15. Vrabie Petrea ? consilier local16. Ruscanu Teodor ? consilier local17. Ilascu Ioan ? consilier local18. Zamfir Viorel ? consilier localCerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economicva completa Formular nr.13 D.Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici.Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta 1Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractuluiDocument care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana, Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 186. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006., Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceriDovada realizarii unei cifre de afaceri globale in ultimii 3 ani incheiati de minim 11.000.000, 00 lei. Declaratie privind cifra medie de afaceri globale ? pentru ultimii 3 ani incheiati. Prezentarea documentelor doveditoare prin care ofertantul isi poate dovedi cifra de afaceri, din ultimii 3 ani. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul" si vor fi semnate de persoana imputernicita sa semneze documentele ofertei. Pentru conversia valorica a cifrei de afacere se vor utiliza urmatoarele cursuri valutare: 31.12.2009 1 euro=4, 2282 lei; 31.12.2010 1 euro= 4, 2848 lei si pentru 31.12.2011 1euro=4, 3197 lei., Cerinta nr. 2Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea lucrarilor.Demonstrarea ca ofertantul are disponibile sau ca va avea acces la resurse reale, negrevate de datorii in suma de 600.000, 00 lei pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pentru o perioada de 120 de zile de la data semnarii contractului.Demonstrarea indepliniri cerintei se va face prin prezentarea unuia din documentele mentionate la modalitatea de indeplinire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 190. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 190, alin (2) din OUG 34/2006., Cerinta nr. 1ProiectareDeclaratie privind Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani conform Formular nr. 12 E si anexa 1 la Formular nr.12 E.ExecutieDeclaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani conform Formular nr. 12 F si anexa 1 la Formular nr. 12 F., Cerinta nr. 2.1.Experienta similaraProiectarePrezentarea unei liste a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiar (completarea formularului nr.12 E si anexa 1 la Formularul nr.12 E) insotita de fisa de experienta similara (completarea anexei 2 la Formularul nr.12 E), copii dupa certificate/documente care sa confirme prestare serviciilor respective, procese verbale de predare primire si certificari de buna executie de la beneficiar, iar pentru dovada asigurarii asistentei tehnice pe perioada executiei lucrarilor se va prezenta procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor pentru cares-au acordat serviciile de asistenta tehnica din partea proiectantului sau alte documente relevante., Detinerea experientei specifice privind proiectarea de drumuricu fazele: Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie si Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor avand ca obiect infrastructura de transport - drumuri, investitii noi sau modernizare, in valoare minima de164.985, 00 lei fara TVA. Pentru confirmarea indeplinirii cerintei se va avea in vedere un contractcare sa confirme prestarea de servicii similare. In situatia in care experienta specifica a fost dobandita in calitate de subcontractant/asociat se va prezenta contractul de subcontractare/asociere precum si procesul verbal de predare a serviciilor de proiectare incheiat de catre contractantul general, iar recomandarea daca este obtinuta de la contractantul general va avea viza beneficiarului proiectului (autoritatea contractanta)., Cerinta nr. 2.2.Experienta similaraExecutieDetinerea experientei specifice privind realizarea de lucrari similare de drumuri, investitii noi sau modernizarein valoare minima de 5.636.988, 00 lei fara TVA.Pentru confirmarea indeplinirii cerintei se vor avea in vedere cel mult 3 (trei) contracte executat si finalizat in ultimii 5 ani (perioada determinata prin raportare la data prevazuta pentru deschiderea ofertelor).Prezentarea unei liste a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formularul nr.12 F si anexa 1 la Formularul nr.12 F), insotita de fisa de experienta similara (completarea anexa 2 la Formularul nr. 12 F), copii dupa certificate/documente care sa confirme executia lucrarilor respective, certificari de buna executie de la beneficiar pentru cele mai importante lucrari., Certificarile vor indica lucrarile, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Dovada experientei similare se va face si prin: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada., Cerinta nr. 3.1.Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.a) Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? Formularul nr.12 I.b) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (anexa 1.a. si 1.b. la Formularul nr. 12 I).Personalul minim propus pentru proiectare sa aiba experienta dupa cum urmeaza: Pentru proiectare - personal cu experienta in domeniu: - sef proiect ? inginer drumuri si poduri- cu experienta profesionala in proiectare de drumuri, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar? 1 persoana;
- proiectant de specialitate? inginer drumuri si poduri - cu experienta profesionala in proiectare de drumuri, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar? 1 persoana;, - inginer geotehnician ? 1 persoana- persoana autorizataANCPI ? minim categoria B ? 1 persoanaSe vor depune: - CV-urile personalului de specialitate, datate si semnate in original (Formular 12 K);
- Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract (Formular nr.2);
- copii dupa diplome de absolvire conform cerintelor solicitate;
- Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca, colaborare, servicii, angajamentele obtinute pt participarea la procedura, conf art 188, alin 2/OUG34/06, din care sa reiasa experienta in domeniu pentru personalul propus etc);
- pentru dovedirea experientei profesionale, documente care sa ateste participarea la cel putin un proiect similar, Cerinta nr. 3.2.Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.A. Personal responsabil de indeplinirea contractului: Pentru executie- Sef de santier, inginer cu studii de lunga durata, in domeniul constructii de drumuri si poduri, cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- sef de punct de lucru, diploma de inginercu studii de lunga durata, in domeniul constructii de drumuri si poduri, cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar- un Responsabil cu controlul calitatii in domeniul drumuri si poduri;
- un Responsabil tehnic cu executia in domeniul drumuri si poduri;
- un Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca;
- personal calificat utilaje.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus., Pe langa formularele precizate mai sus se vor depune si- CV-urile personalului de specialitate, datate si semnate in original (Formular nr. 12 K);
- Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract (Formular nr.2);;
- copii dupa diplome de absolvire conform cerintelor solicitate;
- Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca, colaborare, servicii, angajamentele obtinute pt participarea la procedura, conf art 188, alin 2/OUG34/06, din care sa reiasa experienta in domeniu pentru personalul propus etc);
- Decizie de numire/Autorizatie pentru Responsabilul cu controlul calitatii, valabila la data depunerii ofertelor;
- Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru Responsabilul Tehnic cu Executia, in domeniul lucrarilor de drumuri, valabila la data depuneriiofertelor;
- Atestat/Autorizatie in c, Cerinta nr. 4.1.Inf.despre dot.specifice: Pt.proiectareOf.trebuie sa dispuna de logistica, echip. necesare realiz.serv., tehnica de calcul si software adecvate. Pt.a fi considerat calif.of.trebuie sa detina licenta pt.toate progr. utiliz.in serv.de proiectare ce urmeaza a fi prestate.Se va prez.o decl.care contine Inf.priv. dotarile specif.: echip.ridicari topo, soft prelucrare topo cu licenta, calc, cu licenta, software pt. proiectare si editare cu licenta, soft specializat pentru calculul Devizelor cu licenta, copiator, echipament pt. editare (imprimante, plotere etc.), mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care op. ec. se angajeaza sa le utiliz.pt. indeplinirea contr.Se va indica daca : - echip. respectiv este propriu sau inchiriat.Pt. echip.proprii se vor atasa copii lizibile cu ment. ?conform cu originalul", dupa facturi, licente, alte doc. dovedit.Pt. echip. inchiriate se vor atasa copii lizibile cu ment.?conform cu originalul?, dupa contr.de inchiriere, Cerinta nr. 4.2.Informatii despre dotarile specifice: Pentru executieOperatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere), de urmatoarele urmatoarele utilaje si echipamente tehnice: - statie de mixturi asfalticePentru statia de preparare mixturi asfaltice se va prezenta raport de inspectie emis de organisme independente si certificat de conformitate emis de organisme independente pentru tipurile de mixturi asfaltice ofertate, adresa unde este amplasata, precum si autorizatia de mediu valabila pentru locul unde este amplasata.- laborator gradul II autorizat I.S.C. sau contract cu un laboratorgradul II, autorizat ISC.Se accepta si prezentarea unui contract de colaborarea sau prezentarea unui angajament de colaborare, urmand ca ofertantului declarat castigator sa i se solicite prezentarea documentelor justificative respective in acest sens, Ofertantii vor face dovada accesului la produse de balastiera, din exploatari autorizate.Ofertantii vor face dovada accesului la produse de balastiera, din exploatari autorizate (cu toate avizele si autorizatiile prevazute de legislatie, valabile la data stabilita pentru depunerea ofertei - autorizatie de gospodarire a apelor, autorizatia de mediu).Ofertantul va face dovada ca dispune de urmatoarele utilaje si echipamente: - buldoexcavator / Buldozer- excavator- autogreder- cisterna- cilindru compactor- autogudronator- autobasculante, autobetoniere- repartizator mixturi asfalticePentru utilajele, mijloacele de transport in proprietate se vor anexa documentele de proprietate respectiv facturi, contracte de leasing sau certificate de inmatriculare, iar pentru cele asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea ? in copie., Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii / asociatii /furnizoriiSe va prezenta - Formularul 12 G, anexa la formularul 12 G si acordul de subcontractare (formularul D3.1).Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica.In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.In cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere(Formularul D3), care va trebui legalizat de asocierea castigatoare inainte de semnarea contractului. Cerinta nr. 1Informatii privind standardelede asigurare a calitatiiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sauechivalent pentru domeniile de activitate al contractului? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie (proiectare si executie)precizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare., Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalentSe solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent ? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie ( proiectare si executie) precizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Propunere financiara P 1 = (pret minim / pret ofertat X 60 puncte), in care : ? pret minim este pretul cel mai scazut din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 60 de puncte; ? pret ofertat este pretul ofertei evaluate.
Durata de finalizare a proiectului tehnic
20
Descriere: Durata de finalizare a proiectului tehnic (zile)P 2 = (t minim / t ofertat X 20 puncte), in care : ? t minim este duratade finalizare a proiectului tehnic cel mai mic ofertat ; ? t ofertat este durata de finalizare a proiectului tehnic ofertat ; Durata maxima acceptata (peste care oferta va fi considerata neconforma) este de 60 zile, iar durata minima realista acceptata (sub care oferta va fi considerata neconforma) este de 20 zile.
Duratade garantie acordata lucrarii
20
Descriere: Durata de garantie acordata lucrarilor(luni) P3 = (g ofertat / g max X 20 puncte), in care: ? g maxim este durata de garantie cea mai mare, din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 20 de puncte; ? g ofertat este durata de garantie aofertei evaluate.Durata minima acceptata (sub care oferta va fi considerata neconforma) este de 24 luni, iar durata maximarealista este de 60 luni. Peste durata maxima, oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2012 17:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer