Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elaborare proiect tehnic aferent obiectivului investitional ?Realizare drumuri de exploatare agricola, L=7,3 km, comuna Lenauheim, jud. Timis?


Detaliu pentru invitatia numarul 335516
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA LENAUHEIM
Numar invitatie: 335516/17.09.2012
Denumire contract: Elaborare proiect tehnic aferent obiectivului investitional ?Realizare drumuri de exploatare agricola, L=7, 3 km, comuna Lenauheim, jud. Timis?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LENAUHEIMCod fiscal: 4483692, Adresa: Com. Lenauheim, nr. 258, jud. Timis, Lenauheim, Telefon: +40 0256360428, Fax: +40 0256381775
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Lenauheim, nr. 258, jud. Timis, Lenauheim, Romania, cod postal: 307240, telefon: +40 256360428, fax: +40 256381775, persoana de contact: Suciu Ilie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com. Lenauheim, nr. 258, jud. Timis, Lenauheim
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare proiect tehnic aferent obiectivului investitional ?Realizare drumuri de exploatare agricola, L=7, 3 km, comuna Lenauheim, jud. Timis?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului de servicii ce se doreste a fi atribuit se va asigura elaborarea proiectului tehnic aferent obiectivului investitional ?Realizare drumuri de exploatare agricola, L=7, 3 km, comuna Lenauheim, jud. Timis?, cu respectarea cerintelor cuprinse in documentatia tehnica, anexa la prezenta documentatie.Concret se vor asigura serviciile de proiectare si inginerie, respectiv: - elaborarea proiectului tehnic si a detaliilor de executie;
- intocmirea documentatiilor necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitii;
- asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata de executie a lucrarilor.
II.1.6) CPV: 71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 87, 156 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip. este 1.743, 12 lei; se va constit. prin virament bancar/printr-un instr. de garantare, emis in cond. legii. Garantia de particip. se va constit. numai in lei. Per. de valab. a garantiei de particip.: 90 zile de la data limita de dep. a of. si se va depune in contul RO57TREZ6255006XXX000440 - Trezoreria Jimbolia. In temeiul prev. art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. nr. 925/2006, dc. garantia de particip. se constit. printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asig., instr. de garantare tb. sa prev. dc. plata garantiei se va exec. conditionat, respectiv dp. constat. culpei pers. garantate, in cf. cu contr. garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl. acestuia cu priv. la culpa pers. garantate. In cazul respingerii de CNSC a contestatiei form., AC va retine din cuantumul garantiei de particip. cf. art. 278 indice 1, alin. 1, lit. a din O.U.G. 34/2006, actualizata suma de 871, 56 lei.
Garantie de buna executie
10% din val. contr., fara TVA, integral (in max. 3 zile lucratoare de la semnarea contr.) printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara/soc. de asig. care dev. anexa la contr. sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pt. facturi partiale, cu aplic. prev. art. 90(3) din HG 925/2006, actualizata si a H.G. nr. 1045/2011.Instr. tb. sa prev. dc. plata garantiei se va exec. conditionat, respectiv dp. constat. culpei pers. garantate, in cf. cu contr. garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl.acestuia cu priv. la culpa pers. garantate.Garantia se restituie de catre AC, cf. art. 92, alin. 3 din H.G. nr. 925/2006, actualizata, astfel: in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza proiectului respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Radomir Liliana ? Presedinte al Comisiei de evaluare2. Mihaesc Florin ? Membru al Comisiei de evaluare3. Cotosman Maria ? Membru al Comisiei de evaluare4. Luca Andreea - Daniela ? Membru al Comisiei de evaluare5. Szillier Otilia? Membru al Comisiei de evaluare6. Consilieri locali: Cioalba Tudorel; Dulea Olivian; Horatau Dan; Jurca Remus; Lazar Marcel- Vasile; Marcus Iosif; Martin Milita; Motaroaia Sorin; Murariu Petru; Muresan Vasile; Popi Ovidiu; Sburlea Lucian; Sicoe Adrian-Mihai; Toma Ioan; Triscau Constantin.Mod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa: Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 3 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), in original.In cazul unei asocieri formularelevor fi prezentate de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificatul de cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri certificatele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local si care nu au obtinut inlesniri/reesalonari la plata acestor datorii (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2.) Cerinta obligatorie: Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 16 (cf. Ordin nr. 314/2010).3.) Cerinta obligatorie: Tertul sustinator (cf. art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, modificata.Mod de dovedire: Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 3 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006), in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181, lit. a), c1) si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4.) Cerinta obligatorie: Subcontractantul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 1, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: Indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP). 1.) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata corespunzatoare codului CAEN - 7112 Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea (Rev. 2).Mod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2.) Cerinta obligatorie: Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare codului CAEN - 7112 Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea (Rev. 2). sau echivalentul acesteia raportat la tara in care isi desfasoara activitatea.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 aniincheiati a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 174.312 lei., Ofertantii participanti la procedura vor prezenta ultimele trei bilanturi inregistrate la organismele abilitate sau orice alte documente care demonstreaza indeplinirea cerintei sau alte documente echivalente din care sa reiasa nivelul solicitat al cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 aniincheiati.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii participanti la procedura vor prezenta in dovedirea experientei similare documente/certificate care sa releve faptul ca in ultimii trei ani au mai prestat servicii de proiectare lucrari de infrastructura rutiera (inclusiv servicii de asistenta tehnica aferenta proiectarii, daca acestea sunt prevazute in contract) cu o valoare cumulata de cel putin 87.156 lei, fara TVA cat si recomandari de la beneficiari (aferent documentelor depuse in vederea indeplinirii experientei similare) care sa precizeze beneficiarul serviciilor, perioada prestarii serviciilor, valori si daca au fost prestate corespunzator si duse la bun sfarsit.- vor depune si Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani., Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare in vederea indeplinirii in bune conditii a contractului (personal tehnic de specialitate si personal muncitor): a) 2 ingineri proiectanti specializati CFDP, cu experienta in domeniu de minim 3 ani; se vor atasa spre certificare: - Diploma studii tehnice superioare specializarea CFDP ? in copie;
- Curriculum-vitae ? in copie;
- Declaratia de disponibilitate - Formularul nr. 20 - in original), care trebuie sa mentioneze cel putin perioada de derulare a contractului de achizitie publica., b) 1 responsabil de contract, inginer specializat CFDP, cu experienta in domeniu CFDP de minim 3 ani; se vor atasa spre certificare: - Diploma studii tehnice superioare specializarea CFDP ? in copie;
- Curriculum-vitae ? in copie;
- Declaratia de disponibilitate - Formularul nr. 20 - in original), care trebuie sa mentioneze cel putin perioada de derulare a contractului de achizitie publica., Mentiune: experienta de 3 ani se va evalua in raport cu mentiunile cuprinse de catre personalul precizat la a) si b) in CV-ul prezentat de catre acesta., Ofertantul nu va putea inlocui niciun membru din echipa prezentata decat cu acordul autoritatii contractante.Atentie: se vor nominaliza persoane diferite pentru pozitiile mentionate mai sus. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post in parte vor fi declarate inacceptabile., In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico - profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata (Declaratie privind logistica, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice aflate in dotare si care urmeaza a fi efectiv folosite pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;Declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere care urmeaza a fi efectiv alocate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.), Dc. of. particip. la proced. subcontract. anumite parti din contr., vor fi aplicab. prev. art. 45-O.U.G.34/2006 si art. 11, alin.7-H.G.925/2006, cf.: ?AC nu are dr. de a imp. indepl. unor crit. de calific.pt.eventualii subcontract., dar resursele mat. si umane ale subcontract. decl. se iau in consid. pt. partea lor de implic. in contr. care urmeaz. sa fie indepl., dc. sunt prez. doc. relev. in acest sens?.Capac. tehnica si profes. va fi eval. in fct. de modul in care vor fi folos. resursele tehn. si umane de care disp. impreuna, contract.si subcontract. acestuia cf. contr. de subcontract.si prev. DA.Anterior semn. contr., op. decl. castigator i se va solic. sa prez.ac.de subcontract.din care sa rez.partea din contr. pe care o va indepl. subcontract.(fizic si val., inclusiv ca procent din val. contr.), precum si modul de utiliz. a resur. tehnice si umane.Acord./Contr. de subcontract. vor fi prez. in lb. rom./daca sunt inch. in alta lb. decat lb. rom., in copie insot. de traduc. legaliz. dp. ele., In cazul in care oferta este depusa de o asociere (consortiu), indeplinirea criteriilor de calificare si selectie va fi evaluata in conformitate cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in considerare a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la obligatiile/componentele asumate de fiecare asociat potrivit Contractului de asociere.Se va depune Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata executarii contractului.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducerea in limba romana dupa acestea. Certificat cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) emis pentru codul CAEN 7112 Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea (Rev. 2).- in copie.Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificatului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Termenul de elaborare a documentatiilor tehnice
30
Descriere: Descriere criteriu: Componenta tehnica: Punctajul pentru factorul de evaluare , ,Termenul de elaborare a documentatiilor tehnice? se acorda astfel: a) pt. cel mai scurt termen de elaborare a proiectului tehnic, dar nu mai mic decat per. minima indicata de AC, respectiv 1 luna, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 puncte; b) pt. un termen cuprins intre minimul si maximul indicat de AC (minim 1 luna, maxim 2 luni), se acorda punctajul astfel: Pn = (Tmin/Tn) x punctajul maxim alocat, unde: Pn ? punctaj oferta evaluata; T min ? termenul de elaborare a proiectului tehnic minim ofertat; T n ? termenul de elaborare a documentatiilor tehnice cuprins in oferta evaluata; c) pt. un termen egal cu per. maxima impusa de AC, respectiv 2 luni se vor acorda 0 puncte; d) pt. un termen mai mic sau mai mare decat minimul sau maximul impus de AC oferta va fi va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic urmand a fi declarata neconforma.
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara: Punctajul pentru factorul de evaluare , ,Pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut pret ofertat se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 70 puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a se acorda punctajul astfel: Pn = (Pretmin/Pretn) x punctajul maxim alocat, unde: Pn ? punctaj oferta evaluata; Pret min ? pretul minim ofertat; Pret n ? pretul ofertei evaluate.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.09.2012 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer