Achizitie publica - Elaborare proiect tehnic aferent obiectivului investitional ?Construire centru de vizitare ? Ferma bivoli? din cadrul proiectului ?Complex sustainable rehabilitation programme for wetlands on protected territories through naturalization?, acronim ECOREHAB
Detaliu pentru invitatia numarul 338382
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338382/26.10.2012
Denumire contract: Elaborare proiect tehnic aferent obiectivului investitional ?Construire centru de vizitare ? Ferma bivoli? din cadrul proiectului ?Complex sustainable rehabilitation programme for wetlands on protected territories through naturalization?, acronim ECOREHAB 2, in Orasul Pecica, judetul Arad.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL PECICACod fiscal: 3519550, Adresa: ORAS PECICA , STR.2 NR.150, JUD. ARAD, Pecica, Telefon: 0257-468323, Fax: 0257-468633
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ORAS PECICA, STR.2, NR.150, JUD. ARAD, Pecica, Romania, cod postal: 317235, telefon: +40 257468323, fax: +40 257468633, persoana de contact: Corina Juncan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ORAS PECICA, STR.2, NR.150, JUD. ARAD
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare proiect tehnic aferent obiectivului investitional ?Construire centru de vizitare ? Ferma bivoli? din cadrul proiectului ?Complex sustainable rehabilitation programme for wetlands on protected territories through naturalization?, acronim ECOREHAB 2, in Orasul Pecica, judetul Arad.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului de servicii, cu respectarea cerintelor cuprinse in Caietul de sarcini, anexa la prezenta, se va asigura elaborarea urmatoarelor documentatii tehnice: elaborarea proiectului tehnic si a detaliilor de executie, elaborarea documentatiilor necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitii. Totodata, in baza contractului se va acorda si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata de executie a lucrarilor.
II.1.6) CPV: 71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 121, 744.57 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip. este 2.434, 89 lei; pentru garantia de participare constituita in alta moneda (in valuta) se va face echivalenta leu/valuta avand ca data de referinta data publicarii invitatiei de participare; se va constit. prin virament bancar/printr-un instr. de garantare, emis in cond. legii. perioada de valab.: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune este RO56TREZ0315006XXX000135, deschis la Trezoreria Orasului Pecica.In temeiul art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. 925/2006, actualizata dc. garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asigurari, acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Nota: Instrumentul de garantare emis de o soc.bancara/soc.de asigurari va trebui sa prevada expres toate conditiile legale in care garantia se va putea executa, inclusiv situatia cuprinsa la art. 2781, alin. 1, lit. a din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul in care instrumentul de garantare nu va cuprinde toate conditiile mentionate mai sus, AC va descalifica/respinge oferta depusa.In cazul respingerii de CNSC a contestatiei form., AC va retine din cuantumul garantiei de particip. cf. art. 2781, alin. 1, lit. a din O.U.G. 34/2006, actualizata suma de 1.217, 45 lei.
Garantie de buna executie
10% din val. contractului, fara TVA, integral (in max. 3 zile lucratoare de la semnarea contr.) printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara/soc. de asig. care dev. anexa la contr. sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pt. facturi partiale, cu aplic.art. 90(3) din H.G. 925/2006. Dc. garantia se const. printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asig., acesta tb sa prev. dc. plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dp. constat. culpei pers. garantate, in cf. cu contr. garantat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl.acestuia cu priv. la culpa pers. garantate.Garantia se restituie de catre AC, cf. art. 92, alin. 3 din H.G. nr. 925/2006, actualizata, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza proiectului tehnic, daca AC nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1). Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii acestora in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantilor in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Monica Velici - Presedintele Comisiei de Evaluare2. Bobeica Dorina - Membrul Comisiei de Evaluare3. Mot Adela - Membrul Comisiei de Evaluare4. Tuser Cirpian - Membrul Comisiei de Evaluare5. Juncan Corina - Membrul Comisiei de Evaluare6. Dragos Elisabeta ? Membru supleant al Comisiei de evaluare7. Schvarz Elisabeta - Membru supleant al Comisiei de evaluare8. Antal Petru - Primarul Orasului Pecica9. Consilieri locali: Bagut Cirpian Nicolae, Kocsik Emeric, Chifor Vasile, Danicsko Marinela, Dediu Simona, Demeter Nicolae, Farago Cosmin-Stefan, Mocanu Lucian, Munteanu Violeta, Pete Eugenia-Aurelia, Popa Doru, Puta Sabin-Dorin, Blidar Valer-Ioan, Stanoiov Miodrag, Toth Ghe. Csaba, Vartaci Dimitrie, Zagoni-Szabo Andrei.Mod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006); Formularul nr. 2 (Declaratie privind 180 din O.U.G. nr. 34/2006); Formularul nr. 3 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006) ? in original;In cazul unei asocieri formularele se vor depune de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificat cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul se va depune de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri documentele se vor depune de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local si care nu au obtinut inlesniri/reesalonari la plata acestor datorii (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2.) Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 16 (cf. Ordin nr. 314/2010).3.) Tertul sustinator trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1, 180 si 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata.Mod de dovedire: Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006); Formularul nr. 2 (Declaratie privind art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006); Formularul nr. 3 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006) - in original, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4.) Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 1, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf. art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: Indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP. 1.) Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata aferenta codurilor CAEN 7111 ? Activitati de arhitectura, CAEN 9003 ? Activitati de creatie artisitica (Rev. 2).Mod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care va cuprinde inclusiv activitatea autorizata aferenta codurilor CAEN ? 9003 si 7111 (Rev. 2) ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul constatator va fi prezentat de fiecare asociat, raportat la partea din contract pe care o presteaza.Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2.) Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica relevanta in raport cu obiectul procedurii.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 aniincheiati a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 240.000 lei.Ofertantii vor depune in dovedirea cifrei de afaceri din ultimii 3 ani copii dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, in original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul., 2. In cazul sustinerii economice si financiare asa cum este prevazuta la art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, operatorul economic va indeplini conditiile cuprinse la art. 111 din H.G. nr. 925/2006 modificata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Ofertantii participanti la procedura vor prezenta documente/certificate care sa releve faptul ca in ultimii 3 ani au mai prestat servicii similare (servicii de elaborare proiect tehnic avand ca obiectiv proiectare de constructii civile respectiv orice documentatii tehnice care fac obiectul viitorului contract) cu o valoare cumulata de cel putin 120.000 lei, fara TVA (valoare rezultata din maxim 2 servicii prestate) si recomandari de la achizitori aferent documentelor depuse in vederea indeplinirii experientei similare care sa precizeze beneficiarul serviciilor, perioada si locul prestarii serviciilor, valori si daca au fost executate corespunzator si duse la bun sfarsit.Ofertantii participanti la procedura vor prezenta orice documentedin care sa reiasa capacitatea proprie de creatie, dezvoltare si realizare de obiecte sculptural-arhitecturale.Vor depune inclusiv Declaratia priv. lista princip. servicii prestate in ultimii 3 ani - Formularul nr. 6 ? in original, 2. Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului, respectiv: licenta Autodesk AUTOCAD ? 1 buc., licenta Adobe Photoshop ? 1 buc., licenta Autodesk Revit ? 1 buc., licenta ArtCAM Pro ? 1 buc., licenta CARSO Lathe ? 1 buc., CNC PLASMA ? 1 buc., CNC ROUTER -1 buc., sistem debitare 3D cu comanda numerica ? 1 buc., 3. Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare in vederea indeplinirii in bune conditii a contractului (personal tehnic de specialitate): , a) 1 responsabil de contract, arhitect cu drept de semnatura cu experienta de minim 5 ani in coordonarea unor proiecte de mici si mari dimensiuni, se vor atasa spre certificare: - diploma de studii universitare tehnice in domeniu ? in copie;
- curriculum-vitae ? in copie;
- declaratia de disponibilitate - Formularul nr. 20 - in original., b) minim 3 arhitecti cu experienta de minim 2 ani in domeniu, se vor atasa spre certificare: - diploma de studii universitare tehnice in domeniu ? in copie;
- curriculum-vitae ? in copie;
- declaratia de disponibilitate - Formularul nr. 20 - in original., c) 1 operator CNC cu experienta profesionala in domeniu, se vor atasa spre certificare: - curriculum-vitae ? in copie;
- declaratia de disponibilitate - Formularul nr. 20 - in original., d) minim 2 artisti plastici cu experienta de minim 3 ani in coordonarea unor proiecte artisitice de mici si mari dimensiuni, se vor atasa spre certificare: - diploma de studii universitare tehnice in domeniu ? in copie;
- curriculum-vitae ? in copie;
- declaratia de disponibilitate - Formularul nr. 20 - in original.Note: Ofertantii vor nominaliza persoane distincte si nu va putea inlocui niciun membru din echipa prezentata decat cu acordul prealabil al autoritatii contractante., 4. In cazul sustinerii tehnico-profesionale asa cum este prevazuta la art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, operatorul economic va indeplini conditiile cuprinse la art. 111 din H.G. nr. 925/2006 modificata., 5. Dc. of. particip. subcontracteaza anumite parti din contr., vor fi aplicab. preved. art. 45-OUG 34/2006 si art. 11, alin. 7-HG 925/2006, potrivit: , ,AC nu are dr. de a impune indepl. unor crit. de calific. pt. eventualii subcontract., dar resursele materiale si umane ale subcontract. decl. se iau in consid. pt. partea lor de implicare in contr. care urmeaza sa fie indepl., dc. sunt prez. doc. relevante in acest sens?., Capac. tehnica si prof. va fi evaluata in fct. de cum vor fi folos. resursele tehnice si umane de care disp. impreuna, contract. si subcontract. cf. contr. de subcontract. si prev. DA.Anterior semn. contr., op. decl. castigator i se va solic. sa prez. ac. de subcontr. din care sa rez. partea din contr. pe care o va indepl. subcontract. (fizic si valoric, inclusiv ca procent din val. contr.), precum si modul de utiliz. a resurselor tehnice si umane.Dc. contr. de subcontract. sunt incheiate in alta lb. decat lb. rom., se va prez. o copie dp. contr. si traducere legalizata in lb rom. dp. acestea., 5. Dc. oferta este depusa de o asociatie (consortiu), indepl. crit. de calific. si selectie va fi evaluata in cf. cu Acordul/Contr. de asociere depus cu luarea in consid. a modului in care vor fi folos. resursele tehnicesiumanedecaredisp. impreuna asociatii si la oblig./componenteleasumate de fiecare asociat potriv. Contr. de asociere.Din acesta tb. sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata executarii contractului.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducerea in limba romana dupa acestea. Certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) emise pentru cod CAEN 9003 ? Activitati de creatie artisitica (Rev. 2) sau CAEN 7111 ? Activitati de arhitectura - in copie.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de cooperare transfontaliera Ungaro-Romana 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 26.10.2012 14:20