Achizitie publica - Elaborare proiect tehnic, caiet de sarcini, detalii de executie pentru lucrarea ? Reparatii interioare parter cladire birouri in vederea amenajarii de birouri Statia Galati
Detaliu pentru invitatia numarul 354915
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354915/21.10.2013
Denumire contract: Elaborare proiect tehnic, caiet de sarcini, detalii de executie pentru lucrarea ? Reparatiiinterioare parter cladire birouri in vederea amenajarii de birouri Statia Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSNTFC "CFR CALATORI" S.A.Cod fiscal: RO 11054545, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213192428, Fax: +40 0213192428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Galati, str.Domneasca nr.51, Galati, Romania, cod postal: 800008, telefon: +40 0236415985, fax: +40 0236415985, persoana de contact: Biroul Patrimoniu, Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STFC Galati Str. Domneasca nr.51, Etaj 2, Camera 80
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare proiect tehnic, caiet de sarcini, detalii de executie pentru lucrarea ? Reparatiiinterioare parter cladire birouri in vederea amenajarii de birouri Statia Galati
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborarea proiectului tehnic, caietului de sarcini si detaliilor de executie pentru lucrarea ? Reparatiiinterioare parter cladire birouri in vederea amenajarii de birouri Statia Galati conform Datelor Program nr.S76/2/454/09.09.2013. Serviciul presupune si elaborarea de catre proiectant a devizului privind valoarea estimata a lucrarii. Avand in vedere natura serviciului nu sunt aplicabile cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 79421200-3 - Servicii de elaborare de proiecte, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
100 lei. Pentru garantia de participare constituita intr-o alta moneda, cursul de schimb este cel al BNR din data publicarii invita?iei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie, emisa de o banca sau o societate de asigurari, in original; b) virament bancar, in contulRO52BPOS18308027995RON01 deschis la Bancpost Galati-Agentia Mazepa. Pe documentul de constituire a garantiei de participare este obligatorie mentionarea denumiriiprocedurii; c) numerar in casieria S.T.F.C. Galati;Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse conform prevederilor art. 33, alin. (3), lit. b) din HG 925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, atunci cand ofertantul: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantulnu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica. Restituirea garantiei de participare se realizeaza potrivit art. 88 din H.G. nr.925/2006, in baza cererii depuse, formular A18.
Garantie de buna executie
In cuantum 5 % (2, 5 % pentru IMM) din valoarea fara TVA a contractului. Se va constitui, in termen de 3 zile dupa data semnarii contractului ?i oricum inainte de inceperea executarii acestuia, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si va deveni anexa la contract.Garantia de buna executie se poate constitui si in numerar.Garantia de buna executie se va restitui conform prevederilor art. 92, alin.(3), lit.b) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul A3-a din sectiunea Formulare - in original;Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: -Director-Andone Bourceanu;
-Contabil Sef-Nastase Floarea;
-Sef Serviciu Tehnic ?Condruz Viorel;
-Sef Serviciu Juridic- Ilie Marian;
-Sef Birou Patrimoniu, Achizitii- Manghiuc Liliana;
-Economist Biroul Patrimoniu, Achizitii ? Bancila Stelian;
-Instr.Reg. Serviciul Tehnic ? Cotet Elena.2.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A4 din Sectiunea Formulare- in original;3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul A5 ? in original;4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul A6-in original (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010);5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor (sanatate, pensii, somaj), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat- in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.6.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, eliberat de Primaria locala- in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor, la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere cf.art.11, alin.(4) din HG nr.925/2006. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul. Informantiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul in copie, pentru conformitate se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori sibeneficiari, lista confirmata prin prezentarea de certificate/documente emisesau contrasemnate de o autoritate contractanta ori un client privatbeneficiar, din care sa rezulte prestarea serviciilor.Se va completa si depune in original Formularul A8 din Sectiunea FormulareSe va anexa minim un certificat/document emis de beneficiarii la care seface referire in Formularul A8, in original sau copie lizibila, semnata sistampilata pentru conformitate cu originalul, pentru cel putin un contractinscris in lista.2. Declaratie pe proprie raspundere referitoare la studiile, pregatireaprofesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului .Se va completa si depune in original Formularul A9 din Sectiunea Formulare3.Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul deservicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializareaacestora ? in original; (daca este cazul)Se va completa si depune in original Formularul A10 din Sectiunea FormularePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2013 12:45