Achizitie publica - Elaborare proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, obtinerea de acorduri actualizate si elaborarea documentatiei pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului; lucrari de executie aferente proiect
Detaliu pentru invitatia numarul 346662
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346662/15.05.2013
Denumire contract: Elaborare proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, obtinerea de acorduri actualizate si elaborarea documentatiei pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului; lucrari de executie aferente proiectelor de investitii ?MODERNIZAREA UNOR DRUMURI FORESTIERE PE TERITORIUL COMUNEI ZETEA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ZETEACod fiscal: 4367779, Adresa: STRADA PRINCIPALA NR. 272, Zetea, Telefon: 0266241112, Fax: 0266241112
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA PRINCIPALA NR. 272, Zetea, Romania, cod postal: 537360, telefon: +40 0266241112, fax: +40 0266241112, persoana de contact: LADISLAU ZOLTAN SANDOR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, obtinerea de acorduri actualizate si elaborarea documentatiei pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului; lucrari de executie aferente proiectelor de investitii ?MODERNIZAREA UNOR DRUMURI FORESTIERE PE TERITORIUL COMUNEI ZETEA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, obtinerea de acorduri actualizate si elaborarea documentatiei pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului; lucrari de executie aferente proiectelor de investitii ?MODERNIZAREA UNOR DRUMURI FORESTIERE PE TERITORIUL COMUNEI ZETEA?Valoarea cheltuielilor de diverse si neprevazute sunt de 24.901 RON, reprezentand 0.40% din valoarea estimata totala.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 250, 374 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare este de 124.500 RON.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile ? care se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor.- Modalitatea de constituire a garantiei de participare in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006 : a) Un instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original ; Formularul 16.b) prin virament, ordin de plata in contul Comunei Zetea (RO73 TREZ 3525 006X XX00 0103), deschis la Trezoreria Odorheiu Secuiesc, CUI: 4367779.c) numerar la casieria autoritatii contractante.Ofertantii care se incadreaza in categoria de IMM, beneficiaza de un reducere de 50% in ceea ce priveste constituirea garantiei de participare. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii trebuie sa ataseze ofertei Formularul 17.In caz de neprezentare a dovezii achitarii garantiei de participare in original in sedinta de deschidere, inainte de deschiderea ofertelor, oferta va fi respinsa fara a fi deschisa si va fi returnata ofertantului. In cazul constituirii garantiei in euro, conversia in lei se va face la cursul BNR din data publicarii pe SEAP a invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA. In cazul IMM-urilor garantia de buna executie se va constitui intr-un procent de 50% din cuantumul mai sus mentionat.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari, conform art. 90 din HG 925/2006, prin una dintre urmatoarele variante: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.- Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91 al HG 925/2006. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateModalitati de participare la licitatie1. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual sau ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant sau partener pentru acelasi contract sau lot va conduce la respingerea ofertelor respective.3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o societate mixta/consortium /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte/consortiului/asocierii (documenele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de lucrari executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).De asemenea, acordul de asociere va mai preciza ca: 1) Toti partenerii din cadrul societatii mixte/consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.2) Structura sau constituirea societatii mixte/ consortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/asociere /societate mixta trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial. Subcontractantul nu este considerat partener.Toate documentele emise de ofertant cu scopul participarii la procedura de achizitie publica se vor prezenta in original.III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: I. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul trebuie sa prezinta Formularul 1.II. Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006Ofertantul trebuie sa prezinta Formularul 2. Daca este cazul, fiecare asociat, subcontractant, respectiv tert sustinator trebuie sa prezinte acest formular.III. Neincadrarea intr-una din situa?iile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a ), lit.c si lit. d) din OUG nr.34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul asocierii, fiecarea asociat va prezenta Formularul 3 si documentele solicitate.Ofertantul trebuie sa prezinta urmatoarele documente: ? Formular 3.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.? Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaOfertantul trebuie sa prezinta Formularul 4.? Conflictul de interese - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul 5. Daca este cazul, fiecare asociat, subcontractant, respectiv tertul sustinator trebuie sa prezinte acest formular.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Membrii comisiei de evaluare- Kozma Peter Lajos ? consilier local, viceprimarul Comunei Zetea- Sebestyen Csaba - Secretarul Comunei Zetea- Sanduly Sandor ? consilier- Zsombori Arpad ? consilier local, membru comisie- Gergely Istvan - consilier local, membru comisieExperti cooptati- Derzsi Laszlo; ? specialist in achizi?ii publice, membru cooptat, fara drept de vot- Ilyes Szabolcs Gyorgy ? membru cooptat, expert in managmentul proiectelor, fara drept de vot- Simo; Ferenc ? inginer constructor, membru cooptat, fara drept de votConsilieri locali: - Sebestyen Istvan-Elemer ? consilier local- Kovacs Zoltan ? consilier local- Sandor Csaba ? consilier local- Babos Zsolt ? consilier local- Sanduj Laszlo; ? consilier local- Kando; Denes ? consilier local- Karsai Attila ? consilier local- So;lyom Matei ? consilier local- Balazsi Ro;bert ? consilier local- Peter Ede ? consilier local- Pal Barna-Imre ? consilier localPrimarul Comunei Zetea- Nagy AttilaNota: Lipsa oricaruia dintre aceste documente nu poate fi completata ulterior si se sanctioneaza cu respingerea ofertei ca inacceptabila. I. Prezentarea Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertuluiin original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte ca: a) domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii respectiv urmatoarelor coduri CAEN: COD CAEN: 4211COD CAEN: 7112b)- nu suntinscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa sau ca societatease afla in incapacitate de plataPrin depunerea acestui document, ofertantul isi asuma raspunderea ca datele inscrise in documentul depus in cadrul ofertei sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Daca se dovedeste ca datele inscrise nu sunt reale la data limita de depunere a ofertelor, oferta respectiva va fi respinsa ca inacceptabila.In cazul persoanelor juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantul trebuie sa detina la activitate codurile in vigoare din tara de origine, care sunt echivalente cu codul(rile) CAEN mentionate anterior . Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Nota: In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc prezinta certificatul constatator in copie simpla, Autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca in ultimii 5 ani (calculat de la data limita de depunere a ofertelor) a efectuat proiectarea (faza PT + DE) si executia a unei sau mai multor lucrari similare a caror valoare cumulata (fara TVA) sa fie de cel putin: 67, 000.00 lei - proiectare6, 158, 000.00lei - executieLucrarea/lucrarile prezentate pentru demonstrarea experientei similare trebuie sa aiba ca obiect: - construirea si/sau reabilitarea si/sau modernizarea unor drumuri.Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost incheiate contractele respective.Pentru calculul nivelului minim impus vom prezenta cursul lei/euro raportat la cursul mediu BNR, pentru anii 2008-2012, astfel 1 euro: - 2008 = 3.6827 RON- 2009 = 4.2373 RON- 2010 = 4.2099 RON- 2011 = 4.2379 RON- 2012 = 4.4560 RON- 2013 = 4.3802 RONSe va prezenta Fisa de experienta similara ?Formular 8., Asigurarea dotarilor necesare: Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se va completa Formularul 9.In cadrul Formularului 9 ofertantul isi va asuma obligatia ca in cazul in care i se va atribui contractul de achizitie, dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe prezentate vor fi disponibileori de cate ori este necesar in cadrul derularii contractului si pe intreaga perioada de valabilitate a acestuia., Asigurarea expertilor: Ofertantul trebuie sa asigurare personalul calificat, dupa cum urmeaza (cerinta reprezinta un minim de personal) :1. Manager de proiect, care trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: - Certificat de atestare profesionala in domeniul managementului de proiect.Experienta profesionala: minim 3 ani in domeniul lucrarilor CFDP2. Sef santier, inginer specializarea CFDP -Experienta profesionala: minim 3 ani in domeniul lucrarilor CFDP3. Sef proiect (pentru proiectare)inginer CFDP - Experienta profesionala: minim 3 ani in domeniul proiectarii CFDP; - Detine atestat MAPDR, conform Ordinului MAPDR 576/2009 valabil la data limita de depunerea ofertelor.4. Proiectant ? inginer specializata CFDP. - Experienta profesionala: minim 3 ani in domeniul proiectarii CFDP.5. Inginer topometrist ? avand autorizatia OCPI.6. Responsabil tehnic cu executia (R.T.E.): - in domeniul II ? Constructii rutiere, drumuri.7. Coordonator SSM - in conformitate cu HG 300/2006., Ofertantii vor prezenta certificate de atestare profesionala /atestate /diplome /autorizatii /legitimatiiemise de institutiile abilitate (aflate in termen de valabilitate la datalimita de depunere a ofertelor, acolo unde se impune).Ofertantul va completa Formularul 11 ? Declaratie pe propria raspundere privind disponibilitatea personalului implicat in proiect. Ofertantul va completa Formularul 12 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Certificat cu termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (ISO 9001 sau echivalent), pentru activitati de constructiisi servicii de proiectare si inginerie in copie. Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificarilor.Certificate valabile la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardului de management al mediului (SR EN ISO 14001 sau echivalent) pentru activitati de constructii si servicii de proiecare si inginerie in copie. Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificarilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie a lucrarii
15
Descriere: Pentru oferta cu perioada de garantie cea mai mare se acorda 15 de puncte. Pentru oferta cu perioada de garantie cea mai mare se acorda 15 de puncte. Pentru celelalte oferte punctajul se acorda pe baza formulei: Punctaj = perioada de garantie a ofertei n / perioada de garantie cea mai mare X 15 Orice oferta cu o perioada de garantie mai mica de 2 (doi) ani va fi declarata neconforma. Ofertele care depasesc perioada de garantie acordata lucrarilor de peste 6 ani, nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.05.2013 17:37