Achizitie publica - Elaborare proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului, elaborarea documentatiei pentru obtinerea autorizatiei de construire, lucrari de executie aferente proiectului de interventie ?Puner
Detaliu pentru invitatia numarul 352019
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352019/06.08.2013
Denumire contract: Elaborare proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului, elaborarea documentatiei pentru obtinerea autorizatiei de construire, lucrari de executie aferente proiectului de interventie ?Punerea in siguranta a conductei de aductiune Fir 1, STA Valenii de Munte ?N.H. Movila Vulpii in zona de subtraversare a raului Varbilau ? Cod CPV 45246000-3-2, Cod CPV 71322000-1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialEXPLOATARE SISTEM ZONAL PRAHOVA SACod fiscal: RO18856244, Adresa: str Gh Gr CANTACUZINO, Ploiesti, Telefon: 0244512600, Fax: 0244515035
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului, elaborarea documentatiei pentru obtinerea autorizatiei de construire, lucrari de executie aferente proiectului de interventie ?Punerea in siguranta a conductei de aductiune Fir 1, STA Valenii de Munte ?N.H. Movila Vulpii in zona de subtraversare a raului Varbilau ? Cod CPV 45246000-3-2, Cod CPV 71322000-1
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarea are drept scop punerea in siguranta a conductei de aductiune Fir 1STA Valenii de Munte ?N.H. Movila Vulpii in zona de subtraversare a raului Varbilau, zona in careconducta afost afectata de coborarea talvegului raului .Contractul include elaborare proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie , asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului, elaborarea documentatiei pentru obtinerea autorizatiei de construire, lucrari de executie aferente proiectului de interventie ?Punerea in siguranta a conductei de aductiune Fir 1, STA Valenii de Munte ?N.H. Movila Vulpii in zona de subtraversare a raului Varbilau ?Valoarea estimata totala (fara TVA) este de :1.657.280 leiValoarea cheltuielilor de diverse si neprevazute este de 315004 lei(fara TVA), reprezentand 19 % din valoarea estimatafara diverse si neprevazute .
II.1.6) CPV: 45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 972, 284 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie participare este: 33000 lei.Dovada constituirii garantiei de participare se posteaza obligatoriu in SEAP si se va trimite in original la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor (exceptie facand viramentul bancar).Perioada valabilitate garantie de participare este cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, 60 de zile calendaristice care se va raporta latermenul limita de primire a ofertelor.Perioada de valabilitate a ofertelor si implicit a garantiei de participare se poate prelungi la solicitarea autoritatii contractante.Mod constituire: conf.preved.art.86 din H.G. 925/2006 cu modific.si complet.ulterioare: a)virament bancar ;b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, scanate dupa documentele originale (Formular 14 sau alt model care sa contina cel putin datele din acest formular).Viramentul bancar se va face in contul S.C. Exploatare Sistem Zonal Prahova S.A. nr.RO75RZBR0000060008140932deschis la Raiffeisen Bank Ploiesti astfel incat confirmarea constituirii garantiei de participare in aceasta forma sa fie efectuata pana cel mai tarziu data si ora depunerii ofertelor.In oricare forma va fi emisa, garantia bancara de participare va fi irevocabila.Garantie participare IMM : in cuantum de 50 % , respectiv 16500 lei.In acest caz se va completa Formular 13 iar originalul se va trimite la sediul societatii impreuna cu forma de constituire a garantiei de participare.In conformit.cu art. 2781 litera b)din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie suma de 5752, 28 lei.Pt. oferte in asociere, garantÃa de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Echivalenta din lei in alta valuta se va face cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, la cursul BNR
Garantie de buna executie
Garantia debuna executie se constituie in cuantumde10% din valoarea contractului fara TVA. In cazul IMM ?urilor garantia de buna executie se va constitui intr-un procent de 50 % din cuantumul mai sus mentionat.Garantia de buna executie se constituie conform art.90alin .(1)-(3) din HG925/2006 si HG 1045/2011.La prezentarea ofertei operatorul economic va opta pentru una din variantele de constituire a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Modalitati de participare :1.Un ofertant poate participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual sau ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii;2.Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant sau partenerpentru acelasi contract sau lot va conduce la respingerea ofertelor respective.3.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o societate mixta /consortiu/asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a)oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte/consortiului/asocierii (documentele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de lucrari executate de acestia;b)oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care implica legal toti partenerii;c)unul din membri trebuie numit ca partener conducator(lider) ?responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputerniciere scrisa si semnata de fiecare partener in parte;d)oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statuteze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator(liderului).De asemenea acordul de asociere va mai preciza ca :1)toti partenerii din cadrul societatii mixte/consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului ;2)structura sau constituirea societatii mixte/consortiului /asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale.Noul consortiu/asociere/societate mixta trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial.Subcontractantul nu este considerat partener.Documentele solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?III.2.1.a)Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Declaratie privind calitatea de participant la procedura ?Ofertantul trebuie sa prezinte Formular 11.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Conditie de calificare: ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: declaratie pe proprie raspundere ?completare de catre ofertantFormular 2.Acest formular trebuie completat si depus de fiecare asociat, respectiv tert sustinator.Se solicita cazierul fiscal al operatorului economic .Pentru tarile in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier fiscal)ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage dupa sine excluderea ofertantului /operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator)din procedura si respingerea ofertei.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181din OUG 34/2006Conditie de calificare: nu se va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local(indiferent de cuantumul acestora) ?documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi insotite de traducere autorizata.Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici/tertul sustinator (daca exista) pentru situatiile prevazute la lit.a), c1) si d), , trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire: operatorul economic/ fiecare membru din asociere va prezenta : -declaratie pe proprie raspundere ?Formular 3la care se vor anexa: a)certificat de atestare fiscala privind plata contributiilor la bugetul general consolidat eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ;b)certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de impozite si Taxe Locale privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic , nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatille cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor personane juridice /fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.3)Declaratie : ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ?Documente de confirmare : declaratie pe proprie raspundere ?completare Formular 1A4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691Documente de confirmare: declaratie pe proprie raspundere ?completare Formular 4 de catre fiecare asociat, subcontractant, respectiv tert sustinator.Pentru tert se solicita angajamentul de sustinere, declaratia privind neincadrarea in prevederile art. art.691, declaratia de eligibilitate, decl. conform art.181-art.a, c indice 1 si d). Pentru subcontractanti se solicita numaideclaratia privind neincadrarea in prevederile art. art.691.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Membrii comisie de evaluare: -Mares Isbasoiu Catalina Adriana ?Director Tehnic-Presedinte comisie-Stoica Ionut ?Resp. comp. Contabilitate ?membru comisie-Dobre Madalina ?Sef Birou TDI-membru comisie-Sabangeanu Constantin ?Sef S.H.Aductiuni ?membru comisie-Ionita Tatiana?subinginer?membru comisie-Duma Ioan?subinginer ?membru comisie-Chesca Marius?inginer ?membru comisieConsilier juridic-Dobrescu CatalinPersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: -Niculae Sorin ?Director General-Torcatoru Rodica ?Director EconomicNota : lipsa oricaruia dintre aceste documente nu poate fi completata ulterior si se sanctioneaza cu respingerea ofertei ca inaceptabila . Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizataPentru persoanele juridice romane : Documente de confirmare: -prezentarea certifcatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului .Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului ) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc prezinta certificatul constatator in copie simpla, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta ii vasolicita prezentarea pentru conformitate a documentului certificat constatator in original sau copie legalizata.Pentru persoanele juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1.Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani( 2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu valoarea de 3.314.560 lei. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca in momentul semnarii va avea acces la sau are la dispozitie resurse financiare reale pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii.Perioada maxima de sustinere 4 luniValoarea maxima de sustinere lei este de400.000 leiAstfel ofertantul va prezenta o declaratie de disponibilitate de sustinere a lucrarilor pe perioada acestora si valoarea solicitata.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la/ sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata.Declaratie privind cifra de afaceri -Completare Formular 5Este lasat la latitudinea operatorilor economici prin ce document dovedesc indeplinirea criteriului de calificare referitor la valoarea minima a cifrei de afaceri.In cazul consortiilor, asocierilor , criteriul se va indeplini prin cumul.Pentru calculul cifrei de afaceri exprimata in alta moneda decat lei se va folosi cursul mediu comunicat de catreBanca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost incheiate contractele respective.Echivalentul in Lei a valorilor exprimate in Euro se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul Lei/Euro mediu comunicat de catre BNR pentru anul respectivPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica-Lista lucrarilor executatein ultimii 5aniSolicitat [ X ]Formular 6Ofertantulva prezenta cel putin ocertificare de buna executie sau documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar privind modul de indeplinire a obligatiilor.Daca beneficiarul este client privat si din motive obiective nu se poate obtine o confirmare din partea acestuia se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere a ofertantului.Avand in vedere ca obiectul contractului presupune atat proiectare cat si executie , in situatia in care ofertantul nu are o certificare de buna executie pentru un contract de aceeasi natura va prezenta doua certificari distincte ., Informatii privind personalul tehnic de specialitate- SolicitatSe va completao declaratie pe proprie raspundere a ofertantului prin care acesta confirma asigurarea cu personal de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului;Formular 7( inclusiv anexa Formular 7)Avand in vedere specificul lucrarii si anume faptul ca este o lucrare hidrotehnica se solicita ca: -responsabilul tehnic cu executia (RTE) de care dispuneantreprenorul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant sa fie atestat tehnico ?profesional pentru domeniul V??Constructii si amenajari hidrotehnice? -se solicita atestatul;
- responsabilul cu controlul tehnic de calitate in constructii (CQ)de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertantSesolicita : -sef de proiect (pentru proiectare);inginer constructii hidrotehnice-proiectant -inginer specializat in domeniul constructiilor hidrotehnice ;Coordonator SSM, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilorSolicitat [ X ]Se vor scana CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari precum si documente care atesta calificarile declarate. Formular 8, Informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii trei anisolicitat [ X ]Se va completa o declaratie pe proprie raspundere cu informatiilesolicitate ?semnata de catre ofertant si scanata alaturi de celelalte documente .Formular 9, Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariSolicitat [ X ]Se va completa o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulteutilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariFormular 10Echipamentele de constructii (utilajele) utilizate pentru indeplinirea contractului trebuie sa fie echipate la nivel Euro 3 Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru managementul calitatii ?certificat cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (ISO 9001 sau echivalent), pentru activitati de constructii si servicii de proiectare si inginerie( in copie), Certificat cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardului de management al mediului (SR EN ISO 14001 sau echivalent) pentru activitati de constructii si servicii de proiectare si inginerie (in copie).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
?termen de realizare proiectare ?
15
Descriere: componenta tehnica
? termen de garantie ?
10
Descriere: componenta tehnica
termen de executie a lucrarii
15
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 17.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 08:44