Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elaborare Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitie ?


Detaliu pentru invitatia numarul 325401
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SARU DORNEI (PRIMARIA)
Numar invitatie: 325401/30.04.2012
Denumire contract: Elaborare Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie si asistenta tehnica din partea proiectantuluisi executie lucrari pentruobiectivul de investitie ? Modernizare drum forestier Sarisorul Mic, in comuna Saru Dornei, judetul Suceava?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SARU DORNEI (PRIMARIA)Cod fiscal: R4326884, Adresa: STRADA PRINCIPALA NUMARUL 138, saru Dornei, Telefon: 0230574463, Fax: 0230574558
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA PRINCIPALA NUMARUL 138, saru Dornei, Romania, cod postal: 727517, telefon: +40 230574463, fax: +40 230574558, persoana de contact: IOAN-CATALIN IORDACHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Saru Dornei, localitatea Saru Dornei, judetul Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie si asistenta tehnica din partea proiectantuluisi executie lucrari pentruobiectivul de investitie ? Modernizare drum forestier Sarisorul Mic, in comuna Saru Dornei, judetul Suceava?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se propune modernizarea drumului forestier Sarisorul Mic din comuna Saru Dornei, judetul Suceava.Contractul presupune servicii de proiectare - Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii ? Modernizare drum forestier Sarisorul Mic, in comuna Saru Dornei, judetul Suceava? conform caietului de sarcini, care este parte integranta a documentatiei de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 760, 100.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de: 115.000Lei. In cazul respingerii unei contestatii catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma de 8.136 lei din garantia de participare, in conditiile OUG 34/2006.Per de valab a gar pt partic este cel putin egala cu per de valab a of.Garat de partic va fi constit, la alegere, prin: prin scris de garant banc - Form. 4, care se prezinta in orig, in cuantumul si pentru peri prev in doc de atrib;instrum de garant emis in cond legii, de o soc de asig in orig, in cuantumul si pentru per prev in doc de atrib;ordin de plata, cu cond confirm acestora de catre banca emitenta, pana la data desch of; In cazul optarii pentru const garantiei de participare prin virament bancar, suma se va vira in contul: RO08TREZ5975006XXX000051deschis la Trezoreria Vatra Dornei, in numele Comunei Saru Dornei, cod fiscal 4326884 iar persoana juridica va prezenta ordinul de plata vizat de banca sau de societatea de asigurari.Documentul privind constituirea garantiei de participare se va prezenta in original cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor, in afara coletului de oferta. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii. Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitate mai sus, declaratia/declaratiile privind incadrarea in categoria I.M.M (daca este cazul), vor fi respinse in sedinta de deschidere a ofertelor . In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare este necesar ca fiecare operator economic asociat sa se incadreze, in mod individual, in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% (2, 5% in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului, in lei, exclusiv TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/14.07.2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Decl pe propria rasp privind neincadr in dispoz art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modif si complet prin Legea nr. 337/2006, cu modif si complet ulterioare. Cerinta obligatorie: Completare Formular nr. 7b ? in orig. In sit in care un grup de op ec depune o oferta comuna(asociere), fiecare membru al grupului de op ec care depune oferta comuna trebuie sa prez doc. Doc va fi prez si de tertul sustinator, daca este cazul. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prev art. 180 din OUG 34/2006 cu modif si complet ulterioare.2.Decl pe propria rasp priv neincadr in dispoz art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modif si complet prin Legea nr. 337/2006, cu modif si complet ultCerinta obligatorie: Completare Formular nr. 7c ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. Tertul sustinator trebuie sa dovedeasca neincadrarea in lit. a), c1) si d) ale art. 181 din OUG 34/2006. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3.Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de Ministerul Economiei si Finantelor ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala (Directia Generala a Finantelor Publice a judetului) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte document echivalente din tara de origine. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantii din a caror certificate rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general conolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie.4.Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si alte venituri ale bugetului local ? eliberat de Primaria locala (Directia de Buget, Contabilitate si Fiscalitate, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte document echivalente din tara de origine.Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabile la data limita de depunere a ofertelorOfertantii din a caror certificate rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general conolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie.5.Certificat de participare la procedura cu oferta independent, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent. Cerinta obligatorie: Prezentarea declaratiei ?Certificat de participare la procedura cu oferta independent? Completare Formular nr. 314 ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica. Cerinta obligatorie: Completare Formular nr. 5 Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati si subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: Completare Formular nr. 8 ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. Ofetantul care se afla in situatiile prevazute de art. 691 vor fi exclusi din procedura.Persoanele cu functie de decizie in cadrul Autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Reprezentant legal ? primar ? Iordache Ioan Catalin, Bodea Leontin ?referend urbanism/cadastru, Andrei Georgeta ? inspector financiar, Moraru Gheorghe ? sef serviciu public, Melinte Marcela ? referend registru agricol, Airinei Mihaela ? inspector contabil, Moraru Mioara - inspector. Pt PERSOANE JURIDICE/FIZICE ROMANECertif constat emis de Oficiul Reg Com, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data lim de desch a of, din care sa rezulte ob de activ al respect opec. Ob contract tb sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Doc se vor prez in oricare dintre formele: orig, copie legali sau copie lizibila cu ment ?conform cu originalul". In sit in care un grup de op ec depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de op ec care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul.Pt PERSOANE JURIDICE/FIZICE STRAINEDoc care dovedesc o forma de inreg/atestare sau apartenenta dpdv profesional, in conform cu preved legale din tara in care ofertantul este rezident, in oricare din formele orig, copie legaliz sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de trad autoriz in limba romana si legaliz. In sit in care un grup de op ec depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de op ec care depune oferta comuna trebuie sa prez aceste documente. Doc emise de autorit competente vor fi valabile la data desch of. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 60 zile anterior datei deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani sa fie minim 11.000.000lei., Acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suf pentru realiz unui cash-flow de exec a lucr in cauza, in valoare de 1.100.000 lei, pe o perioada de 6 luni de la data desch of.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Decl priv lista lucrarilor exec in ultimii 5 ani, resp a serviciilor prestate in ultimii 3 ani, Pentru lucrari: Experienta similara pentru executie minim o lucrare avand ca obiect constructie/modernizare drumuri in valoare minima de cel putin 5.484.339lei fara TVA executata in ultimii 5 ani.Pentru servicii: Experienta similara pentru proiectare minim o lucrare avand ca obiect proiectare constructie/modernizare drumuri in valoare minima de cel putin 275.761, 45 lei, fara TVA proiectata in ultimii 3 ani.Se mentioneaza ca cei 5 respectiv 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Decl priv utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicePt proiectare: Ofertantul trebuie sa dispuna de logistica, echip necesare realiz serv, tehnica de calcul si software adecvate.Pt exec lucrari: Op. ec. treb. sa faca dovada ca are in dotarea sa, in propr, in chirie, sau in leasing, cel putin urm: autogreder, autocisterna, buldoexcavator, excavator, autobasculanta, buldozer , incarcator frontal, compactor cu cilindru vibrator, Vibrofinisor sau placa vibrant, statie de preparat betoane de ciment sa asigure cant de beton nec in cond impuse conf regleme tehnice in vig, aflata in propr sau detinuta prin contract de inchiriere, acces la produse de balastiera proprii sau pe baza de contract de inchir sau furnizare, - acces la prod de cariera proprii sau pe baza de contract de inchir sau furniz, nec prod beton rutier, -lab atestat ISC pentru profilele necesare exec. lucrar, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatiiPersonal cheie pt proiectare: -inginer atestat pentru proiectarea drumurilor forestiere conform Ord min agric, pad si dezv rur nr.576/2009 ? 1 pers;
-inginer geotehnician ? 1 pers, inginer hidro ? 1 pers, inginer topo ? 1 persPersonal cheie pt. executie: -responsabil tehnic cu executia -1 pers-inspector protectia muncii si responabil PSI - 1 pers-sef santier ? inginer CFDP - 1 pers-sef punct de lucru ? inginer sau subinginer CFDP, - 1 persoana-topograf - 1 pers-responsabil cu controlul calitatii - 1 pers, Pt proiectare: Ofertantii vor face dovada specializ si atestarii pers jurid in ceea ce priveste: -Elab doc pt fundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor si a a autorizatiei de gospodarire a apelor, conform Legii Apelor nr. 107/1996 si Ordin 799/2012., Informatii privind subcontractantiiFara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indepl a viit contract de achiz publ, of are dreptul de a include in prop tehnica posib de a subcontracta o parte din contract. Standarde de asigurare a calitatii -certif ISO 9001 sau echiv priv sist de manag al asig calit., Standarde de protectia mediuluiCertif ISO 14001 sau echiv priv sist de manag al mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: I. Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei?- Componenta financiara se acorda astfel: I.1. pentru oferta cu valoarea cea mai scazuta se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 60 de puncte.I.2. pentru o alta oferta decat cea prevazuta la I.1. se acorda punctaj astfel: Ppo = (po minim/ pon) x60, Unde: Ppo ? punctajul ofertei, Po mimnim ? pretul minim ofertat, Pon ? pretul ofertei (n)
Punctaj tehnic
40
Descriere: II.?Punctaj tehnic? se acorda astfel: II.a. Durata de finalizare a PT 20 puncte- Durata de finalizare va fi exprimata in zile. Durata maxima acceptata (peste care oferta va fi considerata neconforma) este de 60 de zile, iar durata minima realista este de 10 zile.1.pentru cea mai mica durata de finaliz a serv se acorda punctaj maxim alocat, respectiv 20 puncte, 2. pentru o alta durata decat cea prevazuta mai sus se acorda punctaj astfel: PDPT = (Dmin / Dn) x 20; II.b. Durata de garantie acordata lucrarilor 20 puncte. Garantia acordata lucrarilor se va exprima in luni. Durata minima acceptata (sub care oferta va fi considerata neconforma) este de 12 luni, iar durata maxima - 60 de luni. - 1.pentru cea mai mare durata de garantie acordata lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 20 de puncte, 2.pentru o alta durata decat cea prevazuta mai sus se acorda punctaj astfel: PDG = (Dn / Dmax) x 20;
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP, atasat invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer