Achizitie publica - Elaborare Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitie ?R
Detaliu pentru invitatia numarul 330465
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330465/26.06.2012
Denumire contract: Elaborare Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie, asistenta tehnica din partea proiectantuluisi executie lucrari pentruobiectivul de investitie?Refacerea si modernizarea infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010, in comuna Saru Dornei, judetul Suceava ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SARU DORNEI (PRIMARIA)Cod fiscal: R4326884, Adresa: STRADA PRINCIPALA NUMARUL 138, saru Dornei, Telefon: 0230574463, Fax: 0230574558
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA PRINCIPALA NUMARUL 138, saru Dornei, Romania, cod postal: 727517, telefon: +40 230574463, fax: +40 230574558, persoana de contact: IOAN-CATALIN IORDACHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Saru Dornei, STRADA PRINCIPALA NUMARUL 138, saru Dornei, Romania, cod postal: 727517
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie, asistenta tehnica din partea proiectantuluisi executie lucrari pentruobiectivul de investitie?Refacerea si modernizarea infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010, in comuna Saru Dornei, judetul Suceava ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si executia lucrarilor aferente obiectivului -?Refacerea si modernizarea infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010, in comuna Saru Dornei, judetul Suceava ?, conform caietului de sarcini, care este parte integranta a documentatiei de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 935, 702.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de: 118.700 Lei. In cazul respingerii unei contestatii catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma de 8.153, 57 lei din garantia de participare, in conditiile OUG 34/2006.Per de valab a gar pt partic este cel putin egala cu per de valab a of.Garat de partic va fi constit, la alegere, prin: prin scris de garant banc - Form. 4, care se prezinta in orig, in cuantumul si pentru peri prev in doc de atrib;instrum de garant emis in cond legii de o societate bancara, de o soc de asig in orig, in cuantumul si pentru per prev in doc de atrib;ordin de plata, cu cond confirm acestora de catre banca emitenta, pana la data desch of; In cazul optarii pentru const garantiei de participare prin virament bancar, suma se va vira in contul: RO08TREZ5975006XXX000051 deschis la Trezoreria Vatra Dornei, cod fiscal 4326884, iar persoana juridica va prezenta ordinul de plata vizat de banca sau de societatea de asigurari. Documentul privind constituirea garantiei de participare se va prezenta in original cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor, in afara coletului de oferta. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii. Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitate mai sus, declaratia/declaratiile privind incadrarea in categoria I.M.M (daca este cazul), vor fi respinse in sedinta de deschidere a ofertelor . In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare este necesar ca fiecare operator economic asociat sa se incadreze, in mod individual, in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% (2, 5% in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului, in lei, exclusiv TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/14.07.2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind situatia personala a operatorului economicin conformitate cu prevederile art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modif si completataprin Legea nr. 337/2006, cu modif si complet ulterioare. Cerinta obligatorie: Completare Formular nr. 7b ? in orig. In situatiain care un grup de operatorieconomicidepune o oferta comuna(asociere), fiecare membru al grupului de operatori economicicare depune oferta comuna trebuie sa prezintedocumentul. Documentulva fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prev art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Conform Art. 9. ? (1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP ?Cerin?ele referitoare la obliga?iile de plata a impozitelor, taxelor ?i contribu?iilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul e?alonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.?2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispoz art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modif si complet prin Legea nr. 337/2006, cu modif si complet ulterioare.Cerinta obligatorie: Completare Formular nr. 7c ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. Tertul sustinator trebuie sa dovedeasca neincadrarea in lit. a), c1) si d) ale art. 181 din OUG 34/2006. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3.Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de Ministerul Economiei si Finantelor ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala (Directia Generala a Finantelor Publice a judetului) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, si trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.. Ofertantii din a caror certificate rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general conolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie.Conform Art. 9. ? (1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP ?Cerin?ele referitoare la obliga?iile de plata a impozitelor, taxelor ?i contribu?iilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul e?alonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.?4.Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si alte venituri ale bugetului local ? eliberat de Primaria locala (Directia de Buget, Contabilitate si Fiscalitate, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte document echivalente din tara de origine.Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, si trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertantii din a caror certificate rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general conolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie5.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent. Cerinta obligatorie: Prezentarea declaratiei ?Certificat de participare la procedura cu oferta independent? Completare Formular nr. 314 ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica. Cerinta obligatorie: Completare Formular nr. 5 Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati si subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: Completare Formular nr. 8 ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. Ofetantul care se afla in situatiile prevazute de art. 691 vor fi exclusi din procedura. Documentul va fi prezentat si de subcontractanti sau tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie in cadrul Autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Reprezentant legal ? primar ? Iordache Ioan Catalin, Bodea Leontin ? referend urbanism/cadastru, Andrei Georgeta ? inspector financiar, Moraru Gheorghe ? sef serviciu public, Melinte Marcela ? referend registru agricol, Airinei Mihaela ? inspector contabil, Moraru Mioara - inspector., consilieri Comuna Saru Dornei Sfaca Eugen, Ticsa Haralampie, Vasiliu Corneliu-Eugen, Grigoras Petru, Juncu Ioan PERSOANE JURIDICE/FIZICE ROMANE1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operatoreconomic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul.PERSOANE JURIDICE/FIZICE STRAINE2. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizataIn situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte aceste documente.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 60 zile anterior datei deschiderii ofertelor.3. Pentru proiectare: Prezentare dovada specializare si atestare persoanajuridica in ceea ce priveste: -Elaborare documentati pt fundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor sia autorizatiei de gospodarire a apelor, conform Legii Apelor nr. 107/1996 si Ordin 799/2012.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani sa fie minim 11.870.000 lei.Prezentare copii dupa documentele disponibile ale operatorilor economici din care sa rezulte valoarea CA globale. ? in copie conform cu orig.Daca un grup de op ec depune o oferta comuna, atunci situatia economica si fin se dem prin luarea in consid a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grup.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratieprivindlista lucrarilor executatein ultimii 5 ani, respectiv a serviciilor prestate in ultimii 3 ani. Pentru experienta similara se accepta si contract de proiectare si executie, cu respectarea conditiilor impuse de autoritatea contractanta.Se mentioneaza ca cei 5 respectiv 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Pentru lucrari: Experienta similara pentru executie lucrariavand ca obiect constructie/modernizare drumuri in valoare egala sau mai mare decat5.652.448lei fara TVA, confirmata prin cel mult 2 contracte, din ultimii 5 ani. Pentru experienta similara se accepta si contract de proiectare si executie, cu respectarea conditiilor impuse de autoritatea contractanta.Pentru lucrarea prezentatadrept experienta similara se vor prezenta : -copii dupa parti relevante a unui contract de lucrari(parti, durata, valoare, garantii, semnaturi), -copie dupa process verbal de receptie partiala/ copie dupa process verbal de receptie la terminarea lucrarilor/ copie dupa process verbal de receptie finala ? daca a expirat perioada de grantie acordat a lucrarilor, - Recomandare ? original, copie legalizata sau copie conform cu originalul., Pt servicii: Experienta similara pentru proiectare avand ca obiect proiectare constructie/modernizare drumuri in valoare egala sau mai mare decat 283.254 lei, fara TVA, confirmata prin cel mult2 contracte, din ultimii 3 ani.Pentru lucrarea prezentata drept experienta similara se vor prezenta : -copii dupa parti relevante a unui contract de servicii (parti, durata, valoare, garantii, semnaturi), -proces verbal de finalizare a serviciilor (predare primire a documentatiilor), - Recomandare ? original, copie legalizata sau copie conform cu originalul., Decl privind utilajele, instalatiile, echip tehnicePt proiectare: Ofertantul tb sa dispuna de logistica, echip necesare realizarii serviciilor, tehnica de calcul si software adecvate. Pentru a fi considerat calif ofertantul tb sa detina licenta pt programele utilizate in serv de proiectare.Pt executie lucrari: Ofertantul tt sa faca dovada ca are in dotarea sa, in proprietate, in chirie, in leasing sau alte posib de detinere cel putin urmat: -autogreder, -autocisterna, -buldoexcavator, -autobasculanta, -autobetoniera, -cilindru compactor, -repartizator asfalt, -statie de preparat betoane de ciment sa asigure cantitatea de beton nec in cond impuse conf reglementarilortehnice in vigoare, aflata in proprietate sau detinuta prin contract de inchiriere, -laborator atestat ISC pentru incercari necesare executiei lucrarilor, -statie asfalt aflata in proprietate sau detinuta prin contract de inchiriere-acces la asigurarea agregatelor de cariera, Pentru autovehicule- declaratie pe proprie raspundere pentru valabilitatea ITP, iar in situatia ofertantului castigator se va prezenta pana la incheierea contractului documente cu privire la valabilitatea ITP.Statia de betoane si statia de asfalt cu cu respectarea prevederilor tehnice in vigoare . Daca operatorul economic se prezinta cu o statie de betoane mobila nu se solicita autorizatie de mediu, ofertantul care va fi declarat castigator va prezenta autorizatia de mediu pentru statie., Statia de betoane si statia de asfalt cu cu respectarea prevederilor tehnice in vigoare . Daca operatorul economic se prezinta cu o statie de betoane mobila nu se solicita autorizatie de mediu, ofertantul care va fi declarat castigator va prezenta autorizatia de mediu pentru statie., Autorizatia laboratorului emisa ISC, anexa cu profilele autorizate In cazul in care laboratorul nu apartine ofertantului, se vor prez si contract de prest serv inche intre of si lab resp. Autoriz/acredit laboratoarelor trebuie sa cuprinda in profile autoriz/acredit toate incercarile de laborator necesare executiei lucrarii si trebuie sa fie in termenul de valabilitate. Atat contract de colaborare cu lab resp cat si autorizatia laboratorului trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. Daca acestea nu acopera per de valab a contractului, se va depune o declaratie pe propria raspundere ca dupa data expirarii se vor prelungi pana la termenul limita de executie a lucrarilor., Ofertantii vor face dovada accesului la agregatele de cariera din exploatari autorizate (cu toate avizele si autorizatiile prevazute de legislatie, valabile la data stabilita pentru depunerea ofertei . In cazul inc are nu dispunede o astfel de statie, ofertantul trebuie sa faca dovada ca va putea asigura cantitatile de agregate de cariera necesare, in conditiile impuse conform normativelor tehnice in vigoare. demonstrate prin : contract ferm de furnizare, incehiat cu un producator de agregate de cariera , , prin contract de colaborare ; prin angajament de punere la dispozitieobtinut de ofertant de la un proprietar., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatiiDeclaratie privind numarul mediu, in ultimii trei ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractuluiPersonal cheie pt proiectare: - sef proiect (absolvent CFDP)- 1 pers, - inginer proiectant absolvent CFDP ? 1 pers.- inginer topo ? 1 pers- inginer geolog ? 1 pers- inginer hidro- 1 persPersonal cheie pt. executie: -responsabil tehnic cu executia -1 pers, -inspector protectia muncii si responabil PSI, - 1 pers?sef santier ? inginer CFDP, - 1 pers-sef punct de lucru ? inginer sau subinginer CFDP, - 1 persoana?topograf - 1 pers-responsabil cu controlul calitatii, Se vor prezenta: - curriculum vitae Formular 14c, in original pentru tot personalul propus, - diplome de studii in copie cf. cu orig. pentru tot personalul personalul propus, Ofertantul va face dovada ca dispune fie de personal angajat, fie de personal al carui angajament de participare a fost obtinut.Pentru responsabilul tehnic cu executia se va mai prezenta si atestat RTE, valabil la data limita de depunere aofertelor, pentru domeniul ? drumuri atestat, in copie cf. cu orig, Pentru responsabil cu controlul calitatii se va mai prezenta si decizia de numire din partea conducatorului ofertantului in in copie cf. cu orig, Informatii privind subcontractantiiFara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indepl a viit contract de achiz publ, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract.Declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii, specializarea acestora, precum si partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate, insotita si de acordurile de subcontractare (daca este cazul). Standarde de asigurare a calitatiiCertificat ISO 9001 sau echivalent privind sistemul de management al asigurarii calitatii., Standarde de protectia mediuluiCertificat ISO 14001 sau echivalent privind sistemul de management al mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? - Componenta financiara se acorda astfel: I.1. pentru oferta cu valoarea cea mai scazuta se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 60 de puncte.I.2. pentru o alta oferta decat cea prevazuta la I.1. se acorda punctaj astfel: Ppo = (po minim/ pon) x60, Unde: Ppo ? punctajul ofertei, Po mimnim ? pretul minim ofertat, Pon ? pretul ofertei (n)
Durata de finalizare a PT
20
Descriere: Descriere: II. Punctajul pentru factorul de evaluare ? Durata de finalizare a PT? -20 puncteDurata de finalizare va fi exprimata in zile. Durata maxima acceptata (peste care oferta va fi considerata neconforma) este de 60 de zile, iar durata minima realista este de 10 zile (pentru durate mai mici decat minimul impus de 10 zile ofertele nu vor fi punctuate suplimentar) Punctajul se acorda astfel: II.1. pentru cea mai mica durata de finaliz a serv se acorda punctaj maxim alocat, respectiv 20 puncte, II.2. pentru o alta durata decat cea prevazuta mai sus se acorda punctaj astfel: PDPT = (Dmin / Dn) x 20;
Durata de garantie acordata lucrarilor
20
Descriere: Descriere: III. Punctajul pentru factorul de evaluare ?Durata de garantie acordata lucrarilor? -20 puncte.Garantia acordata lucrarilor se va exprima in luni. Durata minima acceptata (sub care oferta va fi considerata neconforma) este de 12 luni, iar durata maxima - 60 de luni (ofertele cu durata mai mare decat maximul nu se vor puncta suplimentar)Punctajul se acorda astfel: III.1. pentru cea mai mare durata de garantie acordata lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 20 de puncte, III. 2. pentru o alta durata decat cea prevazuta mai sus se acorda punctaj astfel: PDG = (Dn / Dmax) x 20;
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 14:39