Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elaborare Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitie ?Re


Detaliu pentru invitatia numarul 340141
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CIOCANESTI (PRIMARIA COMUNEI CIOCANESTI)
Numar invitatie: 340141/26.11.2012
Denumire contract: Elaborare Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie, asistenta tehnica din partea proiectantuluisi executie lucrari pentruobiectivul de investitie ?Refacerea si modernizarea infrastructurii rutiere afectate de inundatiiledin anul 2010, in comuna Ciocanesti, judetul Suceava ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CIOCANESTI (PRIMARIA COMUNEI CIOCANESTI)Cod fiscal: 14953600, Adresa: strada Principala nr.372, Ciocanesti, Telefon: 0746336073, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Ciocanesti, comuna Ciocanesti, judetul Suceava, Ciocanesti, Romania, cod postal: 727120, telefon: +40 230578135, fax: +40 230578135, persoana de contact: COMUNA CIOCANESTI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Comunei Ciocanesti, judetul Suceava, str. Principala, nr. 372
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie, asistenta tehnica din partea proiectantuluisi executie lucrari pentruobiectivul de investitie ?Refacerea si modernizarea infrastructurii rutiere afectate de inundatiiledin anul 2010, in comuna Ciocanesti, judetul Suceava ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si executia lucrarilor aferente obiectivului - ?Refacerea si modernizarea infrastructurii rutiere afectate de inundatii din anul 2010, in comuna Ciocanesti, judetul Suceava ?, conform caietului de sarcini, care este parte integranta a documentatiei de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 100, 150.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de part. este in suma de: 82.000 Lei. In cazul resp. unei contestatii catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma de 7.880, 15 lei din gar. de part., conf OUG 34/2006.Per de valab a gar pt partic este cel putin egala cu per de valab a of.Garat de partic va fi constit, la alegere, prin: prin scris de garant banc - Form. 4, care se prezinta in orig, in cuantumul si pentru peri prev in doc de atrib;instrum de garant emis in cond legii, de o soc de asig in orig, in cuantumul si pentru per prev in doc de atrib;ordin de plata, cu cond confirm acestora de catre banca emitenta, pana la data desch of; In cazul optarii pentru const garantiei de participare prin virament bancar, suma se va vira in contul: RO35TREZ5975006XXX001214 deschis la Trez. Mun. Vatra Dornei, CIF 14953600, iar persoana juridica va prezenta ordinul de plata vizat de banca sau de societatea de asigurari. Doc. privind constituirea gar. de par. se va prezenta in original cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor, in afara coletului de oferta. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii. Ofert. care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind IMM. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitate mai sus, declaratia/declaratiile privind incadrarea in categoria I.M.M (daca este cazul), vor fi respinse in sedinta de deschidere a ofertelor. In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare este necesar ca fiecare operator economic asociat sa se incadreze, in mod individual, in categoria IMM.Echiv. pt gar. de part. depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei lim de dep. a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% (2, 5% in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului, in lei, exclusiv TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/14.07.2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu prevederile art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modif si completataprin Legea nr. 337/2006, cu modif si complet ulterioare. Cerinta obligatorie: Completare Formular nr. 7b ? in orig. In situatiain care un grup de operatorieconomicidepune o oferta comuna(asociere), fiecare membru al grupului de operatori economicicare depune oferta comuna trebuie sa prezintedocumentul. Documentulva fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prev art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispoz art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modif si complet prin Legea nr. 337/2006, cu modif si complet ulterioare. Cerinta obligatorie: Completare Formular nr. 7c ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. Tertul sustinator trebuie sa dovedeasca neincadrarea in lit. a), c1) si d) ale art. 181 din OUG 34/2006. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3. Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de Ministerul Economiei si Finantelor ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala (Directia Generala a Finantelor Publice a judetului) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, si vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii din a caror certificate rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general conolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie.Conform Art. 9. ? (1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP ?Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.?4. Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si alte venituri ale bugetului local ? eliberat de Primaria locala (Directia de Buget, Contabilitate si Fiscalitate, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte document echivalente din tara de origine. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, si vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertantii din a caror certificate rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general consolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie. Conform Art. 9. ? (1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP ?Cerin?ele referitoare la obliga?iile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul e?alonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.?5.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent. Cerinta obligatorie: Prezentarea declaratiei ?Certificat de participare la procedura cu oferta independent? Completare Formular nr. 314 ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica. Cerinta obligatorie: Completare Formular nr. 5 Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.7. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: Completare Formular nr. 8 ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. Ofetantul care se afla in situatiile prevazute de art. 691 vor fi exclusi din procedura. Documentul va fi depus si de subcontractanti si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie in cadrul Autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Reprezentant legal Ciocan Radu ? Primar, Scheul Marcel ? Viceprimar, Albota Viorel-Petru - secretar, Mihaela Nastase ? Compartiment Contabilitate, Petru Ciocan ? Inspector Comp. Agricol, Nicolae Poroch ? referent urbanism, Arseniuc Ilie. Dranca Cristina Maria, Gervan Agripina, Giosan Marinela, Hodis Dorin, Lupescu Petru Pantilimon, Moldovan Ionica Radu, Roata Marcel, Ujica Sergiu Constantin, Ursescu Alexandru - membri Consiliul Local al comunei Ciocanesti. JURIDICE/FIZICE ROMANE1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic si care sa cuprinda informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care documentul a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul.PERSOANE JURIDICE/FIZICE STRAINE2.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizataIn situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte aceste documente.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 60 zile anterior datei deschiderii ofertelor.3. Pentru proiectare: prezentare dovada specializare si atestare persoana juridica in ceea ce priveste: - Elaboraredocumentatii pentru fundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor si a autorizatiei de gospodarire a apelor, conform Legii Apelor nr.107/1996 si Ordin 799/2012.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani sa fie minim 8.200.000 lei. Prezentare copii dupa documentele disponibile ale operatorilor economici din care sa rezulte valoarea CA globale.? in copie conform cu orig.Daca un grup de op ec depune o oferta comuna, atunci situatia economica si fin se dem prin luarea in consid a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grup.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, respectiv a serviciilor prestate in ultimii 3 ani Se mentioneaza ca cei 5 respectiv 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Pentru lucrari: Experienta similara pentru executie lucrari avand ca obiect constructie/modernizare/reparatii capital drumuri in valoare cumulata de minim 3.977.440 lei fara TVA , confirmata prin cel mult 2 contracte, din ultimii 5 ani. Pentru experienta similara se accepta si contract de proiectare si executie, cu respectarea conditiilor impuse de autoritatea contractanta. Pentru lucrarea prezentata drept experienta similara se vor prezenta : -certificari de buna executie pt cele mai importante lucrari -copie dupa proces verbal de receptie partiala/ copie dupa process verbal de receptie la terminarea lucrarilor/ copie dupa process verbal de receptie finala ? daca a expirat perioada de grantie acordat a lucrarilor, - Recomandare ? original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Pentru servicii: formular 10b ? Fisa experienta similara ; Formular 10c Recomandare, Pentru servicii : Experienta similara pentru proiectare avand ca obiect proiectare si asistenta tehnica pt. constructie/modernizare/reparatii capitale drumuri in valoare cumulata de minim 122.700lei fara TVA , confirmata prin cel mult 2 contracte, din ultimii 3 ani. Pentru experienta similara se accepta si contract de proiectare si executie, cu respectarea conditiilor impuse de autoritatea contractanta. Pentru lucrarea prezentata drept experienta similara se vor prezenta: -certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, -proces verbal de finalizare a serviciilor (predare primire a documentatiilor) sau procese verbale partiale, - Recomandare ? original, copie legalizata sau copie conform cu originalul., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice cu lista cuprinz dotarile specifice cu utilaje, echipamente tehnologice etc. avute in patrimoniu, sau acord de subcontractare pt dotarile necesare;Pentruproiectare: Ofert treb sa dispuna de logistica, echipamente nec realizarii serviciilor, tehnica de calcul si software adecvate. PT a fi considerat calif ofertantul tb sa dispuna de licenta pt programele utilizate in serviciile de proiectare.Pentru executie lucrari: Ofertantul tb sa faca dovada ca are in dotarea sa, in propr, in chirie, in leasing sau alte posibilitati de dispozitie cel putin urmatoarele: -autogreder, -autocisterna, -excavator, - incarcator frontal-autobasculanta, -autobetoniera, -cilindru compactor, - electropompa, - grup generator, - utilaj pentru asternere asfalt, -statie de asfalt care sa asigure cantitatea necesara in cond impuse conf reglementarilor tehnice in vigoare, aflata in propr sau detin prin contr de inchir, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii.Declaratie privind numarul mediu, in ultimii trei ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Personal cheie pt proiectare: - sef proiect (absolvent CFDP)- 1 pers, - inginer proiectant absolvent CFDP ? 1 pers.- inginer topo ? 1 pers- inginer hidro ? 1 pers- inginer geolog ? 1 persPersonal cheie pt. executie: - responsabil tehnic cu executia -1 pers, - inspector protectia muncii- 1 pers- responabil PSI ? 1 pers- sef santier ? inginer CFDP, - 1 pers- sef punct de lucru ? inginer sau subinginer CFDP, - 1 persoana- topograf - 1 pers- responsabil cu controlul calitatii ? 1 pers, Se vor prezenta: -cv, datate si semnate - in original pentru tot personalul propus, -diplome de studii- in copie cf. cu orig. pentru tot personalul personalul propus.Ofertantul va face dovada ca dispune fie de personal angajat, fie de personal al carui angajament de participare a fost obtinut. Pt responsabilul tehnic cu executia se va mai prezenta: - atestat ? responsabil ethnic cu executia (RTE), valabil la data limita de depunere a ofertelor, pentru domeniul ? drumuri si poduri, in copie cf. cu orig, - legitimatie ? responsabil tehnic cu executia (RTE) cu viza valabila Pentru responsabil cu controlul calitatii CQ se va mai prezenta decizia de numire din partea conducatorului ofertantului pentru a desfasura activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii - in copie cf. cu originalul., Informatii privind subcontractantiiFara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indepl a viit contract de achiz publ, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. Declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii, specializarea acestora, precum si partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate, insotita si de acordurile de subcontractare (daca este cazul). Standarde de asigurare a calitatiiCertificat ISO 9001 sau echivalent privind sistemul de management al asigurarii calitatii.In situatia in care un grup de operatori economici depun o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentele care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, Standarde de protectia mediuluiCertificat ISO 14001 sau echivalent privind sistemul de management al mediului.In situatia in care un grup de operatori economici depun o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentele care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al standardelor de protectia mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: I. Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? -60 puncteComponenta financiara se acorda astfel: I.1. pentru oferta cu valoarea cea mai scazuta se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 60 de puncte. I.2. pentru o alta oferta decat cea prevazuta la I.1. se acorda punctaj astfel: Ppo = (po minim/ pon) x60, Unde: Ppo ? punctajul ofertei, Po mimnim ? pretul minim ofertat, Pon ? pretul ofertei (n)
Durata de finalizare a PT
20
Descriere: II. Punctajul pentru factorul de evaluare ? Durata de finalizare a PT? -20 puncte Durata de finalizare va fi exprimata in zile. Durata maxima acceptata (peste care oferta va fi considerata neconforma) este de 60 de zile, iar durata minima realista este de 10 zile. Sub termenul minim acceptat de 10 zile ofertele nu vor fi punctuate suplimentar Punctajul se acorda astfel: II.1. pentru cea mai mica durata de finaliz a serv se acorda punctaj maxim alocat, respectiv 20 puncte, II.2. pentru o alta durata decat cea prevazuta mai sus se acorda punctaj astfel: PDPT = (Dmin / Dn) x 20;
Durata de garantie acordata
20
Descriere: III. Punctajul pentru factorul de evaluare ?Durata de garantie acordata lucrarilor? -20 puncte.Garantia acordata lucrarilor se va exprima in luni. Durata minima acceptata (sub care oferta va fi considerata neconforma) este de 12 luni, iar durata maxima - 60 de luni. Ofertele cu o durata de garantie a lucrarilor de peste 60 de luni nu vor fi punctate suplimentar. Punctajul se acorda astfel: III.1. pentru cea mai mare durata de garantie acordata lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 20 de puncte, III.2. pentru o alta durata decat cea prevazuta mai sus se acorda punctaj astfel: PDG = (Dn / Dmax) x 20;
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit, din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 16:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer