Achizitie publica - Elaborare Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitie ?Re
Detaliu pentru invitatia numarul 343178
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343178/26.02.2013
Denumire contract: Elaborare Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie, asistenta tehnica din partea proiectantuluisi executie lucrari pentruobiectivul de investitie ?Refacerea si modernizarea infrastructurii rutiere afectate de inundatiile din anul 2010, in comuna Horodnic de Jos, judetul Suceava ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Horodnic de Jos (Primaria Horodnic de Jos)Cod fiscal: 4244334, Adresa: Comuna Horodnic de Jos, nr.115, Horodnic de Jos, Telefon: 0230415110, Fax: 0230415260
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Horodnic de Jos, nr.115, Horodnic de Jos, Romania, cod postal: 727301, telefon: +40 230415260, fax: +40 230415260, persoana de contact: Onica Petrica - primar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei Comunei Horodnic de Jos, nr.115, comuna Horodnic de Jos, judetul Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie, asistenta tehnica din partea proiectantuluisi executie lucrari pentruobiectivul de investitie ?Refacerea si modernizarea infrastructurii rutiere afectate de inundatiile din anul 2010, in comuna Horodnic de Jos, judetul Suceava ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si executia lucrarilor aferente obiectivului - ?Refacerea si modernizarea infrastructurii rutiere afectate de inundatiile din anul 2010, in comuna Horodnic de Jos, judetul Suceava ?, conform caietului de sarcini, care este parte integranta a documentatiei de atribuire.Valoarea estimata totala este de 6.174.007, 3 lei fara TVA din care: a) proiectare =224.430, 72 lei fara TVAb) executie lucrari =5.721.272 lei fara TVAc) cheltuieli diverse si neprevazute 3.89%=228.304, 58 lei fara TVAValoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute in cuantum de 228.304, 58 reprezentand 3.89% va fi decontata, doar daca apar, cheltuielile cu lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 174, 007.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. de part. este in suma de: 118.000 Lei. In cazul respingerii unei contestatii catre CNSC, aut. contract. va retine suma de 8.154, 57 lei din gar. de part., in conditiile OUG 34/2006.Per de valab a gar pt part. este cel putin egala cu per de valab a of.Gar. de part. va fi constit, la alegere, prin: prin scris de garant banc - Form. 4, care se prezinta in orig, in cuantumul si pentru peri prev in doc de atrib;instrum de garant emis in cond legii, de o soc de asig in orig, in cuantumul si pentru per prev in doc de atrib;ordin de plata, cu cond confirm acestora de catre banca emitenta, pana la data desch of; In cazul optarii pentru const garantiei de participare prin virament bancar, suma se va vira in contul: RO34TREZ5955006XXX000095 deschis la Trez. Mun. Radauti, CIF 4244334, iar pers. juridica va prezenta ordinul de plata vizat de banca sau de soc. de asigurari. Doc. privind const. gar. de part. se va prezenta in original cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor, in afara coletului de oferta. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii. Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, vor prezenta dovada constituirii gar. de part. in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea in categoria IMM. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar. pentru part. in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitate mai sus, declaratia/declaratiile privind incadrarea in categoria I.M.M (daca este cazul), vor fi respinse in sedinta de deschidere a ofertelor. In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului gar. de part. este necesar ca fiecare operator economic asociat sa se incadreze, in mod individual, in categoria IMM.Echivalenta pentru gar. de part. depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% (2, 5% in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului, in lei, exclusiv TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/14.07.2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu prevederile art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modif si completataprin Legea nr. 337/2006, cu modif si complet ulterioare. Cerinta obligatorie: Completare Formular nr. 7b ? in orig. In situatiain care un grup de operatorieconomicidepune o oferta comuna(asociere), fiecare membru al grupului de operatori economicicare depune oferta comuna trebuie sa prezintedocumentul. Documentulva fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prev art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispoz art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modif si complet prin Legea nr. 337/2006, cu modif si complet ulterioare. Cerinta obligatorie: Completare Formular nr. 7c ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. Tertul sustinator trebuie sa dovedeasca neincadrarea in lit. a), c1) si d) ale art. 181 din OUG 34/2006. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3. Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de Ministerul Economiei si Finantelor ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala (Directia Generala a Finantelor Publice a judetului) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, si vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii din a caror certificate rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general consolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie.Conform Art. 9. ? (1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP ?Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.?4. Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si alte venituri ale bugetului local ? eliberat de Primaria locala (Directia de Buget, Contabilitate si Fiscalitate, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte document echivalente din tara de origine. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, si vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertantii din a caror certificate rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general consolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie. Conform Art. 9. ? (1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP ?Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.?5.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent. Cerinta obligatorie: Prezentarea declaratiei ?Certificat de participare la procedura cu oferta independenta? Completare Formular nr. 314 ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica. Cerinta obligatorie: Completare Formular nr. 5 Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.7. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: Completare Formular nr. 8 ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. Ofertantul care se afla in situatiile prevazute de art. 691 vor fi exclusi din procedura. Documentul va fi depus si de subcontractanti si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie in cadrul Autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Reprezentant legal ? Onica Petrica ? Primar, Gheorghe Buznean ? Viceprimar, Magdalena Ziub? Compartiment Taxe si Impozite, Viorica Popescu ? Compartiment Contabilitate, Adriana Nedelea? Compartiment Taxe si Impozite, Bogdan Prelipcean ? referent urbanism, Boghean Simion, Colban Vasile, Coroama Vasile, Ichim Adrian, Ichim Vasile, Olenici Ioan, Prelipcean Gheorghe, Prelipcean Nicolae, Prelipcean Petru-Viorel, Teleaga Dumitru - membri Consiliul Local al comunei Horodnic de Jos. PERSOANE JURIDICE/FIZICE ROMANE1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic si care sa cuprinda informatii real/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care documentul a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul.PERSOANE JURIDICE/FIZICE STRAINE2.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizataIn situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte aceste documente.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.3. Prezentarea autorizatiei de furnizor feroviar emisa de Autoritatea Feroviara Romana (AFER) pentru proiectarea si executia lucrarilor de protectie a caii ferate (trecere la nivel cu cale ferata), conform OMT 290/2000 in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.4. Pentru proiectare: prezentare dovada specializare si atestare persoana juridica in ceea ce priveste: - Elaboraredocumentatii pentru fundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor si a autorizatiei de gospodarire a apelor, conform Legii Apelor nr.107/1996 si Ordin 799/2012 in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani sa fie minim 11.890.000 lei. Prezentare copii dupa documentele disponibile ale operatorilor economici din care sa rezulte valoarea CA globale.? in copie conform cu orig.Daca un grup de op ec depune o oferta comuna, atunci situatia economica si fin se dem prin luarea in consid a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, respectiv a serviciilor prestate in ultimii 3 ani Se mentioneaza ca cei 5 respectiv 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Pentru lucrari: Experienta similara pentru executie lucrari avand ca obiect constructie/modernizare/reparatii capitaledrumuri in valoare de minim 5.721.200 lei fara TVA , confirmata prin cel mult 2 contracte, din ultimii 5 ani. Pentru experienta similara se accepta si contract de proiectare si executie , in valoare de minim 5.945.600 lei fara TVA, din care 224.400lei fara TVA-servicii de proiectare similare si 5.721.200 lei fara TVA-lucrari executate.Pentru lucrarea/lucrarile prezentate drept experienta similara se vor prezenta certificate/documente din care sa rezulte executia lucrarilor respective (original, copie legalizata sau copie conform cu originalul)., Pentru servicii : Experienta similara pentru proiectare avand ca obiect proiectare si asistenta tehnica pt. constructie/modernizare/reparatii capitale drumuri in valoare de minim 224.400lei fara TVA , confirmata prin cel mult 2 contracte, din ultimii 3 ani. Pentru experienta similara se accepta si contract de proiectare si executie , in valoare de minim 5.945.600lei fara TVA, din care 224.400lei fara TVA-servicii de proiectare similare si 5.721.200lei fara TVA-lucrari executate.Pentru serviciul/serviciile prezentate drept experienta similara se vor prezenta certificate/documente din care sa rezulte prestarea serviciilorrespective (original, copie legalizata sau copie conform cu originalul)., Utilaje/DotariDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice cu lista cuprinz dotarile specifice cu utilaje, echipamente tehnologice etc. avute in patrimoniu, sau acord de subcontractare pt dotarile necesare;Pentruproiectare: Ofert treb sa dispuna de logistica, echipamente necesare realizarii serviciilor, tehnica de calcul si software adecvate. Ofertantul tb sa dispuna de programele necesare pentru elaborarea si editarea documentatiei tehnice. Pentru executie lucrari: Ofertantul tb sa faca dovada ca are in dotarea sa, in propr, in chirie, in leasing sau alte posibilitati de dispozitie cel putin urmatoarele: -Autobasculante-Autobetoniere-Autogreder-Excavatoare-Incarcator frontal-Cilindri vibrocompactori-Autocisterna apa, utilaje asternere beton-Statie betoane , Statie de agregate-Laborator de incercari-Automacara-Grup generator-ElectropompaNumarul de echipamente-utilaje si capacitatea acestora va fi stabilita de ofertant si va asigura executia lucrarilor in functie de graficul intocmit de ofertant., PersonalInformatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii.Declaratie privind numarul mediu, in ultimii trei ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Personal cheie pt proiectare: - sef proiect (absolvent CFDP)- 1 pers (min. 5 ani exp.generala), - inginer proiectant absolvent CFDP ? 1 pers., - inginer topo ? 1 pers, - inginer geolog ? 1 pers.Personal cheie pt. executie: - responsabil tehnic cu executia -1 pers, -sef santier ? inginer CFDP - 1 pers (min. 5 ani exp.generala), - sef punct de lucru ? inginer sau subinginer CFDP - 1 persoana(min. 5 ani exp. generala), - topograf - 1 pers, - responsabil cu controlul calitatii ? 1 pers., Se vor prezenta: -cv, datate si semnate - in original pentru tot personalul propus, -diplome de studii- in copie cf. cu orig. pentru tot personalul propus.Ofertantul va face dovada ca dispune fie de personal angajat, fie de personal al carui angajament de participare a fost obtinut. Pt responsabilul tehnic cu executia se va mai prezenta: - atestat ? responsabil tehnic cu executia (RTE), valabil la data limita de depunere a ofertelor, pentru domeniul ? drumuri si poduri, in copie cf. cu orig, - legitimatie ? responsabil tehnic cu executia (RTE) cu viza valabila. Pentru responsabil cu controlul calitatii CQ se va prezenta decizia de numire din partea conducatorului ofertantului pentru a desfasura activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii - in copie cf. cu originalul.Ofertantul va completa Formularul 14d ?Informatii privind asigurarea cu personal de executie(direct productiv) pentru lucrari aferente obiectivului de investitie.Atat pentru personalul de specialitate, cat si pentru personalul de executie(direct productiv), in cazul in care ofertantul nu are personal propriu si foloseste personal cooptat, acesta are obligatia ca la solicitarea Autoritatii contractante, inainte de semnarea contractului de executie a investitiei sa prezinte o copie, conform cu originalul, dupa Revisal, prin care sa dovedeasca angajarea acestui personal.Daca ofertantul declarat castigator nu indeplineste aceasta conditie, autoritatea isi rezerva dreptul de a nu incheia acest contract., Informatii privind subcontractantiiFara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinirea viitorului contractde achizitie publica, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. Declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii, specializarea acestora, precum si partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate, insotita si de acordurile de subcontractare (daca este cazul). Standarde de asigurare a calitatiiCertificat ISO 9001 sau echivalent privind sistemul de management al asigurarii calitatii, document valabil la data limita de depunere a ofertelor.In situatia in care un grup de operatori economici depun o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentele pentru partea din contract pe care o realizeaza si care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii., Standarde de protectia mediuluiCertificat ISO 14001 sau echivalent privind sistemul de management al mediului, document valabil la data limita de depunere a ofertelor.In situatia in care un grup de operatori economici depun o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentele pentru partea din contract pe care o realizeaza si care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? -55 puncte
Durata de executie a lucrarilor
35
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ? Durata de executie a lucrarilor? -35 puncte
Durata de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Durata de garantie acordata lucrarilor? -10 puncte. Garantia acordata lucrarilor se va exprima in luni. Durata minima acceptata (sub care oferta va fi considerata neconforma) este de 12 luni, iar durata maxima - 60 de luni. Ofertele cu o durata de garantie a lucrarilor de peste 60 de luni nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 25.02.2013 16:28