Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ELABORARE PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, DOCUMENTATII TEHNICE PENTRU OBTINEREA/PRELUNGIREA AVIZELOR, ACORDURI, AUTORIZATII DE CONSTRUIRE, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PENTRU OBIECTIVUL: PROIECT INTEGRAT: ?MODERNIZARE STRAZI IN LOCALIT


Detaliu pentru invitatia numarul 347862
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MARGINA (CONSILIUL LOCAL)
Numar invitatie: 347862/04.06.2013
Denumire contract: ELABORARE PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, DOCUMENTATII TEHNICE PENTRU OBTINEREA/PRELUNGIREA AVIZELOR, ACORDURI, AUTORIZATII DE CONSTRUIRE, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PENTRU OBIECTIVUL: PROIECT INTEGRAT: ?MODERNIZARE STRAZI IN LOCALITATILE MARGINA SI SINTESTI, INFIINTARE SI DOTARE AFTER-SCHOOL IN COMUNA MARGINA, CONSERVAREA PATRIMONIULUI CULTURAL PRIN ACHIZITIE DE COSTUME POPULARE IN LOCALITATILE MARGINA SI SINTESTI, JUDETUL TIMIS?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MARGINA (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 2806193, Adresa: LOC. BREAZOVA NR. 50, Breazova, Telefon: +40 0256326000, Fax: +40 0256326197
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: loc. Margina, str. Principala, nr. 1, jud. Timis, Margina, Romania, cod postal: 307260, telefon: +40 256326000, fax: +40 256326197, persoana de contact: MARIOARA GROZESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante (Primaria Comunei Margina, loc. Margina, str. Principala, nr. 1, jud. Timis, Romania)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ELABORARE PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, DOCUMENTATII TEHNICE PENTRU OBTINEREA/PRELUNGIREA AVIZELOR, ACORDURI, AUTORIZATII DE CONSTRUIRE, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PENTRU OBIECTIVUL: PROIECT INTEGRAT: ?MODERNIZARE STRAZI IN LOCALITATILE MARGINA SI SINTESTI, INFIINTARE SI DOTARE AFTER-SCHOOL IN COMUNA MARGINA, CONSERVAREA PATRIMONIULUI CULTURAL PRIN ACHIZITIE DE COSTUME POPULARE IN LOCALITATILE MARGINA SI SINTESTI, JUDETUL TIMIS?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii: Lotul 1 - ELABORARE PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, DOCUMENTATII TEHNICE PENTRU OBTINEREA/PRELUNGIREA AVIZELOR, ACORDURI, AUTORIZATII DE CONSTRUIRE, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PENTRU OBIECTIVUL: ?MODERNIZARE STRAZI IN LOCALITATILE MARGINA SI SINTESTI?;Lotul 2 ? ELABORARE PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, DOCUMENTATII TEHNICE PENTRU OBTINEREA/PRELUNGIREA AVIZELOR, ACORDURI, AUTORIZATII DE CONSTRUIRE, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PENTRU OBIECTIVUL: ?INFIINTARE SI DOTARE AFTER-SCHOOL IN COMUNA MARGINA?.Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute prevazute in devizul general: 34020, 40 lei (10%), din care: 31720, 40 lei ? pt. Lotul 1 si 2300 lei ? pt. Lotul 2.
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 374, 224.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: pt. LOT 1:6.300 lei, pt. LOT 2:450 lei (IMM reducere la 50%). Cursul leu/alta valuta la care se vor raporta ofertantii in vederea constituirii garantiei de participare: cursul BNR valabil in ziua publicarii in SEAP a invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile (de la data limita de depunere a ofertelor). Forma de constituire a garantiei de participare: a)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; b)ordin de plata, confirmat de banca emitenta; c)in numerar, la casieria autoritatii contractante. Retineri din suma constituita drept garantie de participare: in conformitate cu prevederile art. 278 indic.1 din O.U.G. nr. 34/2006. Valoarea ce va fi retinuta se va calcula pe baza valorii estimate care nu cuprinde lucrarile diverse si neprevazute.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul fara TVA al contractului (IMM reducere la 50%). Modalitatea de constituire: conf. art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante (conf. art. 90 alin. 3 din H.G. nr. 925/2006, modificat prin H.G. nr.1045/2011). Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea unei Declaratii privind eligibilitatea (Formular 3); acest document se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Se solicita prezentarea unei Declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formular 4); acest document (completat in ce priveste neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 literele a, c 1 si d) se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Se solicita confirmarea efectuarii platii taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat prin prezentarea: - Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011);
- Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011);4. Se solicita prezentarea Cazierului judiciar al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor;5. Se solicita prezentarea Cazierului fiscal al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor;II.Confirmarea participarii la procedura cu respectarea regulilor referitoare la concurenta: 1. Se solicita prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 6).III. Neincadrarea in prevederile art. 69 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indic.1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 7). Acest document se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Costa Ionel, Szellelki Ioan, Danciu-Grosan Dan, Cosa Aurora, Grozescu Marioara, Popovici Angelica, Uyhelyi Calina, Hedre Gelu Alexandru, Inisconi Gelu, Mestecanean Ioan, Lapugean Ciprian Ioan, Tutac Crinel Milu, Faur Silviu, Sava Cosmin Aurel, Lupulescu Caius Mircea, Popescu Cosmin, Cazanescu Remus.IV. Calitatea de participant la procedura: 1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formular 5).Forma de depunere a documentelor de calificare: conform art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor de mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. I. in cazul persoanelor juridice/fizice romane: Se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului. Informatiile precizate in acest certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, acest document in original/copie legalizata.II. in cazul persoanelor juridice/fizice straine: Se solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitati de genul celor avute in vedere la procedura in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri (globala) pe ultimii 3 ani de minimum: -PT. LOT 1:634.000 lei;
-PT. LOT 2:45.000 lei.Modalitate de indeplinire: 1. prezentarea Declaratiei privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, fara a fi luat in considerare anul in curs (Formular 9); pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu raportat de BNR;2. prezentarea de Bilanturi contabile sau alte documente edificatoare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM, cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea solicitata. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categoria IMM (Formular 10)., Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva (conf.art.186 din OUG 34/2006 si art.11 indic.1 din HG 925/2006). In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180, art. 181 literele a, c^1 si d si art. 69^1 din OUG 34/2006.Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri sau cea privind experienta similara, va fi indeplinita in intregime de o singura persoana, respectiv un singur tert sustinator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Modalitate de indeplinire: 1. prezentarea Declaratiei privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (Formular 11);2. prezentarea Certificatelor privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale (Formular 13) sau a altor documente emise sau contrasemnate de clientul beneficiar privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale (recomandari)., Experienta similara (proiectare): Prestarea, in ultimii 3 ani (raportat la data limita de depunere), a unui contract de servicii similare celor in cauza, dupa cum urmeaza: - pt. LOT 1: proiectare drumuri, in valoare de min. 317.000 lei (TVA exclus);
- pt. LOT 2: proiectare constructii civile, in valoare de min. 22.000 lei (TVA exclus).Modalitate de indeplinire: 1. prezentarea de informatii relevante din Contracte de servicii similare; sau2. prezentarea Proceselor-verbale de predare-primire a documentatiei; sau3. prezentarea Certificatelor privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale (Formular 13) sau a altor documente emise sau contrasemnate de clientul beneficiar privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale (recomandari). Pentru echivalenta lei/alta valuta se va avea in vedere cursul mediu raportat de BNR., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Personal de specialitate: -Manager de proiect (pt. LOT 1, 2);
-Inginer proiectant, cu specializarea: constructii drumuri-pt. LOT 1; constructii civile-pt. LOT 2;
-Topograf (pt. LOT 1, 2);
-Arhitect-pt. LOT 2;Modalitate de indeplinire: 1. prezentarea Declaratiei privind persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii (Formular 14);2. prezentareade documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care personalul o are cu ofertantul/tertul sustinator(spre ex. contracte de munca, extras REVISAL, etc.);se accepta si angajament de participare (declaratie de disponibilitate);3. prezentarea de informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii: Curriculum Vitae (Formular 15), documente suplimentare prin care se confirma competentele si abilitarile declarate in CV-urile prezentate (diplome, certificate, atestate, autorizatii, legitimatii, etc, dupa caz);, Prezentarea unei declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Modalitate de indeplinire:
1. prezentarea Formularului 17., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.
Modalitate de indeplinire:
1. prezentarea unei declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii (Formular 18);
2. prezentarea de documente prin care ofertantul sa faca dovada disponibilitatii utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului de servicii (de ex: facturi fiscale, contracte de inchiriere, contracte de leasing, contracte de comodat, etc.); se permite si prezentarea unui angajament., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Modalitate de indeplinire:
1. prezentarea Declaratiei privind subcontractantii (Formular 19);
2. In cazul subcontractarii unei parti a contractului, se solicita prezentarea Acordului de subcontractare (Formular 20)., Forma de depunere a documentelor de calificare: conform art. 5 din Ordinul nr. 509/2011. Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva (conf. art.190 din OUG 34/2006 si art. 11 indic.1 din HG925/2006).In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180, art. 181 literele a, c^1 si d si art. 69^1 din OUG 34/2006.Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri sau cea privind experienta similara, va fi indeplinita in intregime de o singura persoana, respectiv un singur tert sustinator. Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica proiectarea lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent.Modalitate de indeplinire: Prezentarea de documente/certificate emise de organisme independenteacreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica proiectarea lucrarilor incauza, conform ISO 9001 sau echivalent. Se accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare in contract, conform Anexei 2 la Ordinul nr. 509/14.09.2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 00:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer