Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, tehnica asistenta tehnica din partea proiectantului si executie de lucrari pentru proiectul ? Infiintare drum agricol localitatea Berzovia ? Ghertenis, comuna Berzovia


Detaliu pentru invitatia numarul 344306
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Berzovia (Consiliul Local al Primariei Comunei Berzovia)
Numar invitatie: 344306/25.03.2013
Denumire contract: Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, tehnica asistenta tehnica din partea proiectantului si executie de lucrari pentru proiectul ? Infiintare drum agricol localitatea Berzovia ? Ghertenis, comuna Berzovia
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Berzovia (Consiliul Local al Primariei Comunei Berzovia)Cod fiscal: 3228039, Adresa: Str. Revolutiei din Decembrie, Nr.216, Localitatea Berzovia, Jud. Caras-Severin, Berzovia, Telefon: 0741/227910, Fax: 0255/525601
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Revolutiei din Decembrie, Nr.216, Localitatea Berzovia, Jud. Caras-Severin, Berzovia, Romania, cod postal: 327030, telefon: +40 741227910, fax: +40 255525601, persoana de contact: Aurel Coriolan Luca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Revolutiei din Decembrie, Nr.216, Localitatea Berzovia, Jud. Caras-Severin, Berzovia, Romania, cod postal: 327030
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, tehnica asistenta tehnica din partea proiectantului si executie de lucrari pentru proiectul ? Infiintare drum agricol localitatea Berzovia ? Ghertenis, comuna Berzovia
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract are drept scop elaborare proiect tehnic, detalii de executie, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie de lucrari pentru proiectul ? Infiintare drum agricol localitatea Berzovia ? Ghertenis, comuna BerzoviaValoarea cheltuielilor cu diverse si neprevazute este de 344.533 lei.Valoarea aferenta diverselor si neprevazutelor reprezinta procentul de 10% din C+M reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute, acestea decontandu-se doar daca apar, cheltuieli cu produse/servicii/lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractui de achizitie publica.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 782, 783 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :67.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, si trebuie prezentata in original.Data de referimta la care se face echivalenta leu/valuta este inainte cu 5 zile lucratoare fata de data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: ? Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de regula, de o banca din Romania, sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. Scrisoarea de garantie bancara, eliberata de o banca din strainatate va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere legalizata si autorizata in limba romana.sau? Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Nota: Scrisoarea de garantie bancara sauordinul de plata vor fi prezentate separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in conditiile specificate la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In caz de contestatii in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia, din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata contractului, suma calculata conform prevederilor art. 278(1) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Se va constit. de catre ofert. decl.castig. in valoare de5% din pretul contr, f TVA, in max5 zile lucr de la data semn contr, valabil pe pererioada de garant. a lucr.ex.Se const cfart90HG925/2006: prininstr de garant emis in cond lg de o soc banc/soc de asig, care devine anexa la contr;fie prin retineri succ din sumele datorate pt fact partiale.Autorit contr are dreptul de a emite pretentii asupra garan de buna oricand pe parcursul indepl contr, in limita prejudiciului creat.Anterior unei preten asupra garant de buna ex.autorit.contr are oblig de a not pretent contr, preciz obg care nu au fost resp.Restituirea: 70% din valoarea garan., la 14 zile de la data incheierii pv de rec la term lucr, daca autorit.contr. nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, riscul pentru vicii asc este min;restul de 30% val.garan.la expirarea perioadei de garant. a lucr.exec. pe baza pv de rec final.In cazul IMM, CF LG nr346/2004, garant de buna exec se const ca 50% din cuantum preciz in doc de atrib
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind calitatea de ofertant: Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular B si a Anexei la formularul B).2. Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta: Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular C).3. Declaratie privind conflictul de interese: ofertantul va demonstra faptul ca nu se incadreaza in prevederile art. 69 ind. 1 din O.U.G. 34/2006 : Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular D). Aceasta declaratie se va depune de catre ofertant , terti sustinatori, si subcontractanti daca e cazul. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de de atribuire: Primar ? Luca Aurel Coriolan, Presedintele comisiei de evaluare ? Kapusi Raul - Chistian , Membru comisie de evaluare ? Laiu Camelia , Membru comisie de evaluare ? Ghimboasa Ana-Maria , Expert cooptat? Berei Ana . In conformitate cu Ordinului ANRMAP 170/ 2012, pentru evitarea aparitiei situatiilor de conflict de interese (art 69? din OUG 34/ 2006) lista persoanelor cu functii de decizie in Autoritatea Contractanta, se completeaza cu numele domnului Bold Claudiu Cosmin (viceprimar) si a persoanelor care aproba bugetul (consilierii locali), dupa cum urmeaza: Almajan Ioan, Bodescu Sorin, Brumar Vasile-Liviu, Bria Viorel, Dobarceanu Stefan, Isac Gheorghe, Gosav Angelica-Daniela, Micsa Mirela, Secosan Petru, Sest Florentin-Tila, Truican Angel, Vuca Abrudan Adrian-Danut4.. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 : Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular E). Declaratie se va depune de catre ofertant si terti sustinatori, daca e cazul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Berzoviale va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Modalitatea de indeplinire: - Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular F)- Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala (certificat tip) pentru persoanele juridice din Romania, prin care se va demonstra ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de atestare fiscala (certificat tip) emis de Directia de Specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala are sediul societatea, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Din certificatele fiscal trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente. Certificatele fiscale se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Documentelepentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 suntsolicitate tertului sustinator, daca este cazul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Autoritatea Contractanta le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Pentru persoanele juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu informatii reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.La solicitarea autoritatii contractanta pentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Ofertantul trebuie sa aiba in obiectul sau de activitate si sa desfasoare autorizat activitatea/activitatile supusa/supuse licitatiei.Pentru persoanele juridice/fizice straine- Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do). Documentele, emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, sa prevada minim urmatoarele informatii: denumirea completa a operatorului economic, sediul social, persoane imputernicite/administratori, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare, obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare.- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizataIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Berzovia le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordulde asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani, care trebuie safie de minim: 3.438.250 lei.- Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante care sustin indeplinirea cerintei. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelorsolicitate., Cerinta nr. 2Situatia financiara a ofertantului va fi sustinuta de documente justificative.., Informatii privind capacitatea economica si financiaraCapacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69 ind.1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lucrarile/serviciile executate- Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (anterior datei limita de depunere a ofertelor), insotita de documente care sa ofere informatiile prevazute in art.188 alin.3 din OUG34/2006 si anume: beneficiarii, valorea, perioada si locul executiei, daca lucrarile au fost executate conform normelor profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.- Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (anterior datei limita de depunere a ofertelor), insotita de documente care sa ofere informatiile prevazute in art.188 alin.3 din OUG34/2006 si anume: beneficiarii, valorea, perioada si locul prestarii serviciului, daca serviciile au fost efectuate conform normelor profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Experienta similara Executie- contract in cadrul caruia au fost executate si duse la bun sfarsit lucrari de natura si complexitate similara (caracterul similar al lucrarilor va fi evaluat in raport cu procesul tehnologic pe care il presupun, si nu cu locatia acestora). Valoarea lucrarii prezentate ca experienta similara trebuie sa fie de cel putin 3.352.970lei, excl. TVA.Nota: Pentru demonstrarea experientei similare se va accepta si prezentarea unui contract care cuprinde atat partea de executie, cat si cea de proiectare, cu conditia respectarii cerintelor minime solicitate., Experienta similara Proiectare- contract in cadrul caruia au fost realizate servicii de natura si complexitate similara (proiectare ? PT+DE, asistenta tehnica - privind realizarea de drumuri); valoarea serviciilor prezentate ca experienta similara trebuie sa fie de cel putin 85.280 lei, excl. TVA; va fi luata in considerare valoarea unui contract din cele prevazute in lista solicita (formular G.2)Nota: Pentru demonstrarea experientei similare se va accepta si prezentarea unui contract care cuprinde atat partea de executie, cat si cea de proiectare, cu conditia respectarii cerintelor minime solicitate., Efectivele personalului angajat si personalul folosit pentru indeplinirea contractului: - Declaratie privind efectivele medii anuale (din ultimii 3 ani) ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere: Completarea Formularului I ;
- Personalul propus pentru realizarea contractului (conform cerintelor impuse de caietul de sarcini, corelate cu graficul de executie propus): Anexa la formularul I, insotita de documentele solicitate.- In cadrul ofertei (indiferent de varianta de participare) va fi prezentata osingura Anexa la Formularul I. In aceasta Anexa va fi nominalizat intregpersonalul (inclusiv numarul personalului muncitor) care va participa larealizarea contractului (conform cerintelor din caietul de sarcini si graficului de executie propus).Vor fi inclusi cel putin urmatorii: Pentru partea de executie: - Sef de santier: - studii superioare: constructi CFDP; experientaminima: 3 ani vechime in specialitatea studiilor; se vor prezenta: CV, diploma, dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul;
- Responsabil tehnic cu executia: atestat conform normelor in vigoare in domeniul: drumuri si poduri; se vor prezenta: CV, diploma, atestat, legitimatie, dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul;
- Responsabil control calitate; se vor prezenta: CV, decizia de numire din partea operatorului economic, - personalul muncitor corespunzator.Pentru partea de proiectare: - 2 ingineri proiectanti: studii superioare CFDP, experienta min. 3 ani in activitatea de proiectare; se vor prezenta: CV, diploma, dovadaraportului de munca/colaborare cu ofertantul.- 1 inginer ingineria mediului agricol: studii superioare de lunga durata ingineria mediului agricol, experienta min. 3 ani in activitatea de proiectare; se vor prezenta: CV, diploma, dovadaraportului de munca/colaborare cu ofertantul.In cazul depunerii unei oferte comune: se va evidentia in mod clar personalul pus la dispozitie de catre fiecare fiecare operator economic, inclusiv personalul tehnic al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant: se va arata numarul de personal muncitor pus la dispozitie de fiecare din ei, iar la primele puncte se va completa ultima coloana.- Prin ?raport de colaborare? se intelege si forma: angajament de participare (formular oferit ca model.) In cazul stabilirii ofertei ca fiind castigatoare, raportul de colaborare stabilit prin angajamentul de particpare va imbraca o forma legala (contract de munca, de colaborare etc.).Deasemenea se poate prezenta si un angajament de participare.- In cazul in care continutul Listei nu demonstreaza capacitatea de realizare a contractului la nivelul si in conditiile solicitate (si ofertate), oferta va fi considerata « neconforma »., Dotarea tehnica- Completarea Formularului J: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune executantul;
- Completarea Anexei la Formularul J: Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice folosite la indeplinirea contractului (conform cerintelor impuse de caietul de sarcini, corelate cu graficul de executie propus);
- In cadrul ofertei (indiferent de varianta de participare) va fi prezentata o singura Anexa la Formularul J, in care vor fi mentionate toate utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice folosite pentru realizarea contractului (conform cerintelor din caietul de sarcini ? inclusiv formular C8 - si graficului de executie propus).- Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice folosite la indeplinirea contractului de executie (minim): autogreder; buldoexcavator; incarcator frontal; finisor asfalt; cilindru compactor; aubasculanta.-Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii sau ca are asigurat accesul la un laborator de grad II pentrudeterminari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa.- Se solicita prezentarea: dovezii disponibilitatii tuturor utilajelor, instalatiilor, echipamentelor: prin orice mijloc de proba (in copie);
- In cazul depunerii unei oferte comune, se vor evidentia in mod clar utilajele/ echipamentele/instalatiile puse la dispozitie de catre fiecare operator economic care participa la realizarea contractului.- In cazul in care continutul Listei nu demonstreaza capacitatea de realizare a contractului la nivelul si in conditiile solicitate (si ofertate), oferta va fi considerata « neconforma »., Informatii privind subcontractantii- Se solicita completarea Formularului K;
- Pentru subcontractant se solicita completarea Formularului D;
- Se solicita Acordul/acordurile de subcontractare.- Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Lista obligatiilor contractualeSe solicita - Lista obligatiilor contractuale in desfasurare, daca este cazul., Sustinerea capacitatii tehnice si profesionaleCapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.69 ind.1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Standarde de asigurare a calitatii -ISO 9001 sau echivalent, Standarde de asigurare a protectiei mediului -ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
30
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie
18
Descriere: Termen de executie
Termen de realizare a serviciilor
12
Descriere: Termen de realizare a serviciilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 25.03.2013 09:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer