Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elaborare proiect tehnic, documentatii tehnice pentru obtinerea/prelungirea tuturor avizelor, acordurilor, autorizatiilor (inclusiv autorizatia de construire), asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor si executie lu


Detaliu pentru invitatia numarul 341041
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA LAPUGIU DE JOS (PRIMARIA COMUNEI LAPUGIU DE JOS JUD. HUNEDOARA)
Numar invitatie: 341041/13.12.2012
Denumire contract: Elaborare proiect tehnic, documentatii tehnice pentru obtinerea/prelungirea tuturor avizelor, acordurilor, autorizatiilor (inclusiv autorizatia de construire), asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor si executie lucrari pentru obiectivul: ?CONSTRUIRE DRUMURI DE ACCES LA EXPLOATATIILE AGRICOLE DIN SATELE APARTINATOARE COMUNEI LAPUGIU DE JOS, JUDETUL HUNEDOARA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LAPUGIU DE JOS (PRIMARIA COMUNEI LAPUGIU DE JOS JUD. HUNEDOARA)Cod fiscal: 4374180, Adresa: Str. Principala, Nr.60, Lapugiu de Jos, Telefon: 0254-281767, Fax: 0254-281782
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare proiect tehnic, documentatii tehnice pentru obtinerea/prelungirea tuturor avizelor, acordurilor, autorizatiilor (inclusiv autorizatia de construire), asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor si executie lucrari pentru obiectivul: ?CONSTRUIRE DRUMURI DE ACCES LA EXPLOATATIILE AGRICOLE DIN SATELE APARTINATOARE COMUNEI LAPUGIU DE JOS, JUDETUL HUNEDOARA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul ?CONSTRUIRE DRUMURI DE ACCES LA EXPLOATATIILE AGRICOLE DIN SATELE APARTINATOARE COMUNEI LAPUGIU DE JOS, JUDETUL HUNEDOARA? consta in: - prestarea serviciilor de elaborare a proiectului tehnic (in care sunt incluse intocmirea documentatii tehnice pentru obtinerea/prelungirea tuturor avizelor, acordurilor, autorizatiilor (inclusiv autorizatia de construire) pentru obiectivului de investitii).- prestarea serviciilor de asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor;
- executia lucrarilor de construire la obiectivul mentionatValoarea estimata minima a intervalului, respectiv 4.013.443 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata a contractului ce face obiectul procedurii -valoare in functie de care se vor evalua ofertele.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 056, 227 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da.Cuantumul garantiei de participare 80.000 lei. In cazul unei contestatii depuse si respinse de catre C.N.S.C., AC va retine contestatorului din garantia de participare suma de 7.793, 44 lei (in raport cu valoarea estimata a contractului), conformart. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Valabilitate garantiei pentru participare este de 90 zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art.86 din HG 925/2006, prin virament bancar (in contul RO95TREZ3765006XXX000256 deschis la Trezoreria Ilia) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu art. 88 din HG 925/2006. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Da.Gar.de buna exec.se constituie in conf.cu prevederile art.89alin.(2) din HG925/2006.Se poate constitui in oricare din formele de la art.90alin(1)-(3) din HG925/2006 cu modif. si copletarile ulterioare, prin (se alege): - instrument de garantare/retineri succesive din suma datorata pentru facturile partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la o unitate a Trez.Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont distinct, la dispozitia AC.Suma initiala care se depune de catre contractant la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.Pe parcursul indeplinirii contractului AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Totodata se vor avea in vedere prev.HG1045/2011.Cuantumul gar.de buna exec.a contractului va fi de 5 % din pretul contractului de lucrari fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006, cu modif.si completarile ulterioara - Completare Formular nr. 1 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul);2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modif.si completarile ulterioara - Completare Formular nr.2 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, cu referire doar la punctele a, c"1 si d);Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formular nr. 6 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul);4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69A1 din OUG 34/2006, cu modif.si completarile ulterioara - Completare Formular nr. 5 (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul)Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, orice ofertant/ofertant asociat/subcontractant care se afla in relatii de rudenie pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Chiorean Alin Traian-primar, Pogan Iosif-viceprimar, Ursu Doina-secretar, jurist, Popa Daniela-contabil, Oprean Viorica-referent impozite si taxe, inclusivcu persoanele care aproba bugetul aferent AC, necesar finantarii contractelor de achizitie publica- consilierii locali: Golasie Ioan, Muntean Dorin Silviu, Florea Ionel Marcel, Stretean Ioan Calin, Golasie Miron, Popovici Livi, Pogan Romi, Sorca Ion, Lupsa Romi, Duleanti Dan.5. Certificat de atestare fiscala pentru indeplinirea obligatiilor de plata la Bugetul local si Bugetul consolidat al statului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular nr.3, in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Pt. persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC)-in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In situatia in care ofertantul se claseaza pe primul loc si a depus certificatul in copie, AC ii va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Prezentare informatii generaleIn cazul unei asocieri fiecare asociat va prezentaformularul de informatii generale., Cerinta 2Ofertantul trebuie sa aiba media CA globale pe ultimii 3 de 8.000.000 lei fara TVA( raportata la valoarea intregului contract ce urmeaza a fi atribuit).Conversia lei/valuta se face prin raportarea la cursul mediu BCE aferent fiecarui an.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri., Bilant contabil pe ultimii 3 ani, insotit de contul de profit si pierdere (vizat si inregistrat la organele competente) sau orice alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata iin limba romana a documentelor solicitate mai sus., Ofertantul detine surse financiare in vederea sustinerii serviciilor si lucrarilor. Ofertantul va prezenta un document prin care sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul de executie a contractului, pentru o perioada 5 luni, pentru o valoare cel putin egala cu1.114.845 lei. Formula de calcul a cash-flow-ului: (valoare estimata a contractului/perioada de derulare a contractului-fara a se lua in calcul perioada de garantie) x perioada solicitata de a.c., respectiv( 4.013.443lei/18luni) x 5 luni = 1.114.845 lei., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, (a se vedea formularele nr. 19.1 si 19.2) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit. a), c^1) si d) si art.69^1 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens: Formular nr.1, Formular nr.2, Formular nr.5.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantul are prestat maxim 2 contracte de servicii similare, in ultimii 3 ani, din care 1 in valoare de minim 100.000 lei fara TVA. Pt.calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE pt. fiecare an in parte. Se va intocmi Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Declaratiile vor fi insotite de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar-cf. art.188(2) a OUG 34/2006, Ofertantul are executat maxim 2 contracte de lucrari similare, in ultimii 5 ani, din care 1 in valoare de minimum 3.800.000 lei fara TVA. Pt.calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE pt. fiecare an in parte. Se va intocmi Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Declaratiile vor fi insotite de procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, recomandare din partea beneficiarului in copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul? si certificari din partea beneficiarilor pt. cele mai importante lucrari-cf.art.188(3) a OUG 34/2006Nota: Avand in vedere natura complexa a achizitiei, experienta similara va fi indeplinita si prin prezentarea de contracte ce au ca obiect combinatia lucrarilor si serviciilor similare ce fac obiectul prezentului contract., Utilaje/dotariOfertantul asigura (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) echipamente, utilaje, miljloace e transport necesare pentru indeplinirea contractului. Daca ofertantul nu detine in proprietate un echipament/utilaj/etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat etc. se va permite si prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie.-Pentru serv.elaborare PTh sunt necesare urmatoarele dotari minime: echip pt. listare(format A4, A3), copiere/scanare sau aparat multifunctional(ce indeplineste toate functiile enumerate anterior)?min.1 buc;, calculatoare min.1 buc, programe de proiectare (AutoCAD CIVIL 3D sau echivalent) si program specializat pentru proiectare (ARD sau echivalent ) domeniul infrastructura rutiera, cu licenta - min.1 buc ; plotter ? min. 1 buc , progr. de devize - min.1 buc; progr de editare/calcul: Windows sau echivalent, Word sau echivalent, Excel sau echivalent, cu licenta - min.1buc, statie topo totala -1 buc, Pentru a face dovada detinerii dotarilor/echipamentelor operatorul economic trebuie sa prezinte, copii dupa urmatoarele documente: facturi, contracte de inchiriere, contracte de concesiune, contracte de leasing, de colaborare etc., -Pentru exec.lucrari: autogreder-1buc;buldozer pe senile-1buc;buldoexcavator-2buc;compactor vibrator-1buc;compactor pe pneuri-1buc; incarcator frontal-1buc;autobasculanta- 4buc;instalatie de aplicare a emulsiei bitumunoase-1buc; repartizorfinisor mixturi asfaltice ? 1buc; macara. Pentru a face dovada disponibilitatii utilajelor/echipamentelor in cauza respectiv utilizarea acestora cu respectarea prevederilor legale, operatorul economic trebuie sa prezinte, in functie de situatia specifica fiecarui utilaj in parte, copii dupa urmatoarele documente: contracte de inchiriere, contract de concesiune, contracte de leasing, de colaborare etc, sau prin angajament de punere la dispozitie.Se va intocmi Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice(Formular 9), Personal responsabil pt.indepl.contractului: pt.servicii elab.PTh: 1 inginer-manager proiect cu spec.CFDP;2 ing.spec.drumuri si poduri;si cel putin unul sa fi participat la cel putin un proiect sim., -ing.spec.geodezie si cadastru, cu drept de semnatura, si sa fi partic.la cel putin un proiect similar;
-devizier studii sup.specializ.constructii;Se va include in echipa de asist.tehnica din partea proiectantului 1 ing.constructii drumuri si poduri(poate fi dintre cei nominalizati la elab.PTh).-pt.exec.lucrari-nivel minim: -personal de specialitate: -sef santier -ing.constructor-specializarea drumuri si poduri si sa fi participat la cel putin un proiect similar;
-1 resp.tehnic, ing.licentiat al unei facultati specialit.drumuri cu experienta profesionala (RTE)-in dom.constructii drumuri si poduri-se solic.numai atestatul in domeniul ob.contractului-1 respons.cu contr.calit.lucrar.CQ), cu exp.profes.in dom.-1 ing.topograf/ing. spec.geodezie si cadastru care sa fi particip la un proiect sim., caresa fi participat la cel putin un proiect similar-personal muncitor (calificat)-4 persoane cu calificare lucrator de drumuri;
-4 persoane cu calificare asfaltator-4 persoane cu calificare mecanicutilaje;
-4 persoane cu calificare conducator auto.Pt.persoanele nominalizate se va prezenta CV(Formular 12) in original, diploma studii , atestate, autorizatii, certificate profesionale, doc.care sa dem.relatia de munca cu ofertantul-in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul depune declaratie de disponibilitate pt. fiecare specialist din Formular 11Pentru personalul muncitor (calificat) se va depune Formular nr13 Declaratie de disponibilitate.Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire a acestuia in functie, conform legislatiei in vigoare., Declaratie privind resursele umane si structura managementului-Formular nr.10-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii privind subcontractantii. In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.In acest sens se va intocmi Declaratie subcontractanti (Formular 18).Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor., In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca cerintele de la ?Situatia personala a candidatului/ofertantului? si ?Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)?, pentru partea din contract ce urmeaza a o executa/presta., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, (a se vedea formularele nr. 19.1 si 19.2) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit. a), c^1) si d) si art.69^1 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens: Formular nr.1, Formular nr.2, Formular nr.5. Cerinta nr. 1Ofertantul va face dovada implementarii si mentinerii unui sistem al calitatii, in domeniul activitatilor desfasurate in conformitate cu cerinte Note: Se vor lua in considerare doar acele certificate in termen de valabilitate la data evaluarii ofertei si care sunt emise pentru domeniile sus mentionate.Nu vor fi luate in considerare documente care atesta ca ofertantul este in curs de implementare a sistemului de calitate solicitat.In cazul in care documentele mai susu mentionate sunt in alta limba decat limba romana, acestea se vor prezenta si in traducere legalizata.In cazul prezentarii unei oferte prin asociere de operatori economici, fiecare dintre operatorii economici asociati trebuie sa detina aceste certificate, pentru partea din contract ce urmeaza a o executa/presta, sub sanctiunea declarari ofertei ca inacceptabile.le ISO 9001 sau echivalente., Cerinta nr. 2Ofertantul va face dovada implementarii si mentinerii unui sistem al protectiei mediului in domeniul activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalente.Note: Se vor lua in considerare doar acele certificate in termen de valabilitate la data evaluarii ofertei si care sunt emise pentru domeniile sus mentionate.Nu vor fi luate in considerare documente care atesta ca ofertantul este in curs de implementare a sistemului de calitate solicitat.In cazul in care documentele mai sus mentionate sunt in alta limba decat limba romana, acestea se vor prezenta si in traducere legalizata.In cazul prezentarii unei oferte prin asociere de operatori economici, fiecare dintre operatorii economici asociati trebuie sa detina aceste certificate, pentru partea din contract ce urmeaza a o executa/presta, sub sanctiunea declarari ofertei ca inacceptabile.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara1. Pretul ofertei servicii de proiectare 30% Descriere criteriu: Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctaj maxim alocat criteriului de evaluare respectiv. Pentru un alt pret decat pretul cel mai scazut se acorda ponderea astfel: Pn=(pret minim/pret n) x punctajul maxim alocat.Componenta financiara 2. Pretul ofertei executie lucrari 40% Descriere criteriu: Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctaj maxim alocat criteriului de evaluare respectiv. Pentru un alt pret decat pretul cel mai scazut se acorda ponderea astfel: Pn=(pret minim/pret n) x punctajul maxim alocat.
Durata de realizare a serviciilor de proiectare
15
Descriere: Termenul maxim (peste care oferta va fi declarata neconforma): 60 zile (2 luni) - termenul minim (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar): 15 zile. Punctajul se va calcula astfel: a)pentru durata de realizare a proiectului tehnic cea mai mica, se acorda punctaj maxim, respectiv 15 puncte; b) pentru durate de realizare mai mari se aplica formula: P(n)= (durata min/durata(n))xpunctaj maxim alocat; durata de realizare a proiectului tehnic se coreleaza cu graficul de prestare fundamentat pe numarul de personal implicat in proiect. Lipsa de fundamentare a acestui criteriu va duce la respingerea ofertei ca neconforma.
3 Durata de executie a lucrarilor
10
Descriere: Termenul maxim (peste care oferta va fi declarata neconforma): 14 luni - termenul minim (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar): 12 luni Punctajul se va calcula astfel: a)pentru durata de executie cea mai mica, se acorda punctaj maxim, respectiv 10 puncte; b) pentru durate de executie mai mari se aplica formula: P(n)= (durata min/durata(n))xpunctaj maxim alocat; durata de executie se coreleaza cu graficul de executie fundamentat pe principiul drumului critic. Lipsa de fundamentare a acestui criteriu va duce la respingerea ofertei ca neconforma.
4 Garantia acordata lucrarilor
5
Descriere: Garantia minima acordata este de 24 luni.Garantia maxima admisa este de 60 luni.Orice durata de garantie subgarantia minima va fi punctata cu 0 puncte. Duratele de garantie ofertate peste garantia maxim admisa nu se vor puncta suplimentar. Punctajul pentru toate celelalte oferte se va acorda astfel: P(n)=(garantia (n)/garantie maxim) x punctaj maxim alocat. Ofertantii au obligatia sa fundamenteze garantia acordata prin agremente tehnice si certificate de calitate emise de producatori pentru materialele puse in opera.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2012 16:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer