Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?elaborare proiect tehnic si detalii de executie, confectionare,asamblare, transport si montaj foisoare de observare in cazarma 1114 Deveselu?


Detaliu pentru invitatia numarul 353421
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - U.M. 02517 CRAIOVA
Numar invitatie: 353421/05.09.2013
Denumire contract: ?elaborare proiect tehnic si detalii de executie, confectionare, asamblare, transport si montaj foisoare de observare incazarma 1114 Deveselu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M. 02517 CRAIOVACod fiscal: 4332487, Adresa: str. Anul 1848, nr. 98, Craiova, Telefon: 0251/522375; 0251/523250, Fax: 0251/523250; 0351/444470
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Anul 1848, nr. 98, Craiova, Romania, cod postal: 200541, telefon: +40 251522375, fax: +40 251523250, persoana de contact: STEFAN EDUARD
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Anul 1848, nr. 98, Craiova, Romania, cod postal: 200541, telefon: +40 251522375, fax: +40 251523250, persoana de contact: STEFAN EDUARD
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?elaborare proiect tehnic si detalii de executie, confectionare, asamblare, transport si montaj foisoare de observare incazarma 1114 Deveselu?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ?elaborare proiect tehnic si detalii de executie, confectionare, asamblare, transport si montaj foisoare de observare incazarma 1114 Deveselu?
II.1.6) CPV: 44211100-3 - Constructii modulare prefabricate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 446, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Precizari: - Cuantumul garantiei de participare: 7.000 lei;
- Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile datei limita de depunere a ofertelor;
- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei- 90 zile de la data limita de primire a ofertelor;
- Garantia de participare se poate constitui in una din modalitatile prevazute laart. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.In cazul constituirii prin virament bancar, virarea sumei respective se va efectua in contul: RO63TREZ2915005XXX000138 deschis la Trezoreria Craiova, titular - U.M. 02517 Craiova, C.U.I.: 4332487;Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, prin prezentarea copiei dupa ordinul de plata cu care s-a efectuat viramentul de catre ofertant sau a scrisorii de garantie de participare, in original.- Autoritatea contractanta are dreptul de a retine integral sau partial garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conformitate cu art. 87 din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 precum si in conformitate cu prevederile art. 278^1 din O.U.G. 34/2006, in cazul in care ofertantul formuleaza contestatie iar aceasta este respinsa ca nefondata de catreC.N.S.C.;Prevederile alin. (1) de laart. 278^1 din O.U.G. 34/2006se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie- Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, dinH.G.R.925/2006
Garantie de buna executie
- Cuantumul gar de buna exec este de 5%din val totala fiecarui contract subsecvent, fara T.V.A.;
- Se poate const in una dintre formele prevaz la art. 90 alin. (1) sau alin. (3) dinH.G.R.925/2006, la alegerea ofertantului castigator, respectiv: a) printr-un instrum de garant, emis in cond legii de o societ banc sau de o societ de asig, care devine anexa la contract ? scrisoare de gar banc de buna exec, conf model prezentat in anexa nr. 14;b) retineri succes din sumele dator ptr facturi partiale. In acest caz, contract are oblig de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organ fiscal compet, in administr acestuia, un cont de disponibil distinct, la dispozitia autorit contract. Suma initiala care se depune de catre contract in contul de dispon astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul fara T.V.A. alcontractului. Pe parcurs indeplin contractului, autorit contract urmeaza sa aliment acest cont de disponibil prin retineri succes din sumele datorate si cuvenite contract pana la concurenta sumei stabil drept gar de buna exec in document de atrib.Autorit contract va instiinta contract despre varsamantul efectuat, precum si despre destin lui. Din contul de dispon deschis la Trezoreria Statului pe numele contract pot fi dispuse plati atat de catre contract, cu avizul scris al autorit contract care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicit scrisa a autorit contract in fav careia este constit gar de buna exec, in situatia prev la art. 91 din H.G.R.925/2006, cu modif si complet ultere . Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.- Gar de buna exec se restit in conform cu preved art. 92, alin. (1) din H.G.R.925/2006, cu modif si complet ulter, dupa exec oblig asumate, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie a mater , daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr.34/2006Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr.34/2006Documjente solicitate: declaratie privind eligibilitatea (art. 180) conform modelului dinanexa nr. 2, atat pentru ofertant cat si pentru tertul sustinator;2. declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 60/2006, conform modelului din anexanr. , atat pentru ofertant cat si pentru tertul sustinator;3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident) care sa ateste ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.a) certificat de atestare fiscala eliberat de DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE teritoriala;b) certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale.Aceste documente se vor prezenta in una din urmatoarele forme : - original;
- copie legalizata sau - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/2010 -modelul prevazut in anexa nr. 4;5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 dinOUG 34/2006, conform modelului prevazut in anexa nr. 5.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul, conform prevederilor Ordinului ANRMAPnr. 170/2012.Personal cu functie de decizie Croitoru Daniel seful unitatii; Stanculescu George, presedinte comisie evaluare; Membrii comisie evaluare : Stefan Eduard, Moanta Ionut, Feraru Oana, Scarlat Valeriu, Nastasescu Dorin, Dominte Doinita Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al agentului economic respectiv estecuprinsa furnizarea de produsecare fac obiectul prezentei achizitii, atat pentru persoane juridice romane cat si pentru persoanele juridice straine.Documente solicitate: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; se va prezentain original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: * Cifra de afaceri pe domeniul de activitate aferent obiectului acordului-cadru, in anul 2012, sa fie egala sau mai mare de 500.000 lei sau echivalentul in valuta, la un curs valutar mediu annual comunicat de B.N.R. pentru anul 2012 ;Documente solicitate: 1. Completare formular de informatii generale conform modelului din anexa nr. 1;2. Copie bilant contabil pentru anul 2012, vizat si inregistratla Administratia Financiara;3. Alte documente echivalente prin care se poate dovedi nivelul cifrei de afaceri, impus;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Furnizarea, in ultimii 3 ani, (in functie de data infiintarii ca operator economic), la nivelul a maxim 2 contracte produse similare contractului ce urmeaza a fi atribuit, a caror valoare insumata sa fie mai mare sau egala cu 400.000 lei, fara T.V.A.., sau echivalent valutala la cursurile valutare medii annuale comunicate de B.N.R, aferente ultimilor treii ani;;* Asigurarea nivelului de pregatire tehnica si de specializare al personalului de care dispune sau al caruia angajament a fost obtinut, prin demonstrarea existentei si nivelului de pregatire a personalului de conducere, personalului responsabil de indeplinirea contractului precum si al personalului tehnicde specialitate necesar indeplinirii contractului;* Asigurarea utilajelor, instalatiilor si echipamentelortehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului defurnizare;* Declararea subcontractantilor si a partilor din contract pe care acestia le vor executa-Documente solicitate: Lista contractelor de furnizare dinultimii 3 ani, conform modelului prezentat in anexa nr. 6, insotita de copii ale certificatelor/documentelor emise de catre beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse similare etc.-Declaratia ofertantului cu privire la asigurarea personalului tehnic de specialitate pe care il poate pune la dispozitie si implica directin derularea contractului, conform modelului din anexa nr. 7;
- Copii dupa diplomele de studii/atestate/autorizatii si CV-urile specialistilorimplicati in indeplinirea contractului, respectiv: - proiectanti de specialitate in domeniul constructiilor, conformprevederilor art. 9 din Legea 50/1991 privind autorizarea lucrarilor de constructii;
- Angajament de participare al personalului de specialitate (daca acest personal nu este angajat al ofertantului);
- Declaratie care contine informatii privind echipamentele tehnice si resursele/mijloacele de studiu si cercetare pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, conform anexeinr. 8;
-Lista cu subcontractantii completata si semnata conform modelului din anexa nr. 9a) respectarea de catre ofertant a unor standarde minime de asigurare a calitatii care sa se raporteze la sistemelebazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea.Copie dupa certificatele de atestare a implementarii si mentinerii unui sistem de management al calitatii, conform conditiilor din standardul SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, emise de catre organizatii abilitate;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2013 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer