Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elaborare proiect tehnic si executie lucrari pentru obiectivul"Amenajarea retelei de canale pentru prevenirea si protectia impotriva inundatiilor in comuna Socodor, judetul Arad"


Detaliu pentru invitatia numarul 342263
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SOCODOR
Numar invitatie: 342263/01.02.2013
Denumire contract: Elaborare proiect tehnic si executie lucrari pentru obiectivul"Amenajarea retelei de canale pentru prevenirea si protectia impotriva inundatiilor in comuna Socodor, judetul Arad"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SOCODORCod fiscal: 3519330, Adresa: COMUNA SOCODOR NR.1, JUDETUL ARAD, Socodor, Telefon: 0257358100, Fax: 0257358112
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA SOCODOR NR.1, JUDETUL ARAD, Socodor, Romania, cod postal: 317305, telefon: +40 257358100, fax: +40 257358112, persoana de contact: GHEORGHE CRISAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA SOCODOR NR.1, JUDETUL ARAD, Socodor, Romania, cod postal: 317305
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare proiect tehnic si executie lucrari pentru obiectivul"Amenajarea retelei de canale pentru prevenirea si protectia impotriva inundatiilor in comuna Socodor, judetul Arad"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari (proiectare si executare) ? finantat prin FEADR, masura 125 C1, conform Contract de finantare: C 125D021150200035/26.07.2012 incheiat de Comuna Socodor cu APDRP ? ce are ca obiect AMENAJAREA RETELEI DE CANALE PENTRU PREVENIREA SI PROTECTIA IMPOTRIVA INUNDATIILOR IN COMUNA SOCODOR, JUDETUL ARAD.Valoare diverse si neprevazute reprezinta 2, 34% din valoarea estimata in cuantum de 149.653 lei.
II.1.6) CPV: 45247110-4 - Constructie de canale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 489, 581 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 126.000 lei (IMM reducere la 50%). Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile (de la data limita de depunere a ofertelor). Forma de constituire a garantiei de participare: a)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; b)ordin de plata, confirmat de banca emitenta; c)in numerar, la casieria autoritatii contractante.Cursul la care se va efectua echivalenta pentru garantia de participare din lei in alta valuta este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia i se va retine potrivit art.2781 din OUG 34/2006 suma de8.193, 99 lei.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul fara TVA al contractului(IMM reducere la 50%).Modalitatea de constituire: conf.art.90 din H.G.nr.925/2006.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante(conf.art.90 alin.3 din H.G.nr.925/2006, modificat prin H.G.nr.1045/2011).Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorI. Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea unei Declaratii privind eligibilitatea (Formular 3); acest document se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Se solicita prezentarea unei Declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formular 4); acest document (completat in ce priveste neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 literele a, c 1 si d) se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Se solicita confirmarea efectuarii platii taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat prin prezentarea: - Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011);
- Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local, eliberat de administratia locala unde ofertantul isi are sediul si din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011);4. Se solicita prezentarea Cazierului judiciar al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertei;5. Se solicita prezentarea Cazierului fiscal al operatorului economic, valabil la datalimita de depunere a ofertei;II.Confirmarea participarii la procedura cu respectarea regulilor referitoare la concurenta: 1. Se solicita prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 6).III. Neincadrarea in prevederile art. 69 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indic.1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 7). Acest document se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar: Jura Ioan Dimitrie, Viceprimar: Teorean Ioan Cornel , Secretar: Negrau Livia, Contabil: Crisan Gheorghe, Responsabil achizitii: Crisan Gheorghe, Responsabil achizitii: Iliesi Brigitta Claudia, Membrii comisiei de evaluare: Crisan Gheorghe ? Presedinte, Pascut Gheorghe Florin ? membru, Iliesi Brigitta Claudia - membru, Teorean Viorica Constanta ? membru supleant, Consilieri locali : Crisan Ramona, Nadaban Cornel Constantin, Nadaban Stelian Traian, Unc Dimitrie, Igna Ioan, Mezei Alin, Hanza Remus Ovidiu, Teorean Ioan Cornel, Sacara Doru Ioan, Darazs Tibor, Tapos Ioan Dimitrie.IV. Calitatea de participant la procedura: 1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formular 5).Forma de depunere a acestor documente: conform art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor de mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. II.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: I. in cazul persoanelor juridice/fizice romane: Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici. Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila.1. Se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertei. Din certificat trebuie sa reiasa urmatoarele: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Codul CAEN 4291, constructii hidrotehnice trebuie sa fie inscris la activitati desfasurate in certificatulconstatator(in cazul asocierii aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de asociatul ce va executa lucrarile nu si de proiectant).Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, acest document in original/copie legalizata.2. Se solicita prezentarea Certificatului de atestare, emis de Comisia de atestare a persoanelor fizice si juridice care isi manifesta intentia de a desfasura, pe terenuri din domeniul agricol, activitati de imbunatatiri funciare, studii, proiectare, executare de lucrari si servicii si/sau de fabricare a instalatiilor de irigat, conform Ordinului Ministrului Agriculturii Padurilor si Dezvoltarii Rurale nr. 182/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice si juridice care isi manifesta intentia de a desfasura, pe terenuri din domeniul agricol, activitati de imbunatatiri funciare, studii, proiectare, executare de lucrari si servicii si/sau de fabricare a instalatiilor de irigat. Din certificatul de atestare prezentat trebuie sa rezulte faptul ca ofertantul este atestat pentru urmatorul nivel de competenta: Elaborarea de proiecte si alte documentatii tehnico-economice. Certificatul de atestare trebuie sa fie valabilla data depunerii ofertei. In cazul asocierii certificatul de atestare se va prezenta doar de catre proiectant nu si de executant.II. in cazul persoanelor juridice/fizice straine: Se solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitati de genul celor avute in vedere la procedura in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1. Media cifrei de afaceri (globala) pe ultimii 3 ani de minimum: 12.679.000 lei.Modalitate de indeplinire: Prezentarea Declaratiei privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, (2010, 2011, 2012), (Formular 9);Se vor prezenta bilanturile contabile pentru anii 2010 si 2011 iar pentru anul 2012 documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare sunt lasate la latitudinea operatorului economic.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM, cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea solicitata. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categoria IMM (Formular 10)., Cerinta nr.2Ofertantul sa demonstreze ca la momentul semnarii contractuluiva avea accessau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii, in valoare de 1.568.613 lei, pentru o perioada impusa de 3 luni.Modalitate de indeplinire: 1. prezentarea de declaratii bancare sau alte documente ? adresate autoritatii contractante si nominalizate pentru contractul in cauza. Suma respectiva va fi imobilizata pentru realizarea contractului, in cazul ofertei castigatoare.Forma de depunere a acestor documente: conf.art. 5 din Ordinul nr.509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara (proiectare): O lista a principalelor servicii prestatein ultimii 3 anide servicii similare celor in cauza (proiectare lucrari de imbunatatiri funciare si lucrari hidrotehnice), in valoare de minimum 65.000 lei (TVA exclus) insotita de perioada de prestare, valori, beneficiari, indiferent daca acesteia din urma sunt autoritati contrcatante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Cerinta poate fi indeplinita din maximum 2 contracte, cu o valoare cumulata de minimum 65.000 lei (TVA exclus).In scopul indeplinirii cerintei de calificare operatorul economic poate prezenta orice documente relevantein acest sens ( conform art.188 alin.2 lit.a din OUG 34/2006), Experienta similara (executie): O lista a lucrarilor similare celor in cauza( luvrari imbunatiri funciare si lucrari hidrotehnice), in valoare de minim 6.274.000 lei(TVA exclus), executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Certificarile indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt publici sau privati, valoarea , perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost executate conform normelor prof. din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Cerinta poate fi indeplinita din maximum 2 contracte, cu o valoare cumulata de minimum 6.274.000 lei (TVA exclus). In scopul indeplinirii cerintei de calificare operatorul economic poate prezenta orice documente relevantecare sa cuprinda informatiile referitoare la valoarea , perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Personal - Experti cheie: -Manager de proiect;
-Sef de santier (specializarea: constructii hidrotehnice/imbunatatiri funciare);
- Inginer topometrist;
-Inginer proiectant (specializarea: constructii hidrotehnice /imbunatatiri funciare);
-Responsabil tehnic cu executia, cu atestat (domeniul: constructii hidrotehnice /imbunatatiri funciare);
- Responsabil cu controlul calitatii (specializat: constructii hidrotehnice/imbunatatiri funciare);
-Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, conf. HG 300/2006.Modalitate de indeplinire: Informatii referitoare la personalul/organismultehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant in special pentru asigurarea controlului calitatii.Prezentareade documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care expertul o are cu ofertantul/tertul sustinator( contracte de munca, de prestari servicii saude colaborare, extras REVISAL, angajament de participare) ., Personal muncitor de specialitate (personal calificat): 3 betonisti, 3 fierar-betonisti, 2 lucratori pentru drumuri, 2 asfaltatori;Modalitate de indeplinire: 1. prezentarea unei declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formular 17);2. prezentarea de documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care personalul muncitoro are cu ofertantul/tertul sustinator (spre ex. contracte de munca, contract de prestari servicii sau contract de colaborare, extras REVISAL, se accepta si angajament de participare cf.art.188 alin.3 lit.b., Utilaje, instalatii, echipamente tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (statie de asfalt, statie de betoane, autobetoniera, trailer, autobasculante, autogreder, excavatoare, buldozere, compactoare, repartizator asfalt, );Modalitate de indeplinire: 1. prezentarea unei declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (Formular 18);2. prezentarea de documente prin care ofertantul sa faca dovada disponibilitatii utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului de lucrari. De ex: facturi fiscale, contracte de inchiriere, contracte de leasing, contracte de comodat; se acceptasi angajamente de punere la dispozitie .Pentru statia de asfalt, statia de betone, autobetoniera se accepta si precontracte de furnizare beton/mixturi asfaltice., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Modalitate de indeplinire: 1. prezentarea Declaratiei privind subcontractantii (Formular 19);2. In cazul subcontractarii unei parti a contractului, se solicita prezentarea Acordului de subcontractare (Formular 20).Forma de depunere a documentelor de calificare: conform art. 5 din Ordinul nr.509/2011. Dovada implem. standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 14001 sau echivalent.Modalitate de indeplinire: Prezentarea de documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 14001 sau echivalent.Se accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de mediu astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare., Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica proiectarea si executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent.Modalitate de indeplinire: Prezentarea de document/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica proiectarea si executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent.Se accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, exclusiv T.V.A.
Termenul de realizare a proiectului
10
Descriere: Termenelecare se compara in vederea acordarii punctajului sunt termenele in luni (la propunerea in luni + n zile se va lua in calcul n+1 luni)
Termenul de garantie al lucrarii
15
Descriere: Termenelecare se compara in vederea acordarii punctajului sunt termenele in ani
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2013 15:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer