Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elaborare proiect tehnic si lucrari de executie pentru proiectul FEADR : ?INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA, IN LOCALITATEA BRATCA, COMUNA BRATCA, JUDETUL BIHOR ?


Detaliu pentru invitatia numarul 324960
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BRATCA (PRIMARIA COMUNEI BRATCA)
Numar invitatie: 324960/26.04.2012
Denumire contract: Elaborare proiect tehnic si lucrari de executie pentru proiectul FEADR : ?INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA, IN LOCALITATEA BRATCA, COMUNA BRATCA, JUDETUL BIHOR ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BRATCA (PRIMARIA COMUNEI BRATCA)Cod fiscal: RO 4738400, Adresa: bratca 126, Bratca, Telefon: 0259 315650, Fax: 0259 315650
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Nr. 126, Bratca, Romania, cod postal: 417080, telefon: +40 259315650, fax: +40 259315650, persoana de contact: Ionel Micula
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Nr. 126, Bratca, Romania, cod postal: 417080, telefon: +40 259315650, fax: +40 259315650, persoana de contact: Ionel Micula
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare proiect tehnic si lucrari de executie pentru proiectul FEADR : ?INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA, IN LOCALITATEA BRATCA, COMUNA BRATCA, JUDETUL BIHOR ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se propune infiintarea centrului de informare turistica prin renovarea unei cladiri din domeniul public alComunei Bratca.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 314, 244 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de: 5.000 lei. Perioada de valabilitate: a garantiei de participare trebuie sa fie 130 de zile de la termenul limitade primire a ofertelor. Modul de constituire : prin scrisoare de garantie bancara - Formularul nr. 14, sau echivalent, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari inoriginal, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; In cazul optarii pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, suma se va vira in contul: RO07 TREZ 0815 006X XX00 0051 deschis la Trezoreria Alesd, in numele Comunei Bratca, cod fiscal 4738400 iar persoana juridica va prezenta ordinul de plata vizat de banca sau de societatea de asigurari. Documentul privind constituirea garantiei de participare se va prezenta in original cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor, in afara coletului de oferta. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii. Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitate mai sus, declaratia/declaratiile privind incadrarea in categoria I.M.M (daca este cazul), vor fi respinse in sedinta de deschidere a ofertelor . In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare este necesar ca fiecare operator economic asociat sa se incadreze, in mod individual, in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% (2, 5% in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului, in lei, exclusiv TVA. Modul de constituire a garantiei debuna executie a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; b)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, modificat prinHG 1045/2011). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/14.07.2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul nr. 1, in original; declaratia privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul nr. 2, in original; declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta completata in conformitate cu Formularul nr. 3, in original; Certificat de atestare Fiscala pentru Persoane Juridice privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Administratia Nationala de Administrare Fiscala, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul; Certificat de atestare Fiscala pentru Persoane Juridice privind Impozitele si Taxele Locale, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul; Certificat de cazier fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor, pentru societatea ofertanta; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare completata in conformitate cu Formularul nr. 17, in original. Persoanele din cadrul autoritatii contractante responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: d-nul Mateas Adrian- Primarul Comunei Bratca-primar; d-nul Micula Ionel - Viceprimarul Comunei Bratca; d-nul Sturz Ionut- Secretarul Comunei Bratca; d-na Saracut Livia ? Contabilul Comunei Bratca ; Certificat de participare cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul nr. 10, in original. Persoane juridice/fizice romane-Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate. Persoane juridice/fizice straine- Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului. Document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pentru anii 2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate de organele competente. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009, Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), care sa fie de min. 600.000 lei. NOTA: in cazul in care operatorii economici si-au inregistrat bilanturile contabile pentru anul 2011, acestia pot prezenta bilanturile pt ultimii 3 ani incheiati, 2009, 2010, 2011, in vederea indeplinirii nivelului impus. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv: pt. 2008 - 3, 6827 lei; pt. 2009 - 4, 2373 lei, pt. 2010 - 4, 2099 lei si pt. 2011 ? 4, 2379 lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stab de Banca Nationala a tarii in care s-a facut inregistrarea., Confirmarea ca ofertantul dispunederesurse financiare sau va avea acces la o suma in valoare de minim 90.000lei, pe o perioada de minim 6 luni de la data semnarii contractului.Din scrisoarea bancara de confirmare de fonduri trebuie sa rezulta ca, suma respectiva va fi folosita in scopul indepl. contractului, care face ob. Prez. proceduri.Extrasuldeconttrebuiesafieinsotit, dedeclaratiaofertantului, datainforma autentificata, prin care se angajeaza sa foloseasca suma respectiva pt. indeplinirea contract., care face ob. prezentei proceduri.Obs! Avand in vedere ca ob. contract. este de proiectare si executie, pe parcursul evaluarii, ofertantii care depun oferta in asociere treb. sa prez. suma solicitata in ved. realizarii cash-flowlui separat pt. proiectare-in val. de 3.032 lei (raportata la perioada de o luna) si separate pt. executie in val. de 86.968 lei (raportata la o perioada de 6 luni).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, respectiv a serviciilor prestate in ultimii 3 ani, Experienta similara pentru proiectare minim o lucrare avand ca obiect constructiecladiriin valoare minima de cel putin 10.241lei, fara TVA proiectata in ultimii 3 ani., Experienta similara pentru executie minim o lucrare avand ca obiect constructiecladiri in valoare minima de cel putin 304.003lei, fara TVA executata in ultimii 5 ani., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, Personal cheie pt proiectare: inginer sef de proiect , cel putin 1 pers.; inginer proiectant CCIA cu experienta in domeniul proiectarii de constructi civile, cel putin 1 pers.; arhirect membru al OAR , cel putin 1 pers.; inginer instalatii pentru constructii (termice , sanitare) cel putin 1 pers.; inginer instalatiielectrice, cel putin 1 pers.;, Personal cheie pt. executie: responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 pers.; inspector protectia muncii si responabil PSI, cel putin 1 pers.; sef santier, cel putin 1 pers.; inginer instalatii electrice, cel putin 1 pers.; responsabil cu controlul calitatii, cel putin 1 pers., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, In orice situatie de asociere, toti asociatii treb. sa prez. documentele solicitate in cadrul capitolului III. a) doc. privind situatia personala a ofertantilor, treb. prez. de fiecare asociat in parte, iar conditiile de calificare treb. indeplinite de fiecare asociat in parte; b) doc. privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, treb. prez. de fiecare asociat in parte, iar conditiile de calificare trebuie indeplinite cumulat de catre asociati; c) doc. privind situatia economico-financiara, treb. prez. de fiecare asociat in parte, iar conditiile de calificare treb. indeplinite astfel;
- conditia referitoare la cifra medie de afaceri, in ultimii trei ani, poate fi indeplinita in mod cumulativ, de catre asociati, d) doc. privind capacitatea tehnica si/sau profesionala pot fi indeplinite de unul dintre asociati sau de mai multi asociati, cumulativ. Certificat ISO 9001 sau echivalent privind sistemul de management al asigurarii calitatii., Certificat ISO 14001 sau echivalent privind sistemul de management al mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie a lucrarii
30
Descriere: Termenul de executie a lucrarii acceptat trebuie sa se incadreze in intervalul de minim 3 luni si maxim 8 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 12:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer