Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elaborare proiect tehnic(inclusiv verificare proiect) si executare lucrari pentru racorduri la retelele existente de canalizare si alimentare cu apa pentru Statia de Sortare si Transfer Cordun


Detaliu pentru invitatia numarul 355413
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Judetul Neamt
Numar invitatie: 355413/06.11.2013
Denumire contract: Elaborare proiect tehnic(inclusiv verificare proiect) si executare lucrari pentru racorduri la retelele existente de canalizare si alimentare cu apa pentru Statia de Sortare si Transfer Cordun
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul NeamtCod fiscal: 2612839, Adresa: Str. Alexandru Cel Bun Nr.27, Piatra-Neamt, Telefon: +40 0233212890, Fax: +40 0233211569
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bursa Romana de Marfuri Terminal Piatra Neamt , BD.DECEBAL NR.35, BL I4 PARTER, Piatra Neamt, Romania, cod postal: 610004, telefon: +40 0233232390, fax: +40 0233232390
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bursa Romana de Marfuri Terminal Piatra Neamt , BD.DECEBAL NR.35, BL I4 PARTER, Piatra Neamt, Romania, cod postal: 610004, telefon: +40 0233232390, fax: +40 0233232390
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare proiect tehnic(inclusiv verificare proiect) si executare lucrari pentru racorduri la retelele existente de canalizare si alimentare cu apa pentru Statia de Sortare si Transfer Cordun
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare proiect tehnic(inclusiv verificare proiect) si executare lucrari pentru racorduri la retelele existente de canalizare si alimentare cu apa pentru Statia de Sortare si Transfer CordunValoare estimata a proiectarii =30800 lei fara TVAValoare cheltuieli diverse si neprevazute proiectare =924 lei fara TVA in cuantum de 2, 9% din valoareaserviciilor de proiectare si pot aparea la Posibile masuratori eronate si incadrari gresite pe articole de devizValoare estimata a achizitiei(C+M) = 902536 lei fara TVAValoare cheltuieli diverse si neprevazute = 49512 lei in cuantum de 5, 2% din valoarea lucrarilor de sapatura, excavare si transportpentru montarea retelei de alimentare cu apa , erori de sudurala lucrarile de montare a conductei PEHD , pozitionarea caminelor.Total valoare estimata = 983772 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 983, 772 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie, in conformitate cu prevederile art. 86 alin. 1din HG nr. 925/2006.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare va fi in suma de 9333 lei, sau echivalent, data pentru care se face echivalenta leu/alta valuta, fiind data publicarii invitatiei in SEAP.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul de schimb mediu anual lei/euro comunicat de Banca Centrala Europeana(www.ecb.int) . Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare, in conformitate cu art.16 din legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarea IMM-in acest caz ofertantul va depune declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. In cazul asociatilor este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor . In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantie, suma de 4713 lei, conform art. 278^1, lit.b) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA Se va constitui conform articolului 90 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.a)Operatorul Economic nu se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia subcontractantilor, dupa caz.) - completare formular atasatb) Cazier fiscal al operatorului economic(in original sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul")al societatii, in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor, inclusiv pentru tertul sustinator.2. Operatorul Economic/fiecare membru din asociere nu se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, - completare formular atasat .Tertul sustinator va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d).3. Se va prezenta un Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, (Aceste informatii vor fi furnizate in cazul ofertei individuale de catre ofertant, iar in cazul asocierii de catre ofertantul lider in numele asociatiei).4. Declaratie privind evitarea conflictului de interese .Operatorul Economic/ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, - completare formular atasatPersoanele ce detin Functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (inclusiv in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea acestei proceduri de atribuire) sunt: Tarata Culita ? Presedinte; Manoliu Dan - Vicepresedinte; Arcan Emilia - VicepresedinteSoroceanu Daniela - Secretar al judetului; Mititelu Cristina - Sef serviciu Coordonarea Consiliilor locale, Secretariat, Editarea Monitorului official; Bosovici Bogdan-Sef serviciu Juridic Contencios, Relatii publice, Informatica; Muraru Irina - Consilier juridic, clasa I, grad profesional superior - Serviciul Juridic Contencios, Relatii publice, Informatica; Asandei Ileana-Sef birou Secretariat si Editarea Monitorului Oficial; Buzenschi Nicoleta - Sef birou Resurse umane; Conache Gavriliu Doru-Director executiv Directia Generala de Dezvoltare Judeteana; Parau Daniela-Sef Serviciu Programe Europene; Afloarei Anca - Sef Serviciu Turism; Simion Maria - Sef Serviciu Administrare Drumuri Judetene, Alimentari cu Apa;Popa Mihaela - Sef birou Unitatea de Implementare a Proiectelor;Rusu Elena- consilier Unitatea de Implementare a Proiectelor; Tofan Gelu- consilier Unitatea de Implementare a Proiectelor;Gavril Tiberiu Gabriel-consilier Unitatea de Implementare a Proiectelor Cojocariu Neculai - Director executiv Directia Generala Buget Finante; Bosovici Adriana Elena - Director executiv adjunct Directia Generala Buget Finante; Condurache Ionel Sorin - Sef Serviciu Patrimoniu; Niculita Ana Roxana - Sef Serviciu Buget ? suspendata cu data de 21.06.2013; Gartu Mihaela Daniela - Sef Serviciu Buget ? promovata temporar;Filipescu Elena - Sef Serviciu Venituri Bugetare, Analiza ? Sinteza si Recuperare Creante; Elena Vasiliu - Consilier, Serviciul Venituri Bugetare, Analiza ? Sinteza si Recuperare Creante; Nicolae Aurelia Elena - Arhitect ? sef; Galban Cornel Viorel - Sef Serviciu Amenajarea Teritoriului, Urbanism, Autorizari; Gavril Mihai - Sef Serviciu Administrativ; Popescu Mihail - Sef Birou Achizitii Publice; Cretu Luiza Diana - Consilier juridic, Biroul Achizitii Publice; Iancu Diana Irina - Consilier, Biroul Achizitii Publice; Cojocaru Elena Mihaela - Consilier, Biroul Achizitii Publice; Bordei Catalin Constantin - Consilier, Biroul Achizitii Publice; Cristina Secara - Inspector de specialitate, Biroul Achizitii Publice; Andoni Neculai - Consilier judetean; Andronache Florin - Consilier judetean; Antochi Alin-Lucian-Emanuel - Consilier judetean; Bourceanu Adrian - Consilier judetean; Constantin Dan-Vasile - Consilier judetean; Dumitrascu Dionisie - Consilier judetean; Farcas Cristian Gabriel - Consilier judetean;Iacoban Constantin - Consilier judetean; Iftode Neculai - Consilier judetean; Ignat V. Andrei - Consilier judetean; Jora V. Aurelian - Consilier judetean; Mihai Alexandru - Consilier judetean; Murariu Vasile - Consilier judetean; Nica I. Vasile - Consilier judetean; Onu Bogdan - Consilier judetean; Paval Gabriel Dan - Consilier judetean; Pintilie Mircea - Consilier judetean; Ploscaru Vasile-Stefanut - Consilier judetean; Pruteanu Vasile - Consilier judetean; Puscasu Neculai - Consilier judetean; Radu Tudorel - Consilier judetean; Sandu Constantin - Consilier judetean; Smarandei Adrian - Consilier judetean; Spiridonescu Ioan - Consilier judetean; Stafie Constantin Claudiu - Consilier judetean; Serban Ciprian Constantin - Consilier judetean; Serban Iulia - Consilier judetean; Tapalaga Constantin Cristian - Consilier judetean; Tomulet Cristian - Consilier judetean; Vasiliu Moise Daniel - Consilier judetean; Vasiloiu Gheorghe - Consilier judetean; Visan Gabriel Lucian - Consilier judetean.In cazul modificarilor survenite in aceasta lista, Autoritatea Contractanta va solicitata ofertantilor declaratii noi de neincadrare in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, conform modificarilor survenite in lista. (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta).5. Operatorul Economic nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 46 din OUG 34/2006 - se va prezenta o Declaratie privind calitatea de participant la procedura, (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta) si Declaratie subcontractare (daca este cazul, aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia sustinatorului (Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi) , Acord de asociere (daca este cazul) si Declaratie legalizare asociere (daca este cazul).6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata- Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asiguraru sociale la bugetul general consolidat;Din certificatele solicitate sa reiasaca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul ??.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa.Persoanele juridice/fizice straine (daca este cazul) vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate. Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia sustinatorilor si/sau a subcontractantilor, dupa caz. Asociatii vor indeplini aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza, individual.Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia sustinatorilor. Asociatii vor indeplini aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza, individual. Subcontractantul/subcontractantii vor indeplini aceasta cerinta daca executa in totalitate lucrarile pentru care se solicita autorizatia/atestatul/certificatul.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere , semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala, pe ultimii trei ani, minim acceptata: 1.800.000 lei .Pentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul cifra medie de afaceri incepand cu data infiintarii si pana in prezent. Orice documente contabile aferente activitatii din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), conform prevederilor legale. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul de schimb mediu anual lei/euro comunicat de Banca Centrala Europeana(www.ecb.int) pentru ultimii 3 ani .Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat Euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana(www.ecb.int).Documentele solicitate se vor prezenta in copii certificate ca fiind conforme cu originalulCapacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 si art. 181 lit. a), c^1 si d), conform art. 186 alin (2) din OUG nr. 34/2006. Pentru a dovedi ca sustinatorul nu se afla in situatia art.180 din OUG nr.34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie a sustinatoruluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani, insotita de certificate/documente din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada ., Lista principalelor lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, Declaratie privind utilajele, mijloacele de transport, instalatiile si echipamentele tehnice necesare operatorului economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? Formularul atasat.Lista cu personalul de executie pe specialitati necesar derularii contractului.Se va prezenta o lista cu personal de executie, nominalizat pe specializari, propus pentru realizarea contractului in cauza.Personalul tehnic de specialitate minim solicitat pentru lucrare: sef de santier, inginer de instalatii; responsabil coordonator cu sanatatea si sanatatea in munca; responsabil cu protectia muncii si PSI;responsabil tehnic cu executia lucrarii, responsabil cu calitatea lucrarilorSe vor prezenta : documente doveditoare in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, Informatii privind asocierea Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul depunerii ofertei comune, fiind obligati sa depuna in acest caz acord de asociere, in care vor fi precizate detaliat sarcinile ce revin fiecarui asociat. Acordul de asociere va fi insotit de o declaratie pe proprie raspundere prin care asociatii se obliga, in cazul in care asocierea va fi declarata castigatoare, sa legalizeze acordul dupa semnarea contractului. Cand un grup de operatori depun oferta comuna, cerintele privind situatia personala trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar cerintele privind situatia economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective , prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180, art. 181 lit. a), c1) si d), conform art. 190 alin. (2) din OUG nr.34/2006. Pentru a dovedi ca sustinatorul nu se afla in situatia art.180 din OUG nr.34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie a sustinatorului Sustinerea capacitatii tehnice si profesionale se va referi doar la experienta similara, nu si la avize de functionare, certificari, atestate. Operatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sauechivalent pentru domeniile de activitate al contractului ? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie precizate in cadrul certificatului, Operatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalentSe solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent ? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie precizate in cadrul certificatului.Se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2013 08:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer