Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elaborare proiect tehnic(inclusiv verificare proiect) si executare lucrari pentru "Sistem de alimentare cu apa potabila, sat Boita, Comuna Boita Jud Sibiu"


Detaliu pentru invitatia numarul 355875
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Boita (Primaria Comunei Boita jud. Sibiu)
Numar invitatie: 355875/19.11.2013
Denumire contract: Elaborare proiect tehnic(inclusiv verificare proiect) si executare lucrari pentru "Sistem de alimentare cu apa potabila, sat Boita, Comuna Boita Jud Sibiu"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Boita (Primaria Comunei Boita jud. Sibiu)Cod fiscal: 16343285, Adresa: Boita, str. Traian, nr. 263, jud. Sibiu, Boita, Telefon: 0269556005, Fax: 0269556136
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Boita, str. Traian, nr. 263, jud. Sibiu, Boita, Romania, cod postal: 555701, telefon: +40 269556136, fax: +40 269556136, persoana de contact: Nicolae Mohor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Boita, str. Traian, nr. 263, jud. Sibiu, Boita, Romania, cod postal: 555701,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare proiect tehnic(inclusiv verificare proiect) si executare lucrari pentru "Sistem de alimentare cu apa potabila, sat Boita, Comuna Boita Jud Sibiu"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare proiect tehnic (inclusiv verificare proiect) si executare lucrari pentru sistem de alimentare cu apaAlimentare cu apa: ? Frontul de captare?Aductiunea de apa?Statia de tratare?Rezervor de inmagazinare?Traseu conducte de distributieValoarea estimata a proiectarii cu asistenta tehnica in timpul executiei = 244.046lei fara TVAValoare estimata a lucrarilor de executie= 6.994.050 lei fara TVA din care C+M 6.823.506 lei si OS =170.544 leiValoare cheltuieli diverse si neprevazute , in cuantum de 8, 61 %= 682.340 lei fara TVAValoare totala estimata fara TVA= 7.920.436 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 920, 436 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este de 144.750leiOfertantul va constitui garantia de participare, in una din urmatoarele forme: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de catre o societate de asigurari(se prezinta in original); sau prin virament in contul : RO67TREZ5815006XXX000757 Trezoreria Avrig(se prezinta in original)In cazul in care, ofertantii constitue garantia de paticipare prin Scrisoare de garantie bancare, vor completa Formularul anexat. (se prezinta in original)Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de pariticipare este de 120 de zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (conform formularului din Sectiunea III)In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu astfel: toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in actegoria IMMI. Garantia pentru participare va fi retinuta / restituita in conditiile prevazute la articolele 87 si 88 din HG. nr. 925/2006 , iar in cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conform art. 278^ 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA Modul de constituire a garantiei de buna executie: -Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sau-Prin retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului in cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil, distinct, la dispozitia autoritatii contractante.-Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.-Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Operatorul Economic nu se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia subcontractantilor, dupa caz.) - completare formular atasat2. Operatorul Economic/fiecare membru din asociere nu se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, - completare formular atasat .Tertul sustinator va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d).3. Se va prezenta un Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, (Aceste informatii vor fi furnizate in cazul ofertei individuale de catre ofertant, iar in cazul asocierii de catre ofertantul lider in numele asociatiei).4. Declaratie privind evitarea conflictului de interese .Operatorul Economic/ofertantul sociat/Subcontractantul/Tertul sustinator nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, - completare formular atasatPersoanele ce detin Functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: -MOHOR NICOLAE - Primar-PETRU GEORGIANA RALUCA ? secretar comuna-ALBU NICOLETA DANIELA ? inspector asistent-POPSOR ADRIANA ? referent superior-DRAGOMIR IOAN ? viceprimar-VASIOIU ADRIAN IOAN ?referent asistent-ALBOIU IOAN-DANIEL ? consilier local-ALBU IOAN- consilier local-BASARABA IOAN- consilier local-BASARABA NICOLAE- consilier local-BUCSA NICOLAE- consilier local-BOBEICA NICOLAE- consilier local-COCOS NICOLAE- consilier local-PODISAN NICOLAE- consilier local-POENARIU NICOLAE- consilier local-ISTRATE IOAN- consilier local5. Operatorul Economic nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 46 din OUG 34/2006 - se va prezenta o Declaratie privind calitatea de participant la procedura, (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta) si Declaratie subcontractare (daca este cazul, aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia sustinatorului (Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi) , Acord de asociere (daca este cazul) si Declaratie legalizare asociere (daca este cazul).6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata- Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asiguraru sociale la bugetul general consolidat;Din certificatele solicitate sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul ??.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, personae imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004Persoanele juridice/fizice straine (daca este cazul) vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate. Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia sustinatorilor si/sau a subcontractantilor, dupa caz. Asociatii vor indeplini aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza, individual.Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia sustinatorilor. Asociatii vor indeplini aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza, individual. Subcontractantul/subcontractantii vor indeplini aceasta cerinta daca executa in totalitate lucrarile pentru care se solicita autorizatia/atestatul/certificatul.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere insotita de Anexa, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala, pe ultimii trei ani, minim acceptata: 7.920.436 lei .Pentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul cifra medie de afaceri incepand cu data infiintarii si pana in prezent. Orice documente contabile aferente activitatii din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), conform prevederilor legale. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul de schimb mediu anual lei/euro comunicat de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru ultimii 3 ani .Pentru situatiile financiare exprimate inalte monede decat Euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.int).Documentele solicitate se vor prezenta in copii certificate cafiind conforme cu originalulCapacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unuiangajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia caredetermina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 si art. 181lit. a), c^1 si d), conform art. 186 alin (2) din OUG nr. 34/2006. Pentru a dovedi ca sustinatorul nu se afla in situatia art.180 din OUG nr.34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie a sustinatorului, Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului va avea acces la, sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in cuantum de minim 800.000 lei pe o perioada de minim 3 luni.Documentul doveditor va fi prezentat in original si se va mentiona ca sumele vor avea ca destinatie cheltuieli pentru realizarea contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani, insotita de certificate/documente din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada ., Lista principalelor lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor. Se va anexa maxim 4 contracte de lucrari din care sa reiese executia a minim 2 km de retele apa, o statie de pompare, o statie clorinare si 2 puturi forate de min 150 m., Declaratie privind utilajele, mijloacele de transport, instalatiile si echipamentele tehnice necesare operatorului economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? Formularul atasat.Lista cu personalul de executie pe specialitati necesar derularii contractului.Se va prezenta o lista cu personal de executie, nominalizat pe specializari, propus pentru realizarea contractului in cauza.Personalul tehnic de specialitate minim solicitat pentru proiectare: 2 ingineri instalatii pentru constructiicod COR 214203.; 1 proiectant sisteme de securitate cod COR 215119 ; 1 inginer sisteme de securitate cod COR 215222; 1 inginer topograf;Personalul tehnic de specialitate minim solicitat pentru constructii: 1 manager de proiect atestat Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei; 1 sef santier inginer constructor cu experienta minim 3 ani; 1 inginer instalatii atestat MCCPN domeniul 5, E; 1responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat MDRT (constructii civile, industrial, agrozootehnice) si MCCPN (domeniul E); 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat Ministerul Economiei Comertului si Mediului de Afaceripentru lucrari de montaj utilaje, echipamente si instalatii tehnologice in domeniile 351, 2651, 712) ; 1 instalator autorizat sudura in polietilena; 1 responsabil cu controlul calitatii; 1 responsabil SSMSe vor prezenta : documente doveditoare in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor (atestate si/sau legitimatii), Informatii privind asocierea Mai multi operatori economici au dreptul de a seasocia cu scopul depunerii ofertei comune, fiind obligati sa depuna in acest caz acord de asociere, in care vor fi precizate detaliat sarcinile ce revin fiecarui asociat. Acordul de asociere va fi insotit de o declaratie pe proprieraspundere prin care asociatii se obliga, in cazul in care asocierea va fi declarata castigatoare, sa legalizeze acordul dupa semnarea contractului.Cand un grup de operatori depun oferta comuna, cerintele privind situatia personala trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar cerintele privind situatia economica si financiara, precum si capacitatea tehnica siprofesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoanarespectiva. Acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective , prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura deatribuire, conform prevederilor art.180, art. 181 lit. a), c1) si d), conform art. 190 alin. (2) din OUG nr.34/2006. Pentru a dovedi ca sustinatorul nu se afla in situatia art.180 din OUG nr.34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie a sustinatorului Sustinerea capacitatii tehnice si profesionale se va referi doar la experienta similara, nu si la avize de functionare, certificari, atestate. Operatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform culegislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniile de activitate al contractului ? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie precizate in cadrul certificatului, Operatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalentSe solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent ? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie precizate in cadrul certificatului.Se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.11.2013 14:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer