Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elaborare proiect tehnic(inclusiv verificare proiect)si executare lucrari pt.drum acces si alimentare cu energie electrica pana la depozitul judetean de deseuri Girov,jud.Neamt


Detaliu pentru invitatia numarul 357009
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Judetul Neamt
Numar invitatie: 357009/20.01.2014
Denumire contract: Elaborare proiect tehnic(inclusiv verificare proiect)si executare lucrari pt.drum acces si alimentare cu energie electrica pana la depozitul judetean de deseuri Girov, jud.Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul NeamtCod fiscal: 2612839, Adresa: Str. Alexandru Cel Bun Nr.27, Piatra-Neamt, Telefon: +40 0233212890, Fax: +40 0233211569
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINAL PIATRA NEAMT , BD.DECEBAL NR.35, BL I4 PARTER, Piatra Neamt, Romania, cod postal: 610004, telefon: +40 0233232390, fax: +40 0233232390
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINAL PIATRA NEAMT , BD.DECEBAL NR.35, BL I4 PARTER, Piatra Neamt, Romania, cod postal: 610004, telefon: +40 0233232390, fax: +40 0233232390
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare proiect tehnic(inclusiv verificare proiect)si executare lucrari pt.drum acces si alimentare cu energie electrica pana la depozitul judetean de deseuri Girov, jud.Neamt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare proiect tehnic(inclusiv verificare proiect)si executare lucrari pt.drum acces si alimentare cu energie electrica pana la depozitul judetean de deseuri Girov, jud.NeamtValoare estimata a proiectarii =121203 lei fara TVAValoare cheltuieli diverse si neprevazute proiectare =3636 lei fara TVA in cuantum de 3% din valoarea serviciilor de proiectare si pot aparea la posibile masuratori eronate si incadrari gresite pe articole de devizValoare estimata a achizitiei(C+M) = 3191830 lei fara TVAValoare cheltuieli diverse si neprevazute = 126664 lei in cuantum de 3.82% din valoarea lucrarilor de executare drum acces(sapaturi, transport, infundare podete si santuri laterale etc) si din valoarea lucrarilor electrice(structura terenului-existenta betoane, izvoare de apa, eventuale despagubiri ale proprietarilor de teren).Valoarea estimata fara TVA: 3443333 RON
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 443, 333 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in suma de 33130lei, sau echivalent(data pt.care se face echiv. leu/alta valuta este data publicarii invitatiei in SEAP.Pentru echiv.se va avea in vedere cursul de schimb mediu anual lei/alta valuta comunicat de BCE(www.ecb.int).Se constituie in cf.cu art.86 alin.1din HG 925/ 2006 astfel: -prin virament bancar cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contulRO55TREZ4915006XXX000151 deschis la Trez.P.Neamt;prin instrument de garantare emis de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pt.perioada prev. in documentatia de atribuire (90 zile)-(model formular).Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere (executie) sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: isi retrage oferta in perioada de valabilitate;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valab. a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 10 zile de la semnarii contractului;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Intrep. mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pt. garantia de participare, in cf.cu art16 din Lg.346/2004 -in acest caz ofertantul va depune declaratie priv. incadrarea intrep.in categoria intrep. mici si mijlocii. In cazul asociatilor este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor . In masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantie, suma de 7093.03 lei, cf.art. 278^1, lit.b) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA Se va constitui conform articolului 90 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.a)Operatorul Economic nu se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia subcontractantilor, dupa caz.) -completare formular atasatb) Cazier fiscal al operatorului economic(in original sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul")al societatii, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv pentru tertul sustinator.2. Operatorul Economic/fiecare membru din asociere nu se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, - completare formular atasat .Tertul sustinator va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d).3. Se va prezenta un Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, (Aceste informatii vor fi furnizate in cazul ofertei individuale de catre ofertant, iar in cazul asocierii de catre ofertantul lider in numele asociatiei).4. Declaratie privind evitarea conflictului de interese .Operatorul Economic/ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, - completare formular atasatPersoanele ce detin Functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (inclusiv in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea acestei proceduri de atribuire) sunt: Tarata Culita ? Presedinte; Manoliu Dan - Vicepresedinte; Arcan Emilia - VicepresedinteSoroceanu Daniela - Secretar al judetului; Mititelu Cristina - Sef serviciu Coordonarea Consiliilor locale, Secretariat, Editarea Monitoruluiofficial; Bosovici Bogdan-Sef serviciu Juridic Contencios, Relatii publice, Informatica; Muraru Irina - Consilier juridic, clasa I, grad profesionalsuperior - Serviciul Juridic Contencios, Relatii publice, Informatica; Asandei Ileana-Sef birouSecretariat si Editarea Monitorului Oficial;Buzenschi Nicoleta - Sef birou Resurse umane; Conache Gavriliu Doru-Director executiv Directia Generala de Dezvoltare Judeteana; ParauDaniela-Sef Serviciu Programe Europene; Afloarei Anca - Sef Serviciu Turism; Simion Maria - Sef Serviciu Administrare Drumuri Judetene, Alimentari cu Apa;Popa Mihaela - Sef birou Unitatea de Implementare a Proiectelor;Rusu Elena- consilier Unitatea de Implementare a Proiectelor; Tofan Gelu- consilier Unitatea de Implementare a Proiectelor;Gavril Tiberiu Gabriel-consilier Unitatea de Implementare a Proiectelor Cojocariu Neculai - Director executiv Directia Generala Buget Finante; Bosovici Adriana Elena - Director executiv adjunct Directia Generala Buget Finante; Condurache Ionel Sorin - Sef Serviciu Patrimoniu; Niculita Ana Roxana - Sef Serviciu Buget ? suspendata cu data de 21.06.2013; Gartu Mihaela Daniela - Sef Serviciu Buget ? promovata temporar; Filipescu Elena - Sef Serviciu Venituri Bugetare, Analiza ? Sinteza si Recuperare Creante; Elena Vasiliu - Consilier, Serviciul Venituri Bugetare, Analiza ? Sinteza si Recuperare Creante; Nicolae Aurelia Elena - Arhitect ? sef; Galban Cornel Viorel - Sef Serviciu Amenajarea Teritoriului, Urbanism, Autorizari; Gavril Mihai - Sef Serviciu Administrativ; Popescu Mihail - Sef Birou Achizitii Publice; Cretu Luiza Diana -Consilier juridic, Biroul Achizitii Publice; Iancu Diana Irina - Consilier, Biroul Achizitii Publice; Cojocaru Elena Mihaela - Consilier, BiroulAchizitii Publice; Bordei Catalin Constantin - Consilier, Biroul Achizitii Publice; Cristina Secara - Inspector de specialitate, Biroul Achizitii Publice; Andoni Neculai - Consilier judetean; Andronache Florin - Consilier judetean; Antochi Alin-Lucian-Emanuel - Consilier judetean;Bourceanu Adrian - Consilier judetean; Constantin Dan-Vasile - Consilier judetean; Dumitrascu Dionisie - Consilier judetean; Farcas Cristian Gabriel - Consilier judetean; Iacoban Constantin - Consilier judetean; Iftode Neculai - Consilier judetean; Ignat V. Andrei - Consilier judetean; Jora V. Aurelian - Consilierjudetean; Mihai Alexandru - Consilier judetean; Murariu Vasile - Consilier judetean; Nica I. Vasile - Consilier judetean; Onu Bogdan -consilier judetean; Paval Gabriel Dan - Consilier judetean; Pintilie Mircea - Consilier judetean; Ploscaru Vasile-Stefanut - Consilier judetean;Pruteanu Vasile - Consilier judetean; Puscasu Neculai - Consilier judetean; Radu Tudorel - Consilier judetean; Sandu Constantin - Consilier judetean; Smarandei Adrian - Consilier judetean; Spiridonescu Ioan - Consilier judetean; Stafie Constantin Claudiu - Consilier judetean;Serban Ciprian Constantin - Consilier judetean; Serban Iulia - Consilier judetean; Tapalaga Constantin Cristian - Consilier judetean; Tomulet Cristian - Consilier judetean; Vasiliu Moise Daniel - Consilier judetean; Vasiloiu Gheorghe - Consilier judetean; Visan Gabriel Lucian -Consilier judetean.In cazul modificarilor survenite in aceasta lista, Autoritatea Contractanta va solicitata ofertantilor declaratii noi de neincadrare in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, conform modificarilor survenite in lista. (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati inoferta).5. Operatorul Economic nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 46 din OUG 34/2006 - se va prezenta o Declaratie privind calitatea de participant la procedura, (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta) si Declaratie subcontractare (daca este cazul, aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia sustinatorului (Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi) , Acord de asociere (daca este cazul) si Declaratie legalizare asociere (daca este cazul).6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata- Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asiguraru sociale la bugetul general consolidat;Din certificatele solicitate sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul ??.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Persoane juridice/fizice romane: Ofertantul este inregistrat la Oficiul National al Registrului Comertului. Obiectul/Obiectele Contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC cu informatii reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta un Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului. Persoanele juridice/fizice straine (daca este cazul) vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate. Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia sustinatorilor si/sau a subcontractantilor, dupa caz. Asociatii vor indeplini aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza, individual.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere , semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala, pe ultimii trei ani, minim acceptata: 6.600.000lei .Pentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calculcifra medie de afaceri incepand cu data infiintarii si pana in prezent. Se vor prezenta bilanturila contabile la datele de 31.12.2011, 31.12.2012, 31.12.2013, cu mentiunea ca pentru anul 2013 operatorii economici vor prezenta orice documente contabile aferente activitatii pt.sustinerea indeplinirii cerintei de calificare. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursulde schimb mediu anual lei/alta valuta comunicat de Banca Centrala Europeana(www.ecb.int) pentru ultimii 3 ani .Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat Euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana(www.ecb.int). Documentele solicitate se vor prezenta in copii certificate ca fiind conforme cu originalulCapacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Ofertantul areobligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unuiangajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptulca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoanacare asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia caredetermina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 si art. 181lit. a), c^1 si d), conform art. 186 alin (2) din OUG nr. 34/2006. Pentru adovedi ca sustinatorul nu se afla in situatia art.180 din OUG nr.34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie a sustinatoruluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani, insotita de certificate/documente din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada ., Lista principalelor lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Din lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani trebuie sa rezulte ca au fost executate la nivelul unui/unor contract/contracte, lucrari de drumuri si lucrari electrice similare cu cele supuse prezentei achizitii., a)Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? Formularul atasat.b)Lista cu personalul de executie pe specialitati necesar derularii contractului.c)Lista cu personalul tehnic de specialitate minim solicitat pentru lucrare: - sef de santier pentru lucrari de constructii-inginer sau subinginer CFDP (diploma de studii)- sef santier lucrari electrice-inginer atestat ANRE grad III B cf.Ordinului ANRE 90/2009 cu modificarile si completarile ulterioare-(atestat si/sau legitimatie )- inginer coordonator lucrari electrice atestat ANRE grad III A cf.Ordinului ANRE 90/2009 cu modificarile si completarile ulterioare(atestat si/sau legitimatie )- responsabil tehnic cu executia in domeniul instalatii electrice atestat MEC cf.OG 95/1999 modificat prin Lg.440/2002, Ordinul ministrului economiei, comertului si mediului de afaceri nr.364/2010 si cf.Ordinului ANRE nr.90/2009; - se va prezenta autorizatie-responsabiltehnic cu executiain domeniul drumuri -se va prezenta autorizatie-responsabil cu controlulde calitate (decizie de numire)-responsabil protectia SSM (decizie de numire)Se vor prezenta : documente doveditoare in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor in copie conform cu originalul, Declaratie privind utilajele, mijloacele de transport, instalatiile si echipamentele tehnice necesare operatorului economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Operatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat inconformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sauechivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform culegislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privindcertificarea.Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sau echivalentpentru domeniile de activitate al contractului ? cu domeniile de activitatesolicitate pentru aceasta investitie precizate in cadrul certificatului, Operatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinereaunui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO14001 sau echivalentSe solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent ? cudomeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie precizate in cadrulcertificatului.Se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in cursde certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.02.2014 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.02.2014 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.01.2014 08:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer