Achizitie publica - Elaborare PT+CS la pachet cu executia lucrarilor: ?Instalatie medie de tensiune ? utilizator - SP Aranca? la obiectivul de investitii, ?Modernizarea/reabilitarea statiilor de pompare de desecare SP Cruceni, SP Cenei, SP Macedonia, SP Aanca, SP Livezile 1,
Detaliu pentru invitatia numarul 345305
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345305/16.04.2013
Denumire contract: Elaborare PT+CS la pachet cu executia lucrarilor: ?Instalatie medie de tensiune ? utilizator - SP Aranca? la obiectivul de investitii, ?Modernizarea/reabilitarea statiilor de pompare de desecare SP Cruceni, SP Cenei, SP Macedonia, SP Aanca, SP Livezile 1, pentru imbunatatirea parametrilor de functionare a statiilor de pompare, a retelei de canale si a constructiilor hidrotehnice aferente, jud. Timis?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE IMBUNATATIRI FUNCIARECod fiscal: RO 29275212, Adresa: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0213322816, Fax: +40 0213322183
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041293, telefon: +40 0213322816, fax: +40 0213322183, persoana de contact: Nicoleta Simon
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (activitati conexe agriculturii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare PT+CS la pachet cu executia lucrarilor: ?Instalatie medie de tensiune ? utilizator - SP Aranca? la obiectivul de investitii, ?Modernizarea/reabilitarea statiilor de pompare de desecare SP Cruceni, SP Cenei, SP Macedonia, SP Aanca, SP Livezile 1, pentru imbunatatirea parametrilor de functionare a statiilor de pompare, a retelei de canale si a constructiilor hidrotehnice aferente, jud. Timis?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare PT+CS la pachet cu executia lucrarilor: ?Instalatie medie de tensiune ? utilizator - SP Aranca? la obiectivul de investitii, ?Modernizarea/reabilitarea statiilor de pompare de desecare SP Cruceni, SP Cenei, SP Macedonia, SP Aanca, SP Livezile 1, pentru imbunatatirea parametrilor de functionare a statiilor de pompare, a retelei de canale si a constructiilor hidrotehnice aferente, jud.Timis"
II.1.6) CPV: 45315500-3 - Instalatii de tensiune medie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 256, 855 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 5100 lei. Pentru o garantie de participare depusa in valuta echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile calendaristice, de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitate de constituire: Garantia de participare se va constitui in conf. cu HG nr. 925/2006, art. 86. Date pentru constituirea garantiei de participare: In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare se constituie printr-un document emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original sau prin depunerea cu OP in contul RO09TREZ7045009XXX009642- Trezoreria Sector 4, CIF 29275212. IMM-urile pot prezenta garantia de participare in cunatum de 50% din valoarea mai sus precizata. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88. Retinerea garantiei de participare se face in conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria I.M.M.?urilor, garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui prin orice modalitate prevazuta de art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile HG 925/2006 art. 92, alin.(4), cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie privind eligibilitate in conformitate cu art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formular 12 Ab)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formular 12 Bc)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 12 Cd)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (va fi prezentat atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator daca este cazul)Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: 1. Director general ? Adi Florinel Barbu2. Director general adjunct - Ciprian Mircea Blejan3. Director tehnic ? Cornel Popa4. Director economic ? Cristian Morlova5. Consilier juridic ? Vasilica Sturzu6. Sef serviciu achizitii publice ? Lina Gruiae) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010f)Certificatul de taxe si impozite locale eliberat de Directia de Impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele;g)Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget, care sa prezinte obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.Certificatele se prezinta in original sau copie conform cu originalul, semnate si stampilate cu mentiunea? conform cu originalul?. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, semnata si stampilata, cu mentiunea Conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana Persoane juridice/fizice romanea) Certificat constatator eliberat Oficiul Registrului Comertului, valabil la data limita de depunere aofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.Persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit oferatantul/canditatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatile prevazite la art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratria pe propria raspundere, o declaratie autentica data in bfata unui notar, a unei autoritati adminbistrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in ascest sens.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.b) Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-urilorIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.c)Atestate ANRE tip B, C1A pentru proiectant si tip B, C2A, pentru executia de lucrari de instalatii electrice conform Ordinului 24/2007, modificat de Ordinul 14/2010 si Ordinul 51/2011 ale Presedintelui ANRE.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului pe ultimii 3 ani, fara a se lua in considerare anul in curs. Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului trebuie sa fie de minim 255.000 lei fara TVA. Echivalarea in EURO pentru fiecare an in parte se face la cursul mediu anual al BNR din anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Fisa de informatii privind experienta similara Ptr. proiectant?prezentarea a cel putin unui contract sau cel mult a trei contracte de prestari servicii de proiectare similare cu o valoare cumulata de minim 6200 lei (fara TVA) realizate in ultimii 3 ani.Ptr.executant prezentarea a cel putin unui contract sau cel mult a trei contracte similare executate cu o valoare cumulata de minim 250000 lei (fara TVA) realizate in ultimii 5 ani., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducer - sef de proiect, care va asigura asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor si care va reprezenta ofertantul la fazele determinante si in relatia cu beneficiarul, cu studii superioare de specialitate si experienta in proiectare (minim 3 ani experienta specifica in activitatile din cadrul proiectului)si sa detina autorizatie ANRE gradul III A, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere- 1 sef de santier cu studii de inginerie in domeniul instalatiilor electrice (experienta specifica de min.3 ani in domeniu) autorizat ANRE gradul III B- 1 RTE atestat tehnico-profesional pentru domeniul instalatiilor electrice- 1 inginer instalatii electrice, absolvent al unei facultati de profil, cu experienta de minim 3 ani in domeniu, autorizat ANRE gradul III BPersonalul cu studii superioare implicat in executia instaltiilor electrice care fac obiectul contractului trebuie sa detina autorizatii ANRE gradul III BPersonalul de executie- 2 electricieni autorizati ANRE grad II B- 1 tehnician sau maistru autorizat ANRE gradul III B, Informatii privind subcontractantii Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica proiectarea lucrarilor in cauza conform ISO 9001:2008 sau echivalent ? in proiectarea instalatiilor electrice-ptr. proiectant, Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executarea lucrarilor in cauza conform ISO 9001:2008 sau echivalent-executia de instalatii electrice - ptr.executant, Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza conform ISO 14001:2005 sau echivalent - ptr. executantPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2013 10:43