Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ELABORARE PTh + DE SI DTAC, OBTINEREA AVIZELOR, ACORDURILOR SI AUTORIZATIILOR NECESARE, INCLUSIV ASISTENTA TEHNICA ACORDATA DE PROIECTANT PE PARCURSUL IMPLEMENTARII CONTRACTULUI SI EXECUTIA LUCRARILOR


Detaliu pentru invitatia numarul 320887
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Birnova
Numar invitatie: 320887/28.02.2012
Denumire contract: ELABORARE PTh + DE SI DTAC, OBTINEREA AVIZELOR, ACORDURILOR SI AUTORIZATIILOR NECESARE, INCLUSIV ASISTENTA TEHNICA ACORDATA DE PROIECTANT PE PARCURSULIMPLEMENTARII CONTRACTULUI SI EXECUTIA LUCRARILOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna BirnovaCod fiscal: 4540690, Adresa: Consiliul local al comunei Birnova, comuna Birnova, jud. iasi, Barnova, Telefon: 0232294120, Fax: 0232294225
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul local al comunei Barnova, comuna Barnova, jud. iasi, Barnova, Romania, cod postal: 707035, telefon: +40 232294120, fax: +40 232294225, persoana de contact: Popa Dan Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ELABORARE PTh + DE SI DTAC, OBTINEREA AVIZELOR, ACORDURILOR SI AUTORIZATIILOR NECESARE, INCLUSIV ASISTENTA TEHNICA ACORDATA DE PROIECTANT PE PARCURSULIMPLEMENTARII CONTRACTULUI SI EXECUTIA LUCRARILOR
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ELABORARE PTh + DE SI DTAC, OBTINEREA AVIZELOR, ACORDURILOR SI AUTORIZATIILOR NECESARE, INCLUSIV ASISTENTA TEHNICA ACORDATA DE PROIECTANT PE PARCURSULIMPLEMENTARII CONTRACTULUI SI EXECUTIA LUCRARILOR pentru realizarea obiectivului ?Amenajare drumuri de acces la exploatatii agricole? in Comuna Barnova, judetul Iasi.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 685, 195 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va constitui pentru o perioada de valabilitate de minim 90 de zile de la data stabilita pentru deschiderea ofertelor in suma de 73.700, 00 (saptezecisitreimiisaptesute) lei, astfel: 1.un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara/o societate de asigurari;sau2.Ordin de plata in contul RO89TREZ4065002XXX000062 deschis la Trezoreria Iasi, cu conditia confirmarii intrarii sumei pana la data deschiderii ofertelor.Nota: In cazul in care este depusa o contestatie iar aceasta este respinsa de catre CNSC autoritatea contractanta va proceda in conformitate cu cele stipulate la art.278-1 din OUG34/2006 actualizata;a.In cazul constituririi garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va completa si se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.b.In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria IMM, completata conform modelului prevazut in Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.c.In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.Autoritatea contractanta va restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din HG925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este in valoare de 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art.89 si art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si se restituie conform prevederilor art.92 alin 4 din acelasi act normativ, in conditiile respectarii celor stipulate prin HG273 din 1994(actualizata) privind aprobarea Regulamentului de receptie a lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestora.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Completarea formularului nr. 16 - declaratia privind eligibilitatea. Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Completarea formularului 15 - declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181. Ofertantul nu trebuie sa se afle intr-una din situatiile prevazute in respectivul articol.Atentie!In cazul ofertelor depuse individual cat si de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.3. Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat consolidat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25.12.2011 ;4. Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25.12.2011;5.Prezentarea certificatului de atestare privind obligatiile de plata catre Fondul de mediu, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are inregistrate datorii in acest sens.Atentie!Toate certificatele solicitate mai sus vor fi prezentate in original sau in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate la data expirarii termenului legal al scadentelor vor fi respinse.6.Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura completata conform formularul 12C.7.Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, completat conformformularului 13 .8. Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.69^1, din OUG 34/2006 actualizata: completata conform formularului 14, in original. In cazul prezentarii unor oferte comune, formularul 14trebuie prezentat de fiecare asociat in parte. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri sunt: Popa Dan Constantin, Stirbu Ana Maria, Hen Irina, Gramaticu Adrian, Cibotariu Sebastian, Antonesei-Ropcean Anca-Lucia.Atentie!Toate declaratiile si/sau formularele solicitate mai sus vor fi prezentate in original, datate, semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului.De asemenea, conform art. 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura orice ofertant care se afla in una din urmatoarele situatii: a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul ? sindic, nu si-aindeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit; in ultimii 2 aninu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile mie, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia, a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, inscopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din ordonanta de urgenta, operatorii economici participanti au dreptul de a face uz de cele aratate la art.11 alin.(4) din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Orice neconcordanta constatata in documentele depuse fata de datele furnizate in declaratii atrage excluderea din procedura.In cazul asocierii mai multor operatori economici, criteriile de calificare trebuie indeplinite de catre fiecare asociat. 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pe raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectele, de activitate, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice, in original/copie legalizata/copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul;Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.2. Cazierul fiscal al societatii, in termen de valabilitate la datadeschideriiofertelor, cu mentiunea ?NU ARE fapte inscrise in cazierul fiscal.?Atentie! Obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa aiba corespondent in codul caen din certificatul constatator emis de ORC.3. Persoanele fizice autorizate vor prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract;4. Operatoriieconomici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul asocierii mai multor operatori economici, criteriile de calificare trebuie indeplinite de catre fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul si oricare din asociatii, subcontractorii si/sau sustinatorii acestuia nu trebuie sa fi avut debite /datorii rezultate din contracte anterioare., Media cifrei de afaceri globala pentru ultimii trei ani nu trebuie sa fie mai mica de 7.350.000 (sapte milioane trei sute cinci zeci mii) lei.NotaValorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romanieipentru anul respectiv: ANUL CURS EURO2008 3, 68272009 4, 23732010 4, 2099Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR.Nota: In cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul pe anul 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportarea la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009 (cursul euro mediu / 2011 este 4, 2379).Nota: Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati., Cash-flow in valoare minima egala cu suma rezultata din raportul: [(valoarea estimata / nr. luni de executie a contractului)*nr. luni pentru care se solicita] , destinat indeplinirii obligatiilor contractuale pentru o perioada de cel putin 3 luni de la data semnarii contractului, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind principalele contracte finalizate, similare celui supus prezentei proceduri.Nota : Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: -modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
-daca pe parcursul prestarii serviciilor / executiei lucrarilor au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale ale documentatiei / de lucrari, cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii caietelor de sarcini., Situatia contractelor in derulare, din care sa rezulte care sunt stadiile fizice si valorice ale lucrarilor (exprimate in procente), care sunt termenele de incepere respectiv terminare, care este calitatea in cadrul contractului si daca are sau nu asociati si/sau subcontractori., Informatii privind experienta similara., Informatii referitoare la softurile, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.In cazul in care operatorul economic are in dotarea sa/dispune de echipamentele mentionate mai sus prin contracte/conventii de inchiriere si nu prezinta contractele/ conventiile cu operatorii economici posesori ai respectivelor echipamente, incheiate pentru perioada programata executarii lucrarilor, oferta va fi respinsa.Ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilitatii utilajelor/echipamentelor in cauza respectiv a posibilitatii utilizarii acestora cu respectarea prevederilor legale si normativelor tehnice aplicabile privind functionarea acestora, in conditii legale.Toate utilajele si/sau echipamentele solicitate pentru executia lucrarilor trebuie sa aiba, dupa caz, certificatele de inspectie tehnica periodic si/sau certificatele de conformitate in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor., Informatii referitoare la laboratorul autorizat pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate (laborator autorizat gr. II pentru drumuri, geotehnica, materiale de constructii drumuri)., (I)Informatii privind capacitatea profesionala.A.Pentru partea aferenta serviciilor: 1.Doi ingineri proiectanti, cu studii de specialitate in domeniul cai ferate, drumuri si poduri, din care unul va fi desemnat in mod obligatoriu ca Sef de proiect, acesta trebuind sa aiba experienta ?i pregatire profesionala relevanta dovedita prin implicarea in cel putin un proiect de natura si complexitatea celui ce urmeaza a fi realizat.Nu se accepta ca persoanele cu functie de decizie sa ocupe doua sau mai multe posturi din cele mentionate., (II)Informatii privind capacitatea profesionala.B.Pt. partea de executie a lucrarilor: 1.Doi ingineri/subingineri cu studii de specialitate si o pregatire profesionala relevanta in domeniul cai ferate, drumuri si poduri, dovedita prin implicarea in minim o lucrare de natura si complexitatea proiectului ce urmeaza a fi realizat, din care unul va fi desemnat ca Sef de Santier;2.Un inginer/subinginer/tehnician autorizat in domeniul topografie-cadastru;3.Un responsabil cu implementarea ?i mentinerea sistemului de management de mediu, cu o pregatire profesionala relevanta in acest domeniu;4.Un responsabil cu securitatea ?i sanatatea in munca, atestat in acest domeniu;5. Un responsabil tehnic cu executia in domeniul drumuri si poduri(RTE);6.Un responsabil cu controlul tehnic de calitate ;7.11 munc.calif.?i 4 necalif.pt.lucrari de constructii drumuri;Nu se accepta ca persoanele cu functie de decizie sa ocupe doua sau mai multe posturi din cele mentionate., (III)Informatii privind capacitatea profesionala.Prezentarea angajamentului ofertantului prin care se atesta faptul ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, acestea vor fi inlocuite numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei, ?i doar dupa ce autoritatea contractanta Si-a manifestat acordul in acest sens., Informatii privind subcontractarea.Autoritatea contractanta solicita ca fiecare subcontractant sa prezinte declaratia privind situatia personala completata conform formularelor 15 si 16. Informatii privind implementarea si mentinerea unui standard de management al calitatii, cum ar fi ISO 9001 sau echivalent, indomeniul executiei de lucrari de constructii a drumurilor, valabil la data deschiderii ofertelor.Autoritatea contractanta nu accepta demostrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii prin prezentarea de documente din care rezulta faptul ca operatorul economic este in curs de certificare., Informatii privind implementarea si mentinerea unui standard de management al calitatii mediului, cum ar fi ISO 14001 sau echivalent, indomeniul executiei de lucrari de constructii a drumurilor, valabil la data deschiderii ofertelor.Autoritatea contractanta nu accepta demostrarea indeplinirii cerintelor privind standardele deprotectie a mediului prin prezentarea de documente din care rezulta faptul ca operatorul economic este in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtine din SEAP (www.e-licitatie.ro) sau de la sediul autorit.contractante in conditiile prevazute la art.62 si art.77 din OUG34/2006 actualizata.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2012 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer