Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elaborare PTH, DE, CS, DTAC si AT pe parcursul executiei de lucrari si executie lucrari la ob. Consolidare pasaj CF pe DN7 km 237+051 la Raul Vadului


Detaliu pentru invitatia numarul 354209
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 354209/30.09.2013
Denumire contract: Elaborare PTH, DE, CS, DTAC si AT pe parcursul executiei de lucrari si executie lucrari la ob. Consolidare pasaj CF pe DN7 km 237+051 la Raul Vadului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Severinului, nr. 17, Craiova, Romania, cod postal: 200768, telefon: +40 251408735, fax: +40 251482231, persoana de contact: Serv Org si Derulare Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Severinului, nr. 17, Craiova, Romania, cod postal: 200768, telefon: +40 251408735, fax: +40 251482231, persoana de contact: Serv Org si Derulare Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare PTH, DE, CS, DTAC si AT pe parcursul executiei de lucrari si executie lucrari la ob. Consolidare pasaj CF pe DN7 km 237+051 la Raul Vadului
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestari servicii de elaborare PTH, DE, CS, documentatie obtinere avize, acorduri, autorizatie de construire si Asistenta tehnica pe parcursul executiei de lucrari si executie lucrari la obiectivul? Consolidare pasaj CF pe DN7 km 237+051 la Raul Vadului?. Pentru realizarea acestui obiectiv procentul de cheltuieli diverse si neprevazute este zero.
II.1.6) CPV: 45233130-9 - Lucrari de constructii de drumuri nationale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 145, 899.89 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
140.000 lei. Pentru determinarea echivalentei de curs leu/alta valuta se are in vedere cursul comunicat de B.N.R. cu 5 zile (cinci zile) inainte de data limita de depunere a ofertei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respective 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita: *prin virament bancar in contul DRDP Craiova deschis la BCR cu numarul: RO26RNCB0134018837240001 LEI. Ordinul de Plata, cu viza bancii emitente, va fi prezentat in original sau in copie. Este obligatoriu ca ofertantul sa realizeze viramentul bancar in timp util, luand in calcul, daca este cazul, si durata transferurilor interbancare;* prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, sa prevada explicit modul de plata al garantiei, respectiv conditionat sau neconditionat astfel cum este prevaz la art. 86 alin.4 din HG 925/2006.Garantia de participare se va prezenta intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si perioada de valabilitate solicitate in Documentatia de Atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Suma retinuta din garantia de participare conform art. 278^1 alin. 1 si alin. 2 din cadrul OUG 34/2006 (A) este de 8.274, 59 lei.IMMurile beneficiaza de reducere 50% facand dovada in acest sens prin prezentarea Declaratiei pe proprie raspundere conf. Legii nr.346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
10% din valoarea de contract acceptata, in lei fara TVA; Garantia de buna executie se va constitui fie sub forma de instrument de garantare, original, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari agreata, fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pe perioada de derulare a contractului. In acest ultim caz, Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor/cerintelor de calificare ofertantii vor prezenta: - Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006(Formularul nr. 3 din Sectiunii?Formulare? a Documentatiei de Atribuire), semnata de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. (Formularul nr. 3 din Sectiunea?Formulare? a Documentatiei de Atribuire) semnata de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Formularul nr. 4 din Sectiunea?Formulare?a Documentatiei de Atribuire), semnata de catre reprezentantul sau legal.2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau ulterior in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP 509/2011.Nota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota 4: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 5: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/ profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Formularul nr. din Sectiunea?Formulare? a Documentatiei de Atribuire) semnata de catre reprezentantul legal al tertului sustinator cuprinzand numai literele a), c1), d) de la art. 181 din OUG nr. OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota 6: Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate doar pentru sediul principal al fiecarui operator economic.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/ documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica. A se vedea prevederile art. 9 alin (3) din Ordinul 509/2011 al ANRMAP.c. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/ compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.d. Pentru persoanele juridice straine, certificatele/ documentele edificatoare, care vor atesta faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul LIMITA de depunere a ofertelor, sau ulterior in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP 509/2011, se vor prezenta in conformitate cu legislatia nationala a tarii de origine a ofertantului/operatorului economic membru al asocierii sau a tarii in care ofertantul/operatorul economic membru al asocierii este stabilit.- Ofertantul/Ofertantul asociat la procedura de achizitie publica are obligatia de a prezenta Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (Formularul 2, din SectiuneaFormularea Documentatiei de Atribuire).- Ofertantul/Ofertantul asociat/Tertul sustinator/Subcontractantul la procedura de achizitie publica are obligatia de a prezenta Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 (Formularul 1, din SectiuneaFormulare a Documentatiei de Atribuire).Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.? Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante precum si persoanele din cadrul autoritatii contractante ce pot influenta continutul documentatiei de atribuire si/sau procedura de atribuire sunt: Ing. Lumezeanu Adrian ? Director Regional, Ec. Ilie Doina- Director Economic, Ing. Branaru Stefan ? Director Adj. Intretinere, Ing. Serban Constantin- Director Adj. Investitii, C.j. Perisoreanu Maria ? Sef Dep. Juridic, Ing. Radu Mihai - Sef Serv.D.I.C.F.E., Ing. Preda Constantin ? Sef Compartiment P.D.T.I.B.F.E., Ec. Nedelcu Delia - Sef Serviciu Organizare si Derulare Achizitii, Ing. Berindeie Calin ? Sef Birou Pregatire Doc. Achizitii, Ec. Dragavei Costel -Sef Comp. CFP.Autoritatea Contractanta pe parcursul aplicarii procedurii de atribuire va efectua toate demersurile necesare pentru a evita situatiile de natura sa determine aparitia unui conflict de interese si sau manifestarea concurentei neloiale in conformitate, atat cu prevederile art. 66 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cat si in conformitate cu prevederile contractuale. In acest sens, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ?ofertantul/ofertantul asociat/subcontractorul/tertul sustinator are relatii cu Antreprenorul (daca este desemnat) de natura sa afecteze impartialitatea supervizorului/consultantului in derularea contractului (relatii comerciale, membrii in consiliul de administratie/organul de conducere, parti sociale, parti de interes, actiuni, actionari, actionari persoane fizice)? .Autoritatea Contractanta pe parcursul aplicarii procedurii de atribuire va efectua toate demersurile necesare pentru a evita situatiile de natura sa determine aparitia unui conflict de interese si / sau manifestarea concurentei neloiale, in conformitate cu prevederile art. 66; 67; 70 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens, Autoritatea Contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire orice ofertant care a participat la intocmirea documentatiei de atribuire, sau care are ca ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori, experti, persoane fizice sau juridice implicate in elaborarea documentatiei de atribuire, persoane mentionate de Autoritatea Contractanta in prezenta Fisa de Date a Achizitiei, numai in cazul in care implicarea sa in elaborarea documentatiei de atribuire este de natura sa distorsioneze concurenta.Autoritatea Contractanta pe parcursul aplicarii procedurii de atribuire va efectua toate demersurile necesare pentru a evita situatiile de natura sa determine aparitia unui conflict de interese si sau manifestarea concurentei neloiale in conformitate cu prevederile art. 66 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens, Autoritatea Contractanta va verifica pentru fiecare ofertant daca acesta detine pachetul majoritar de actiuni la alte firme/operatori economici participanti in cadrul aceleiasi proceduri de achizitie publica.Autoritatea Contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul/ofertantii care nu respecta prevederile art. 46 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.? Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat, tert sustinator sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), datele de identificare, actionarii/asociatii, organele de conducere, administratorii, cotele de participare in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru verificarea existentei unui posibil conflict de interese, Subcontractantii/Tertii Sustinatori vor prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte datele de identificare, actionarii/asociatii, organele de conducere, administratorii, cotele de participare, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata din care sa reiasa informatiile solicitate de catre Autoritatea Contractanta.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare (de exemplu: executie lucrari si proiectare sau supervizare si proiectare sau categorii specializate de lucrari, sau alte asemenea), iar un membru/membrii participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate (principal sau secundar) al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) ani(2010, 2011, 2012) trebuie sa fie in valoare de minim: 14.000.000 lei.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 6 privind informatiile generale dinSectiunea ?Formulare? a Documentatiei de Atribuire. Nota: Pentrutransformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anii: 2012, 2011, 2010. Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunareafisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro(2012- 1 Euro = 4, 4560 Lei; 2011 ? 1 Euro = 4, 2379 Lei; 2010 ? 1 Euro = 4, 2099 Lei). Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Eurosi apoi in Lei, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicatepe site-ul: www.bnr.ro .Pentru conversia monedelor nationale care nu suntafisate pe site-ul BNR se va folosi cursul mediu pentru anul respectivpublicat pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/info.NOTA: Informatii privind indeplinirea criteriului privind capacitatea economica si financiara cu sprijinul unui Tert sustinator 1. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 186 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.11.1 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). 2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective. 3. Cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita in intregime de catre o singura persoana astfel: (*) - Indiferent daca exista un singur sau mai multi terti sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator. -In cazul in care ofertantul prezinta oferta individuala si sustinere, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita in intregime fie de catre un singur tert sustinator, fie de catre ofertant. (*) In conformitate cu Ordinul nr. 509 din 14.09.2011, al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de calificare si selectie., Cerinta nr. 2. Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale invigoare. Ofertantul va prezenta formularele de bilant pe anii 2012, 2011, 2010 astfel cum au fost depuse si inregistrate la organele competente., Cerinta nr. 3. Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o declaratie emisa de o institutie financiara, in original, din care sa reiese ca la momentul semnarii contractului (daca oferta sa va fi declarata castigatoare) va dispune sau va avea acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 2.000.000 lei sau echivalent, pentru o perioada de 2 luni., TERT SUSTINATOR 1. Capacitatea economica si financiaraa ofertantuluipoate fi sustinuta, pentru indeplinirea cerintei, si de o altapersoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant sipersoana respectiva. (Art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare si respectiv Art.11-1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare) 2 In acest sens se va prezenta Formularul nr. 7 dinSectiunea - ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire. Tertul nutrebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura deatribuire, conform prevederilor art 69^1, art 180 si art.181 lit a)c^1) d).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani(perioada se va calcula avand in vedere termenul limita de depunere a ofertelor).In acest sens ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? din Sectiunea ?Formulare?al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.Atentie! Anexa la acest formular va include si contractele similare aflate in derulare., Cerinta nr. 2. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani (perioada se raporteaza la termenul limita de depunere a ofertelor) cel putin un contract de executie lucrarisimilar cu cel supus prezentei proceduri, respectiv consolidari/reabilitari/constructii noi la obiectivele de poduri/pasaje din cadrul infrastructurii rutiere.Plafonul valoric aferent experientei similare este de minim 6.800.000 lei fara TVA. Plafonul valoric minim se realizeaza prin cumularea a cel mult 3 (trei) contracte de executie lucrari similare.Nota: 1. Prin infrastructura de transport rutier se intelege autostrazi, drumuri nationale, drumuri expres, drumuri judetene si strazi in localitati urbane.Nota: 2.In situatia in care lucrarile au fost executate in asociere/subantrepriza, se vor lua in considerare lucrarile similare executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani de catre ofertant.Nota: 3.Prin lucrari executate se intelege: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala SAU lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor SAU lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: Documente emise de Beneficiarul lucrarilor/ Procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor/ Procese verbale de receptie partiala a lucrarilor/ Procese verbale de receptie finala, din care sa reiasa receptia la sfarsitul executiei lucrarilor sau receptia partiala a lucrarilor executate precum si toate elementele necesare pentru confirmarea indeplinirii Cerintei nr. 2 de la Capacitatea Tehnica.NOTA 4: Informatii privind indeplinirea criteriului privind capacitatea tehnica cu sprijinul unui Tert sustinator: 1. Capacitatea tehnica a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 190 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.111 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective. In acest sens se va prezenta Angajamentul ferm privind Capacitatea tehnica (Formularul nr. 8 din Sectiunea ?Formulare? a Documentatiei de Atribuire) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate. 3. Cerinta nr. 2, va fi indeplinita in intregime de catre o singura persoana astfel: (*) - Indiferent daca exista un singur sau mai multi terti sustinatori, cerinta nr. 2 va fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator. - In cazul in care ofertantul prezinta oferta individuala si sustinere, cerinta nr. 2 va fi indeplinita in intregime fie de catre un singur tert sustinator, fie de catre ofertant. (*) In conformitate cu Ordinul nr. 509 din 14.09.2011, al presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de calificare si selectie., Continuare Cerinta nr. 2. In acest sens ofertantul va prezenta: -Certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Certificarile respective vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, conform prevederilor art. 188 alin. (3) lit. a) din OUG nr. 34/2006.Certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare sunt documentele emise de Beneficiarul lucrarilor si anume: Procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor/ Procesele verbale de receptie partiala a lucrarilor/ Procesele verbale de receptie finala, din care sa reiasa receptia la sfarsitul executiei lucrarilor sau receptia partiala a lucrarilor executate precum si toate elementele necesare pentru confirmarea indeplinirii acestei cerinte.Nota: 1. Certificarile vor fi insotite de Formularul nr.9 "Declaratie privind experienta similara a ofertantului pentru lucrari similare in ultimii 5 ani"din Sectiunea ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.Nota 2: In cazul in care exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste anumite documente prezentate si in masura in care aceste documente nu pot fi considerate edificatoare, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documentele mentionate sau detalii, precizari, informatii sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza, cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatii in acest sens.Nota 3 : Informatii privind indeplinirea criteriului privind capacitatea tehnica si/sau profesionala cu sprijinul unui Tert sustinator: Ofertantul va prezenta, daca este cazul, Formularul nr. 8 din Sectiunea ?Formulare? a Documentatiei de Atribuire., Cerinta nr. 3. Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (perioada se va calcula avand in vedere termenul limita de depunere a ofertelor). In acest sens ofertantul va prezenta?Lista principalelor servicii similare in ultimii 3 ani? din Sectiunea ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.Atentie! Anexa la acest formular va include si contractele similare aflate in derulare., Cerinta nr. 4. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani (perioada se raporteaza la termenul limita de depunere a ofertelor) cel putin un contract de prestari serviciide proiectare similar cu cel supus prezentei proceduri, respectiv elaborare Proiect tehnic la obiectivele de poduri si/sau pasaje din cadrul infrastructurii rutiere.Plafonul valoric aferent experientei similare este de minim 180.000 lei fara TVA. Plafonul valoric minim se realizeaza prin cumularea a cel mult 3(trei) contracte de prestari servicii similare.Nota 1: Prin infrastructura de transport rutier se intelege autostrazi, drumuri nationale, drumuri expres, drumuri judetene si strazi in localitati urbane.Nota 2. In situatia in care au fost prestate aceste servicii in asociere/subantrepriza, se vor lua in considerare serviciile similare prestate si duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani de catre ofertant.NOTA 3: Informatii privind indeplinirea criteriului privind capacitatea tehnica cu sprijinul unui Tert sustinator: 1. Capacitatea tehnica a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 190 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.111 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective. In acest sens se va prezenta Angajamentul ferm privind Capacitatea tehnica (Formularul nr. 8 din Sectiunea?Formulare? a Documentatiei de Atribuire) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate.3. Cerinta nr. 4, va fi indeplinita in intregime de catre o singura persoana astfel: (*)- Indiferent daca exista un singur sau mai multi terti sustinatori, cerinta nr. 4 va fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator.- In cazul in care ofertantul prezinta oferta individuala si sustinere, cerinta nr. 4 va fi indeplinita in intregime fie de catre un singur tert sustinator, fie de catre ofertant.(*) In conformitate cu Ordinul nr. 509 din 14.09.2011, al presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de calificare si selectie., Continuare Cerinta nr. 4 In acest sens ofertantul va prezenta: -Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar si care vor contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, conform prevederilor art. 188 alin. (2) lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nota 1: In cazul in care exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste anumite documente prezentate si in masura in care aceste documente nu pot fi considerate edificatoare, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documentele mentionate sau detalii, precizari, informatii sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza, cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatii in acest sens.Nota 2 : Informatii privind indeplinirea criteriului privind capacitatea tehnica si/sau profesionala cu sprijinul unui Tert sustinator: Ofertantul va prezenta, daca este cazul, Formularul nr. 8 din Sectiunea ?Formulare? a Documentatiei de Atribuire., Cerinta nr. 5. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are in dotare urmatoarele utilaje, instalatii, echipamentele tehnice minime necesare pentru derularea contractului: -statie de asfalt-1 buc;
-statie de betoane? 1 buc;
-autobetoniera ? 3 buc;
-repartizator ? finisor mixturi asfaltice ? 1 buc;
-freza cu o latime mai mare sau egala cu 1 m ? 1 buc;
-perie mecanica - 1 buc;
-instalatie aplicare emulsie ? 1 buc;
-compactor pneuri ? 1 buc;
-compactor lis ?1 buc;
-placa vibratoare ? 1 buc;
-incarcator frontal ? 1 buc;
-autotractor + semiremorca (trailer) ? 2 buc;
-autobasculanta ? 3 buc;
-macara? 1 buc;
-laborator gradulII.In acest sens, ofertantul va prezenta: - Formularul nr. 11- Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.- Anexa la formularul nr 11 ? Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari- DOCUMENTE din care sa rezulte forma de detinere a acestora (in proprietate/in chirie/angajament de punere la dispozitie)., Cerinta nr. 6. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de persoanele de specialitate necesare pentru indeplinirea contractului conform prevederilor caietului de sarcini. In acest sens ofertantul va prezenta: Lista personalului cheie? din Sectiunea ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire, semnata in original de catre ofertant;, Continuare Cerinta nr. 6. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de persoanele de specialitate necesare pentru indeplinirea contractului: A. PROIECTARE :1). Sef proiect ? 1 persoana ? absolvent studii superioare ? minim 4 ani experienta profesionala generala si minim 2 aniexperienta profesionala specifica in domeniul supus licitatiei, respectiv proiectareainfrastructurii de transport rutier;In acest sens ofertantul va prezenta: a) ?Curriculum Vitae? pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului conform modelului prezentat in Sectiunea. ?Formulare? din Documentatia de Atribuire semnat de catre expertul propus.b)Documente -suport care atesta exp prof: fisa post/contract de munca/recomandare sau orice alte doc similare- in copie conforma cu originalul;c)Documente -suport care atesta exp specif: fisa post/contract de munca/recomandare sau orice alte doc similare- in copie conforma cu originalul;d) ?Declaratie de disponibilitate? pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului conform modelului prezentat in Sectiunea. ?Formulare? din Documentatia de Atribuire semnat in original de catre expertul propus;e) Copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, dupa diplomele obtinute /atestatelor / autorizarilor mentionate in Curriculum Vitae., Continuare Cerinta nr. 6. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de persoanele de specialitate necesare pentru indeplinirea contractului: A. PROIECTARE :2). Proiectant de specialitate - 1 persoana ? absolvent studii superioare, licentiat al unei Facultati /Universitati de Constructii, domeniul Drumuri si Poduri, min. 2 ani experienta profesionala specifica in domeniul supus licitatiei, respectiv proiectareainfrastructurii de transport rutier;In acest sens ofertantul va prezenta: a) ?Curriculum Vitae? pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului conform modelului prezentat in Sectiunea. ?Formulare? din Documentatia de Atribuire semnat de catre expertul propus.b)Documente -suport care atesta exp specif: fisa post/contract de munca/recomandare sau orice alte doc similare- in copie conforma cu originalul;c) ?Declaratie de disponibilitate? pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului conform modelului prezentat in Sectiunea. ?Formulare? din Documentatia de Atribuire semnat in original de catre expertul propus;d) Copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, dupa diplomele obtinute /atestatelor / autorizarilor mentionate in Curriculum Vitae., Continuare Cerinta nr. 6. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de persoanele de specialitate necesare pentru indeplinirea contractului: A. PROIECTARE :3).Topometrist ? 1 persoana ? certificat de autorizare cadastru/geodezie/cartografie cat. B - cf. Ordin MAI - ANCPI nr. 107/2010;In acest sens ofertantul va prezenta: a)Documente -suport pentru certificatul de autorizare cadastru/geodezie/cartografie cat. B - cf. Ordin MAI - ANCPI nr. 107/2010.b)?Declaratie de disponibilitate? pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului conform modelului prezentat in Sectiunea. ?Formulare? din Documentatia de Atribuire semnat in original de catre expertul propus;, Continuare Cerinta nr. 6. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de persoanele de specialitate necesare pentru indeplinirea contractului: A. PROIECTARE :4). Verificator proiect (sau contract cu persoana atestata) ? 1 persoana ? conform Ordinului MLPTL nr. 777/2003 ? Reglementare tehnica ? Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitatea in constructii;In acest sens ofertantul va prezenta: a)Documente -suport din care sa rezulte calitatea de Verificator proiect conform Ordinului MLPTL nr. 777/2003 ? Reglementare tehnica ? Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitatea in constructii.b)?Declaratie de disponibilitate? pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului conform modelului prezentat in Sectiunea. ?Formulare? din Documentatia de Atribuire semnat in original de catre expertul propus;, Cerinta nr. 6 Continuare.B. EXECUTIE :1). Coordonatorul de Proiect ? 1 persoana - licentiat studii superioare, experienta profesionala specificaprin participarea in cel putin un proiect/contractde lucrari similare cuobiectul contractului, respectiv executie lucrari in infrastructura de transport rutier;In acest sens ofertantul va prezenta: a) ?Curriculum Vitae? pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului conform modelului prezentat in Sectiunea. ?Formulare? din Documentatia de Atribuire semnat de catre expertul propus.b)Documente -suport care atesta exp specif: fisa post/contract de munca/recomandare sau orice alte doc similare- in copie conforma cu originalul;c) ?Declaratie de disponibilitate? pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului conform modelului prezentat in Sectiunea. ?Formulare? din Documentatia de Atribuire semnat in original de catre expertul propus;d) Copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, dupa diplomele obtinute /atestatelor / autorizarilor mentionate in Curriculum Vitae., Cerinta nr. 6 Continuare.B. EXECUTIE :2). Coordonator de Proiect Adjunct ? 1 persoana - licentiat studii superioare, experienta profesionala specificaprin participarea in cel putin un proiect/contractde lucrari similare cuobiectul contractului, respectiv executie lucrari in infrastructura de transport rutier;In acest sens ofertantul va prezenta: a) ?Curriculum Vitae? pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului conform modelului prezentat in Sectiunea. ?Formulare? din Documentatia de Atribuire semnat de catre expertul propus.b)Documente -suport care atesta exp specif: fisa post/contract de munca/recomandare sau orice alte doc similare- in copie conforma cu originalul;c) ?Declaratie de disponibilitate? pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului conform modelului prezentat in Sectiunea. ?Formulare? din Documentatia de Atribuire semnat in original de catre expertul propus;d) Copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, dupa diplomele obtinute /atestatelor / autorizarilor mentionate in Curriculum Vitae., Cerinta nr. 6 Continuare.B. EXECUTIE :3). Responsabil cu Asigurarea Calitatii ? 1 persoana ? conform HG nr. 766/1997 pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea in constructii cu modificarile si completarile ulterioare - experienta profesionala in pozitia de Responsabil control calitate / Responsabil tehnic cu calitatea / Responsabil cu asigurarea calitatii / Inginer calitate; - minim 2 ani experienta profesionala specifica in contracte de lucrari in infrastructura de transport rutier;In acest sens ofertantul va prezenta: a) ?Curriculum Vitae? pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului conform modelului prezentat in Sectiunea. ?Formulare? din Documentatia de Atribuire semnat de catre expertul propus.b)Documente -suport care atesta exp profesionala: fisa post/contract de munca/recomandare sau orice alte doc similare- in copie conforma cu originalul;c)Documente -suport care atesta exp specif: fisa post/contract de munca/recomandare sau orice alte doc similare- in copie conforma cu originalul;d) ?Declaratie de disponibilitate? pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului conform modelului prezentat in Sectiunea. ?Formulare? din Documentatia de Atribuire semnat in original de catre expertul propus;, Cerinta nr. 6 Continuare.B. EXECUTIE :4). Sef de Santier ? 1 persoana ? absolvent studii superioare, licentiat al unei Facultati / Universitati de Constructii, domeniul Drumuri si Poduri ? experienta profesionala in pozitia de Sef de Santier / Adjunct Sef de Santier;experienta profesionala specifica min. 3 ani in contracte de lucrari in infrastructura de transport rutier;In acest sens ofertantul va prezenta: a) ?Curriculum Vitae? pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului conform modelului prezentat in Sectiunea. ?Formulare? din Documentatia de Atribuire semnat de catre expertul propus.b)Documente -suport care atesta exp profesionala: fisa post/contract de munca/recomandare sau orice alte doc similare- in copie conforma cu originalul;c)Documente -suport care atesta exp specif: fisa post/contract de munca/recomandare sau orice alte doc similare- in copie conforma cu originalul;d) ?Declaratie de disponibilitate? pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului conform modelului prezentat in Sectiunea. ?Formulare? din Documentatia de Atribuire semnat in original de catre expertul propus;e) Copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, dupa diplomele obtinute /atestatelor / autorizarilor mentionate in Curriculum Vitae., Cerinta nr. 6 Continuare.B. EXECUTIE :5). Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul drumuri si poduri? 1 persoana ?atestat cf. Ordinului MLPTL nr. 777/2003 in domeniul II ;In acest sens ofertantul va prezenta: a)Documente -suport care atesta ca persoana este atestata cf. Ordinului MLPTL nr. 777/2003 in domeniul II ;b) ?Declaratie de disponibilitate? pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului conform modelului prezentat in Sectiunea. ?Formulare? din Documentatia de Atribuire semnat in original de catre expertul propus;, Cerinta nr. 6 Continuare.B. EXECUTIE :6). Coordonator S.S.M. (sau contract cu persoana atestata) - 1 persoana - conform HG nr. 300/2006 - experienta ca Responsabil/Inspector cu securitatea si sanatatea in munca in derularea unui contract similar privind lucrari in infrastructura de transport rutier; - coordonatorul S.S.M. isi va desfasura activitatea atat in faza de studiu, conceptie si elaborare a proiectului, cat si pe perioada executarii lucrarilor.In acest sens ofertantul va prezenta: a) ?Curriculum Vitae? pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului conform modelului prezentat in Sectiunea. ?Formulare? din Documentatia de Atribuire semnat de catre expertul propus.b) Documente -suport care atesta exp specif: fisa post/contract de munca/recomandare sau orice alte doc similare- in copie conforma cu originalul;c) ?Declaratie de disponibilitate? pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului conform modelului prezentat in Sectiunea. ?Formulare? din Documentatia de Atribuire semnat in original de catre expertul propus;, Cerinta nr. 7 Informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani (2012, 2011, 2010).In acest sens ofertantul va prezenta ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani (2012, 2011, 2010)? din Sectiunea ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire, semnate in original de catre expertul propus;, INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. ATENTIE! a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 16 si anexa aferenta acestuia din Sectiunea ?Formulare? a Documentatiei de Atribuire, stampilat si semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.Subcontractantul/tii va/vor prezenta Formularul nr. 1 din Sectiunea ?Formulare? a Documentatiei de Atribuire prin care se atesta faptul ca acesta nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante., INFORMATII PRIVIND ASOCIEREA Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Ofertantul va prezenta urmatoarele: a. Formularul nr. 17 ?Informatii privind asocierea?din Sectiunea?Formulare? a Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.b. Formularul nr. 18 ?Acordul de Asociere? din Sectiunea ?Formulare?a Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii.Nota 1: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., TERT SUSTINATOR 1. Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea cerintei, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare si respectiv Art.11-1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Tertul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura deatribuire, conform prevederilor art 69^1, art 180 si art.181 lit a)c^1) d).In acest sens se va prezenta: -Formularul nr.8;
-Formularul nr 1- Declaratie privind neincadrearea la art 69^1;
-Formularul nr. 3 - Declaratie privind eligibilitatea;
-Formularul nr 4- Declaratie privind neincadrearea la art 181 dinOUG 34/2006. Cerinta nr. 1.Certificat ISO 9001 sau echivalent, Cerinta nr. 2.Certificat ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. si site-ulwww.drdpcv.ro/Achizitii Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2013 10:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer