Achizitie publica - Elaborare ?Raport de Amplasament ? SE Isalnita?
Detaliu pentru invitatia numarul 329056
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329056/08.06.2012
Denumire contract: Elaborare ?Raport de Amplasament ? SE Isalnita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVACod fiscal: R16299139, Adresa: CALEA UNIRII NR. 147, Craiova, Telefon: 0351403342, Fax: 0251594837
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SC COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA SA - Registratura ( etaj 6 ) cu sediul in loc.Craiova str.Unirii nr.147, Romania, cod postal: 200330, telefon: +40 0351403456, fax: +40 0251594837, persoana de contact: NARCISA HRISTEA din cadrul Serviciului Tranzactii Comerciale.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA SA - Sala de Licitatii ( etaj 3 ), cu sediul in loc.Craiova str.Unirii nr.147, Romania, cod postal: 200330.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Elaborare ?Raport de Amplasament ? SE Isalnita?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare ?Raport de Amplasament ? SE Isalnita?, in conformitate cu caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 71330000-0 - Diverse servicii de inginerie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 42, 400.59 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Oferta completa=800lei.Perioada de val a garantiei pt participare: cel putin 90 de zile cu incepere de la data limita de depunere a ofer. Forma de constituire a garant de part care va fi acceptata: a)printr-un instr de garan emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asig, care se prezinta in orig, in cuantumul si pt per prev in docum de atrib.Nota: Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instr de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: -conditionat, respectiv dupa constatarea culpei pers garantate, in conf cu contr garantat;sau-neconditionat, respectiv la prima cerere a benef, pe baza decl acestuia cu privire la culpa pers garantate.b)OP confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofert.c)Lichiditati depuse la casieria autorit cont.Cont RO08BRDE170SV50281981700 deschis BRD suc Craiova.Pt ofert I.M.M.?uri garant de part va fi insot de declar ca firma inscrisa in categ intrepr mici si mijl, in conf art. 3 din Legea 346/2004.In acest caz ofer pot part la procedura de achizi beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de participare . Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea contractului si inregistrarea sa la sediul S.C. CEN CRAIOVA S.A..; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. d)ofertantul va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa. Cuantumul ce va fi retinut conform art.278^1/OUG 34/2006 ? 0 lei. (nu este cazul).
Garantie de buna executie
10%din val.contr.fara TVA-mod de const.aGBE: a)Instr.de garantare emis in cond.legii de o soc.banc.ori de o soc.de asig.b)Prin retineri din facturi cf.HG1045/2011 priv.modif.art.90alin.3din HG925/2006 cu modif. si compl.ult.Prest.are oblig.in 15zile de la semn.contract de adesch.la unit.Trez. Stat.din cadr.org. fisc.comp.in adm.acest.un cont de disp.la dispoz.A.C.Suma init.care se dep.de catre prest.in contdisp.astf.deschis este de 0, 5% din pret.ctr.A.C.urm.sa alim.acest cont de dispon. prin ret.succ.din sum.dat.si cuv.prest.pana la conc.sumei stabil.drept G.B.E. in doc.de atrib.A.C.va inst.prest.despre vars.efect, prec.si despre dest.lui.Din cont.de disp.deschis la Trez.Stat.pe num.prest.pot fi disp.plati atat de catre prest, cu aviz.scris al A.C.care se prez.unit.Trez.Stat, cat si de unit.Trez.Stat.la solic. scrisa a A.C.infav.careia este constit.G.B.E.in sit.prev.la art.91 din HG 925/2006.Contul este purtat. de dob.in fav.prest. Of.I.M.M, benef.de red.cu 50% laGBE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Prezentare Formular 5 in original, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Prezentare Formular 6 in original, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a .impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celeiin care se depun ofertele (conform art. 9 din OrdinANRMAP 509/2011).Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Documentele pot fi prezentate in originalsauin copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 7 in original, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare Formular 14 in original, Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG 34/2006 - Prezentare Formular 15 in original-Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autorita?ii contractante, si anume: Constantin Balasoiu - Director GeneralVeronica Nica - Director EconomicVergil Soare - Director ComercialCristian Cocosila ? Director Adj. ExploatareGheorghe Stanescu ? Cons.jr.princ. Pentru persoane juridice/fizice romane, prezentare Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.Document emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau TeritorialaDocumentul va fi prezentat original/ copie lizibila certificata conform cu originalul.Nota: Pentru ofertantul clasatpe primul loc, certificatul constatator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va prezenta pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul.Pentru persoane juridice/fizice straine, prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele vor fi traduse in limba romana de traducatori autorizati si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii dinultimii 3 anicontinand valori, perioade de prestare, beneficiari, insotita de recomandari de la beneficiari pentru cele mai importante prestari., Cel putin un contractdin care sa rezulte ca ofertantul a mai efectuat in ultimii 3 ani un raport de amplasament similar cu cel ce face obiectul achizitiei, insotit de recomandari "conform cu originalul" de la beneficiari., Documente care sa ateste ca ofertantul este acreditat de autoritatea publica centrala pentru protectia mediului sa elaboreze studii in domeniu, sau are contractat serviciu autorizat conform legislatiei de mediu pentru elaborare raport de amplasament, in conformitate cu prevederile Ministerului Mediului nr.1026/2009 art.1 (Monitorul Oficial partea I ? nr.562/12.08.2009)., Declaratie referitoare la echipamentele tehnice, utilajele, mijloacele de transport, laboratoarele, bazele de productie, alte mijloacefixe si dotari de care dispune operatorul economic (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, etc., fie prezentarea unui ??angajament?, fie a unui contract de ??inchiriere?? cu clauza suspensiva) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Din aceasta declaratie va trebui sa rezulte ca ofertantul dispune in conditiile precizate anterior si de laborator acreditat in conditiile legii pentru determinarile de laborator necesare elaborarii lucrarii., Informatii referitoare la personalul (studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Se vor prezenta CV-uri sau documente autorizate din care sa rezulte ca experien?a similara (intocmire rapoarte de ampalsament similare cu cel ce face obiectul achizitiei) ale personalului propus pentru derularea contractului este de minim 5 ani., Informatii privind subcontractantii.(dupa caz) Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii al ofertantului de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, conform caietului de sarcini, standardul de calitate aplicat fiindSR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se obtine din SEAP si este atasata prezentei invitatii de participare .
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 16:00