Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Elaborare SF si proiect tehnic pentru constructia drumului interior din Parcul Industrial


Detaliu pentru invitatia numarul 180205
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL ORADEA
Cod de identificare fiscala: 4230487
Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea
Telefon: 0259.437000, 0259.436276
Fax: 0259.437000, 0259.436276
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Elaborare SF si proiect tehnic pentru constructia drumului interior din Parcul Industrial
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Elaborarea Studiului de Fezabilitate si a proiectului tehnic de executie pentru constructia drumului interior in cadrul Parcului Industrial Eurobussines Oradea.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 28.10.2008 15:17
Data limita de depunere a ofertelor: 10.11.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Piata Unirii nr. 1, camera 23, parter.
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.11.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Unirii nr. 1, Sala Mica, etaj 1.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie eligibilitate;
-Declaratie privind neîncadrarea la art. 181;
-Certificat Constatator Oficiul Registrului Comertului;
-fisa informatii generale;
-declaratii bancare corespunzatoare, sau, dovezi privind asigurarea riscului profesional;
-Declaratie privind lista principalelorservicii similare prestate in ultimii 3 ani;
-Recomandari;
-Fisa privind experienta similara;
-Declaratie cu personalul specializat;
-Certificate ISO 9001, ISO 14001 si ISO 18001:1999;
-lista subcontractanti (daca e cazul.
Piata Unirii nr. 1, camera 23, parter. Costul documentatiei este 50 RON si se achita la casieria Primariei sau in contul RO02TREZ0765006XXX000160.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer